Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-25
Łódź: Przetarg nieograniczony na dostawy odczynników chemicznych, drobnego sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 201479 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi , ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy odczynników chemicznych, drobnego sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników chemicznych, drobnego sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych dla Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ. 2. Ilości asortymentu przedstawione w załączniku nr 2 do SIWZ, są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 3. Asortyment powinien być dostarczony do Zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych. Materiały winny być fabrycznie nowe. 4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynników i materiałów w mniejszych opakowaniach niż wyszczególnione przez Zamawiającego, ale tylko wówczas, gdy bez naruszenia oryginalnych opakowań fabrycznych, łączna ilość towaru (wyrażona wagowo, objętościowo lub w liczbie sztuk) będzie tożsama z wymaganą przez Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla każdej z pozycji z przedmiotowego Formularza asortymentowo-cenowego pod warunkiem, iż zaproponowane przez Wykonawcę inne odczynniki będą pod względem cech jakościowych i ilościowych odpowiadały produktom podanym przez Zamawiającego, a Wykonawca na potwierdzenie tego przedłoży do oferty (odpowiednio dla danej części) stosowne dokumenty sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski określone w pkt. 9.3. SIWZ, na podstawie których Zamawiający będzie mógł jednoznacznie określić, iż zaoferowany, równoważny asortyment spełnia parametry przez niego wymagane. Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.3.2 SIWZ mogą być złożone w języku polskim lub angielskim z koniecznym zaznaczeniem w nich parametrów wymaganych przez Zamawiającego. 6. Wszystkie oferowane produkty, będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowanymi znakiem szkodliwości, muszą posiadać aktualne karty charakterystyki, zgodnie z Rozporządzeniem (WE) Nr 1907 2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18.12.2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) i utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę 1999 45 WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793 93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76 769 EWG i dyrektywy Komisji 91 155 EWG, 93 67 EWG, 93 105 WE i 2000 21 WE 7. Dokumenty, o których mowa w kolumnie Wymagania na etapie dostawy Załącznika Nr 2 do SIWZ (odpowiednio dla danej części) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w trakcie realizacji umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest: - wykazać, że zaoferowane odczynniki (każdy z osobna) spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji urządzeń, instalacji dodatkowych oprogramowań; - wykazać, iż zaoferowany równoważny asortyment nie spowoduje zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych; - przyjąć na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanego i dostarczonego asortymentu na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. 9. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na dostawy będące przedmiotem zamówienia. 10. Wykonawca w Formularzu ofertowym wpisze osobę, do której należy zgłosić zamówienie i poda jej imię i nazwisko, nr telefonu, faxu oraz adres poczty elektronicznej. Ze strony Zamawiającego do kontaktów będą wyznaczone osoby, które zostaną wpisane w umowie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.00.00.00-4, 38.43.70.00-7, 31.67.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ; Poniższe dokumenty są wymagane tylko w przypadku zaoferowania produktów równoważnych. 2. katalogi i/lub inne materiały informacyjne wydane przez producenta (broszury, karty katalogowe) potwierdzające zgodność oferowanych odczynników / materiałów równoważnych z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, złożone w języku polskim lub angielskim z koniecznym zaznaczeniem w nich parametrów wymaganych przez Zamawiającego - dla każdej pozycji we wszystkich częściach postępowania; 3. karty charakterystyki substancji dla: części 1 poz. 1-2, części 2 poz. 2-4, części 8 poz. 1-2, części 9 poz. 1-4, części 10 poz. 1-2, części 12 poz. 1-28, części 14 poz. 1-6. 4. wykaz poszczególnych reagentów wchodzących w skład zestawu i ich objętość - dla części nr 1 poz. 1; 5. certyfikat potwierdzający zwalidowanie zestawu do celów identyfikacji osobniczej i genetyki sądowej - dla części nr 1 poz. 1; 6. protokół z walidacji zestawu potwierdzający kompatybilność z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem i oprogramowaniem wskazanym w wymaganiach szczegółowych określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ - dla części nr 1 poz. 1; 7. biuletyn techniczny z metodyką przeprowadzania badań na sprzęcie i oprogramowaniu Zmawiającego z użyciem oferowanego zestawu - dla części nr 1 poz. 1.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.ppp.pwpw.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ, tj. we wzorze umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych
Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
ul. Kopernika 29/31
90-545 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi ul. Kopernika 29/31 90-545 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników do identyfikacji osobniczej firmy Appplied Biosystems lub równoważnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników oraz zużywalnych część do aparatury badawczej firmy Applied Biosystems lub równoważnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa testów paskowych Hemophan do ujawniania krwi firmy Pliva-Lachema lub równoważnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa testów immunochromatograficznych do ujawniania krwi ludzkiej firmy Innovacon Inc. lub równoważnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa papierków testowych do ujawniania kwaśnej fosfatazy Phosphatesmo KM firmy Machery Nagel lub równoważnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.00.00.00-4, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa końcówek do pipet Eppendorf Research Plus firmy firmy Eppendorf lub równoważnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku firmy MEDLAB lub równoważnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych firmy Sigma lub równoważnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa wzorców etanolu do chromatografii gazowej firmy Restek lub równowaznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa wzorców etanolu do chromatografii gazowej o stężeniu 500 mg/dL i 0,2 mg/ml firmy Restek lub równowaznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa akcesoriów firmy Chromacol lub równoważnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych firmy POCH lub równoważnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa materiałów firmy MERCK lub równoważnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa substancji chemicznych do badań daktyloskopijnych firmy Stanimex lub równoważnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 24.00.00.00-4, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa części zamiennych do chromatografu Shimadzu GC/MS-QP2010Plus lub równoważnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.67.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa części zamiennych do chromatografu Shimadzu GC-17A lub równoważnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.67.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa akcesoriów laboratoryjnych wg katalogu firmy LABART lub równoważnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu i warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 i 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środki kontrastowe w obrazowaniu metodą rezonansu magnetycznego
- Dostawa artykułów żywnościowych oraz art. chemicznych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica.
- Sukcesywne dostawy środków kontrastujących - III
- Dostawa środków kontrastowych dla Szpitala w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o. - 2024
- Dostawa Enoxyparyny i kontrastu do TK
- Dostawa odczynników do badań genetycznych dla Przyklinicznego Laboratorium Hematologicznego obszaru II
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.