eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy odzieży specjalnej (ubranie koszarowe według zestawienia ilościowego), oraz hełmów strażackich dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-08

Kraków: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy odzieży specjalnej (ubranie koszarowe według zestawienia ilościowego), oraz hełmów strażackich dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 201552 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie , ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616 83 00, faks 012 616 83 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy odzieży specjalnej (ubranie koszarowe według zestawienia ilościowego), oraz hełmów strażackich dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy odzieży specjalnej (ubranie koszarowe według zestawienia ilościowego), oraz hełmów strażackich dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Część I przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie: Ubrań koszarowych składających się z: bluzy, spodni, czapki, kamizelki ocieplanej bez rękawów; Części ubrania koszarowego według poniższego zestawienia ilościowego: bluza - 300 szt. według rozmiarów tabela nr 1 spodnie - 300 szt. według rozmiarów tabela nr 1 czapka - 50 szt. kamizelka ocieplana bez rękawów - 50 szt. według rozmiarów tabela nr 2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów części ubrań koszarowych do 20 % z ilości poszczególnych części przedmiotu zamówienia w okresie do 1 roku od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Przedmiot zamówienia musi być: 1. wykonany z zachowaniem obowiązujących warunków technologicznych i jakościowych zgodnie rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej 2. ubrania koszarowe muszą być wykonane zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r., w sprawie wzorów oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej. Wymaganiami Technicznymi dla ubrania koszarowego, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 22; Ubranie koszarowe - KT - 22 Wymagania techniczne dla ubrania koszarowego wersja kamizelka bez rękawów Wymagania dodatkowe: 1. wszystkie elementy ubrania koszarowego muszą być wykonane z tych samych materiałów zasadniczych; 2. użyte materiały i surowce muszą spełniać minimalne parametry techniczne określone ww Zarządzeniu, Numer Karty Technicznej KT-22 - Wymagania techniczne dla ubrania koszarowego - pkt. 2 Zagadnienia techniczne 3. Ubrania koszarowe muszą być wykonane zgodnie z § 13 ust. 20 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej Wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I; Do oferty należy załączyć ubranie koszarowe - 1 kpl., stanowiące wzór, składające się z: bluzy, spodni, czapki i kamizelki ocieplanej bez rękawów. Wzór ubrania koszarowego zostanie zwrócony wykonawcom po zakończeniu postępowania, wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa po odbiorze przedmiotu zamówienia. Część II przedmiotu zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie: Hełmów strażackich Hełmy strażackie według poniższego zestawienia ilościowego: Hełmy strażackie - 50 szt. Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Przedmiot zamówienia musi być: 1.wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej 2. wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania , oraz wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt.1.10. Hełmy strażackie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania 3.oznaczony zgodnie z § 17 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania 4. wykonany zgodnie z wymaganiami zawartymi w PN-EN 443:2008; Wymagania dodatkowe: 1. mocowanie osłony do hełmu wewnątrz; 2. więźba z płynną regulacją; 3.hełm strażacki musi mieć możliwość współpracy z aparatami oddechowymi Fenzy, Drager i Auer; 4. kolor skorupy: czerwony; Wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I; Do oferty należy załączyć hełm strażacki - 1 szt., stanowiący wzór. Wzór hełmu zostanie zwrócony wykonawcom po zakończeniu postępowania, wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa po odbiorze przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6, 18.44.41.11-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul Westerplatte 19,31-033 Kraków, II piętro pok. 40.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul Westerplatte 19,31-033 Kraków, Dziennik Podawczy -parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie: Ubrań koszarowych składających się z: bluzy, spodni, czapki, kamizelki ocieplanej bez rękawów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie: Ubrań koszarowych składających się z: bluzy, spodni, czapki, kamizelki ocieplanej bez rękawów; Części ubrania koszarowego według poniższego zestawienia ilościowego: a) bluza - 300 szt. według rozmiarów tabela nr 1 b) spodnie - 300 szt. według rozmiarów c) czapka - 50 szt. d) kamizelka ocieplana bez rękawów - 50 szt. według rozmiarów tabela nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie: Hełmy strażackie - 50 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie: Hełmy strażackie - 50 szt. Termin wykonania zamówienia - do 30 dni liczonych od dnia udzielenia zamówienia. Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Przedmiot zamówienia musi być: 1.wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej 2. wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania oraz wymaganiami techniczno - użytkowymi pkt.1.10. Hełmy strażackie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania 3.oznaczony zgodnie z § 17 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania 4. wykonany zgodnie z wymaganiami zawartymi w PN-EN 443:2008; Wymagania dodatkowe: 1. mocowanie osłony do hełmu wewnątrz; 2. więźba z płynną regulacją; 3.hełm strażacki musi mieć możliwość współpracy z aparatami oddechowymi Fenzy, Drager i Auer; 4. kolor skorupy: czerwony; Wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.41.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.