Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-27
Katowice: Usługa prowadzenia punktu informacyjnego wraz z ochroną mienia
Numer ogłoszenia: 201562 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Ceglana 35, 40-952 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581200, 3581332, fax 0-32 3581432, 2518437, 2518473.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.okulistyka.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prowadzenia punktu informacyjnego wraz z ochroną mienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa prowadzenia punktu informacyjnego wraz z ochroną mienia na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 5 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul.Ceglanej 35 reazlizowana w formie pełnienia całodobowo dyżuru przez jednego pracownika ochrony.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni,spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1 specyfikacji. 2.Podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy zakres obowiązków osoby dozorującej według druku stanowiącego załącznik nr 2 specyfikacji. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - aktualna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie objętym niniejszym przedmiotem zamówienia. 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6.Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług pełnienia ochrony (minimum trzy usługi - każda na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg druku stanowiącego załącznik nr 3 pecyfikacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 7.Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 2 000 000,00 zł. 8.Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. 1, 2, 5 sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników nr 1, 2, 3 na drukach stanowiących załączniki do specyfikacji. 9.Dokumenty określone w pkt 3, 4, 5, 7 winny być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy) kserokopii. 10.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów , o których mowa w pkt.2 składa dokumenty określone w § 2 ust.1 pkt.1., ust. 2 i ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. nr 87 poz. 605) 11.Dla wykonawców występujących wspólnie ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okulistyka.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul.Ceglana 35 40 - 952 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul.Ceglana 35 40 - 952 Katowice sekretariat - pokój 156.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Opracowanie merytoryczne, zorganizowanie i przeprowadzenie programu Executive MBA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji (2) - Testy biologiczne o szybkim odczycie do sterylizacji parą wodną
- Dostawa urządzeń informatycznych do Zespołu Szkół Poligraficzno-Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Dostawa artykułów żywnościowych: drobiu świeżego
- Dostawa sprzętu multimedialnego
- Zakup mebli biurowych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Całodobowa ochrona fizyczna obiektu Muzeum "Pamięć i Tożsamość" im. św. Jana Pawła II, ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń. Znak sprawy: MPiTJPII/ZP-01/10/2024/PK
- Ochrona osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego Szczecin-Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie
- Usługa ochrony mienia poprzez dozór fizyczny budynków i terenu należącego do Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku Podlaskim
- Usługa całodobowej ochrony fizycznej kompleksu Bastion Sakwowy przy ul. Piotra Skargi 18 we Wrocławiu
- Świadczenie usług ochrony na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Ochrona osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.