eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-27

Nowogard: 4/sp/08
Numer ogłoszenia: 201558 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Nowogard, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4326600, fax 091 4326604.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 4/sp/08.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 36121000-5 sprzęt kwaterunkowy: 1. BIURKO- 4 SZT. BIURKO 2-U SZAFKOWE WYKONANE Z PŁYTY WIÓROWEJ LAMINOWANEJ W KOLORZE OLCHA, OBRZEŻA WYKONANE Z PCV I WYSUWANA PÓŁKA NA KLAWIATURĘ. SZAFKA I ZAMYKANA DRZWIAMI I ZAMKIEM SZAFKA II SZUFLADY ZAMYKANE ZAMKIEM CENTRALNYM. KONTENEREK NA 3 SZUFLADY ZAMYKANE ZAMKIEM CENTRALNYM O WYMIARACH 580X405X600 ORAZ NADSTAWKĄ KONTENERKA O WYMIARACH 432X550. BIURKO O WYMIARACH 160x900x1100 Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPOZIOMOWANIA. 2. KRZESŁO OBROTOWE- 4 SZT. KRZESŁO OBROTOWE TAPICEROWANE W KOLORZE CZARNYM RUCHOME SIEDZISKO I OPARCIE ORAZ MOŻLIWOŚĆ BLOKADY SIEDZISKA I OPARCIA W DOWOLNEJ POZYCJI. REGULOWANA WYSOKOŚĆ OPARCIA, WYSOKIE OPARCIE I SZEROKIE SIEDZISKO, PODŁOKIETNIK, PODSTAWA JEZDNA NA KÓŁKACH. 3. KRZESŁO MIEKKIE-20 SZT. WYKONANE NA METALOWYM STELAŻU CHROMOWANYM BEZ PODŁOKIETNIKÓW. SIEDZISKO I OPARCIE TAPICEROWANE W KOLORZE SZARYM LUB CZARNYM. 4. SZAFA UBRANIOWA- 4 SZT. WYKONANA Z PŁYTY WIÓROWEJ LAMINOWANEJ W KOLORZE OLCHA O WYMIARACH 1850 x 900 x 400. SZAFA DZIELONA W PROPORCJI 30-60 ZAMYKANA NA ZAMKI. W LEWEJ CZĘŚCI PÓŁKI O SZEROKOŚCI 30CM. Z DRĄŻKIEM NA WIESZAKI W PRAWE WYSUWANY WIESZAK NA UBRANIA. UCHWYTY METALOWE, NÓŻKI Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPOZIOMOWANIA. 5. SZAFA NA AKTA- 3 SZT. WYKONANA Z PŁYTY WIÓROWEJ LAMINOWANEJ W KOLORZE OLCHA. SZAFA DZIELONA W RÓWNEJ PROPORCJI Z ZAMKIEM, PÓŁKI Z REGULOWANĄ WYSOKOŚCIĄ, NÓŻKI Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPOZIOMOWANIA. SZAFA 1850 x 900 x 400 6. WIESZAK UBRANIOWY- 8 SZT. WIESZAK AŻUROWY WYKONANY Z PŁYTY WIÓROWEJ LAMINOWANEJ W KOLORZE OLCHA Z OBRZEŻAMI PCV, WIESZAKI NA UBRANIA PÓŁKA NA NAKRYCIE GŁOWY. ZACZEPY DO MOCOWANIA NA ŚCIANIE. 7. SZAFA METALOWA- 3 SZT. WYKONANE Z BLACHY O WYMIARACH 1850 x 900 x 400 DZIELONA W RÓWNEJ PROPORCJI ZAMYKANA NA ZAMEK Z KLAPKĄ OBROTOWĄ Z 4 KLUCZAMI. W ŚRODKU PÓŁKI Z MOŻLIWOŚCIĄ REGULACJI WYSOKOŚCI. 8. STÓŁ ŚWIETLICOWY- 20 SZT. WYKONANY NA STELAŻU METALOWYM CHROMOWANYM, BLAT KWADRATOWY O WYMIARACH 750 x 750 W KOLORZE OLCHA, OBRZEŻE PCV. 9. SZAFKA BHP- 20 SZT. SZAFKA METALOWA DWUDRZWIOWA Z CHROMOWANĄ ŁAWECZKĄ, DRZWI ZAMYKANE KLAMKĄ Z OTWORAMI WENTYLACYJNYMI. WEWNĄTRZ SZAFKI PÓŁKA ORAZ WIESZAKI NA GARDEROBĘ. SZAFKA O WYMIARACH 1800 x 900 x 490. 10. KRZESŁO ŚWIETLICOWE- 90 SZT. WYKONANE NA STELAŻU METALOWYM CHROMOWANYM BEZ PODŁOKIETNIKÓW, SIEDZISKO I OPARCIE ZE SKLEJKI W KOLORZE OLCHA. WYMIARY ZGODNE Z PN. 11. SZAFKA GOSPODARCZA- 3 SZT. WYKONANE Z PŁYTY WIÓROWEJ LAMINOWANEJ OBRZEŻA Z PCV O WYMIARACH 800 x 650 x 400. W KOLORZE OLCHA. SZAFKA ZAMYKANA DRZWIAMI BEZ ZAMKA WEWNĄTRZ DWIE PÓŁKI 12. TAPCZAN- 2 SZT. TAPCZAN JEDNOOSOBOWY, BEZ SKRZYNI POŚCIELOWEJ, TAPICERKA Z TKANINY BEZ WZORÓW W KOLORZE BRĄZOWYM. SKRZYNIA Z PŁYTY WIÓROWEJ LAMINOWANEJ W KOLORZE OLCHA, OBRZEŻA Z PCV O WYMIARACH 2000 x 800. 13. ŁAWA Z OPARCIEM- 10 SZT. WYKONANA NA STELAŻU METALOWYM CHROMOWANYM, SIEDZISKO I OPARCIE Z PŁYTY WIÓROWEJ LAMINOWANEJ, OBRZEŻA PCV W KOLORZE OLCHA O WYMIARACH 2000 x 850 x 410. 14. STOLIK OKOLICZNOśCIOWY-2 SZT. WYKONANY NA STELAŻU DREWNIANYM. BLAT Z PŁYTY WIÓROWEJ LAMINOWANEJ, W KOLORZE OLCHA Z OBRZEŻAMI PCV O WYMIARACH 600 x 600 x 600. 15. REGAŁ MAGAZYNOWY- 90 SZT. WYKONANY Z METALU O WYTRZYMAŁOŚCI 200KG. PIĘĆ PÓŁEK Z MOŻLIWOŚCIĄ REGULOWANIA WYSOKOŚCI PÓŁEK O WYMIARACH 1800 x 1000 x 600. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 36673000-9 różnego rodzaju miotły szczotki: 1. ZMIOTKA+ SZUFELKA- 19 SZT. WYKONANA Z PLASTIKU, ŁĄCZONA W KOMPLECIE. 2. WYCIERACZKA- 1 SZT. WYKONANA Z RAMY METALOWEJ O WYMIARACH 1000 x 800, WYPEŁNIENIE WYCIERACZKI Z GUMY. 3. SZCZOTKA DO WC- 6 SZT. WYKONANA Z PCV Z POJEMNIKIEM. 4 WÓZEK DO SPRZĄTANIA Z MOP- 6 SZT. WÓZEK NA STELAŻU CHROMOWANYM Z WYCISKARKĄ MOP ORAZ WIADERKIEM 17L. I KOSZYKIEM METALOWYM NA KÓŁKACH. 5. WIESZAK NA PAPIER TOALETOWY- 12 SZT. WYKONANY Z METALU CHROMOWANY 6. WIESZAK NA RĘCZNIKI FROTE - 16 SZT. WYKONANY ZE STALI NIERDZEWNEJ Z TRZEMA UCHWYTAMI NA RĘCZNIK. 7. LUSTRO- 20 SZT. O WYMIARACH 400 x 300 Z OTWORAMI DO PRZYMOCOWANIA DO ŚCIANY. 8. MISKA- 2 SZT. WYKONANA Z PCV O POJEMNŚCI 15L 9. SZCZOTKA DO ZAMIATANIA- 17 SZT WYKONANA Z DREWNA O WYMIARZE 400mm. Z DŁUGIM WŁOSEM. 10. POJEMNIK NA ŚMIECI- 20 SZT. WYKONANY Z METALU OTWIERANY NA PEDAŁ O POJ. 15 L. 11. WIADRO- 15 SZT. WYKONANE Z PCV 10-12L Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 33192000-2 sprzęt medyczny: 1. APTECZKA- 3 SZT. WYKONANA Z METALU Z DRZWICZKAMI ZAMYKANYMI NA ZAMEK. WEWNĄTRZ PÓŁKI NA LEKI.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.67.30.00 - Różnego rodzaju miotły i szczotki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Art. 26 ust 1 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia przez oferentów dokumentów ustalonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 07,04,2004 dotyczącego rodzaju dokumentów których zamawiający może żądać w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez oferenta: 1). Żąda złożenia pisemnego oświadczenia którego formularz jest dodatkiem Nr. 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2). Przedstawienia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie o udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert, 3). Przedstawienia wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 4). Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Nowogardzie ul. Zamkowa 7 72-200 Nowogard.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - sekretariat Zakład Karny w Nowogardzie ul. Zamkowa 7 72-200 Nowogard.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.