Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-27
Gniezno: Dostawa produktów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gnieźnie
Numer ogłoszenia: 201497 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 426-25-81, fax 0-61 426-25-81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.gniezno.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gnieźnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych - kod CPV 1500000-8, dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gnieźnie, zgodnie z asortymentem i wskazaniem Zamawiającego podanym w załączniku nr l do SIWZ i obejmującym: 15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa 15331000-7 - Warzywa przetworzone 15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy 15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego 15800000-6 - Różne produkty spożywcze 15411100-3 - Olej roślinny 15612100-2 - Mąka pszenna 15894300-4 - Dania gotowe 2. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania zamówienia przez podwykonawców. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających 6. Warunki dodatkowe: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność, w terminach ustalonych umową. 2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty i napoje w opakowaniach zawierających informacje o terminie ich przydatności do spożycia/użycia. Termin ważności artykułów, licząc od daty dostawy nie może być krótszy niż 3 miesiące 3) Produkty wymagają zapakowania w opakowania odpowiedniej wytrzymałości wg wskazań zawartych w załączniku. 4) Wszystkie informacje, dotyczące produktów i napojów muszą być w języku polskim. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych artykułów w obrębie asortymentu wymienionego w załączniku nr l do SIWZ oraz zastrzega sobie prawo do niepełnej realizacji zamówienia. 6) Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert, 7) Wykonawca ma obowiązek zapewnić wniesienie produktów i napojów do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 8) Cena oferty określona stosownie do wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawiera wszystkie koszty realizacji zamówienia, 9) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, w terminie określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do jej podpisania. 10) W przypadku stwierdzenia, że dostarczony produkt ma zbyt krótki termin przydatności do spożycia/użycia, licząc od daty dostawy, produkt jest uszkodzony lub zepsuty, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć produkt wolny od w/w wad w terminie 24 godzin od momentu otrzymania reklamacji. 11) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć fakturę razem z dostawą towaru. W przypadku gdy, faktura będzie niezgodna z dostawą bądź nie zostanie dostarczona zamówienie nie zostanie odebrane. 12) Wszelkie kontakty z Zamawiającym mogą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w poniedziałek w godzinach od 08.00 do 16.00 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 07.00 do 15.00., w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 12 I piętro 13) Zamawiający ustala, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną, na adres: mops@mops.gniezno.pl
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Oryginalny kod CPV: 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa Oryginalny kod CPV: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone Oryginalny kod CPV: 15.33.20.00 - Przetworzone owoce i orzechy Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.20.00 - Przetworzone owoce i orzechy Oryginalny kod CPV: 15.85.00.00 - Produkty z ciasto makaronowego Kod CPV wg słownika 2008: 15.85.00.00 - Produkty z ciasta makaronowego Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.41.11.00 - Olej roślinny Kod CPV wg słownika 2008: 15.41.11.00 - Olej roślinny Oryginalny kod CPV: 15.61.21.00 - Mąka pszenna Kod CPV wg słownika 2008: 15.61.21.00 - Mąka pszenna Oryginalny kod CPV: 15.89.43.00 - Dania gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.43.00 - Dania gotowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie, wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.z 2007r., Nr 223 poz.1655) oraz: -jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, -prowadzi działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia, -spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1i 2 p.z.p. -spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru (Krajowego Rejestru Sądowego) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważniona/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). Wykonawca posiadający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu winien złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku: 1) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. 2) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3) spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, gdy zaciągnięcie zobowiązania z tytułu realizacji zamówienia przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągania zobowiązań, a w przypadku gdy umowa spółki stanowi inaczej, umowę spółki wraz ze wskazanym w niej przepisem upoważniającym do zaciągania w/w zobowiązań (art. 230 kodeksu spółek handlowych), 4) wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (konsorcjum). 2. Oryginał lub kopia pełnomocnictwa osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do zaciągania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma pisemna. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków do udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wykaz osób, które będą odpowiedzialne za wykonanie zamówienia ze strony Wykonawcy, załącznik nr 2 (formularz ofertowy)do SIWZ UWAGA: Wymienione dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert. W przypadku dokumentów wymienionych w ust l za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (data wydania przez właściwy organ). W przypadku dokumentów wymienionych w ust 2 za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumenty zgodne ze stanem faktycznym. Wniosek o zmianę wpisu w dokumencie kierowany do stosownego urzędu nie stanowi dokumentu w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginały lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) i nieuzupełnienie ich w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Sobieskiego 20 62-200 Gniezno I piętro p 5.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Sobieskiego 20 62-200 Gniezno I piętro p 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Dostawa komputerów
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część II meble
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w 2025 roku
- "Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do rehabilitacji - symulator lotu" (II)
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów medycznych do EKG "
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych w Uhercach Mineralnych w 2025 r
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.