eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LiszkiRemont jezdni drogi gminnej G000003 wraz z budową chodnika oraz odwodnienia w miejscowości Morawica, Gmina Liszki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-19

Liszki: Remont jezdni drogi gminnej G000003 wraz z budową chodnika oraz odwodnienia w miejscowości Morawica, Gmina Liszki
Numer ogłoszenia: 201503 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166779 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liszki, , 32-060 Liszki, woj. małopolskie, tel. 12 280-62-34, faks 12 280-62-52.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont jezdni drogi gminnej G000003 wraz z budową chodnika oraz odwodnienia w miejscowości Morawica, Gmina Liszki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont jezdni drogi gminnej G000003 wraz z budową chodnika oraz odwodnienia w miejscowości Morawica, Gmina Liszki 2. Zakres ww. zadania obejmuje wykonanie chodnika o łącznej długości ok. 1005 mb, początek w km 0+04,25 i koniec w km 8+21,78, poszerzenie nawierzchni drogi do szer. 6,0 m na przedmiotowym odcinku drogi, przebudowę istniejących zjazdów do posesji oraz elementów odwodnienia w postaci kanalizacji grawitacyjnej, opadowej wraz ze studniami rewizyjnymi oraz studzienkami wodościekowymi, budowę fragmentu ścieku korytkowego lewostronnego. 3. Zakres zamówienia obejmujący budowę chodnika i kanalizacji opadowej w miejscowości Morawica obejmuje: a) roboty przygotowawcze - ścinanie drzew (19 szt.), roboty rozbiórkowe nawierzchni, roboty ziemne, b) kanalizacja opadowa - z rur PVC kielichowych fi 400 mm, dł. 450,5 m, fi 500 mm, dł. 304,50 m, oraz przykanaliki fi 200 mm, dł. 95,50 m, c) odwodnienie - ścieki z elementów betonowych szer. 30 cm, na dł. 415 m i szer. 50 cm na dł. 28 m, drenaż z rur PCV o śr. 100 mm na dł. 469 m, d) chodnik - z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm , kostka kolor szary - 1208 m2, e) zjazdy - z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, kolor czerwony- 259 m2, f) wykonanie nawierzchni na całej jezdni na powierzchni 5335 m2, g) roboty dodatkowe - ogrodzenia z siatki na słupkach na dł. 74 m, umocnienie skarp na dł. 410,40 m2, oznakowanie pionowe - 6 szt., poziome jezdni 36 m2, Wykonanie robót zgodnie z załączonym przedmiarem robót. 4. Zamawiający wymaga stosowania studzienek o zakończeniu (konusowym) stożkowym bez stosowania pierścieni odciążających i pokryw nastudziennych żelbetowych na studniach kanalizacyjnych włazowych. 5. Studzienki kanalizacyjne włazowe powinny być monolityczne z wyrobioną kinetą i zamontowanymi przejściami szczelnymi, połączenia studni na uszczelkę. Właz typu ciężkiego (D40 T). 6. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót. 7. Wykonawca zobowiązany także jest do: a) zamontowania tablicy informującej o finansowaniu inwestycji ze środków Unii Europejskiej (o wym. 90x70cm). Tablica będzie dostarczona przez Zamawiającego, materiały do montażu zapewnia Wykonawca, b) wykonania inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej, c) wykonania projektu czasowej organizacji ruchu. d) wykonania oznakowania czasowej organizacji ruchu. 8. Całość materiałów oraz środków technicznych niezbędnych do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca, za wyjątkiem tablicy informacyjnej. Należy przyjąć materiały i urządzenia zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i przedmiarem robót lub inne o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach. 9. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 11. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien uwzględniać harmonogram płatności przez Zamawiającego za roboty wykonane: - w 2012 r. do kwoty: 200.000,00 zł brutto (rozliczenie 1 faktura), - w 2013 r. do kwoty : 1 100 000,00 brutto (rozliczenie do 3 faktur częściowych), - w 2014 r. pozostała kwota do 28.02.2014 r. 12. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w terminach przewidzianych w harmonogramie rzeczowo - finansowym opracowanym przez niego w porozumieniu z Zamawiającym. 13.Dofinansowanie ze środków UE obejmuje zadania: budowa kanalizacji opadowej, chodnika oraz zjazdów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: ZADANIE REALIZOWANE W RAMACH DZIAŁANIA 413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU W ZAKRESIE OPERACJI ODPOWIADAJĄCYCH WARUNKOM PRZYZNANIA POMOCY W RAMACH DZIAŁANIA ODNOWA I ROZWÓJ WSI OBJĘTEGO PROW NA LATA 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano - Drogowo - Mostowe DROG - BUD Franciszek Fryc, ul. Zamkowa 3, 34-116 Spytkowice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1543078,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1035067,64

  • Oferta z najniższą ceną: 1035067,64 / Oferta z najwyższą ceną: 1906050,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.