eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tonerów i tuszy do drukarek komputerowych, tonerów do kserokopiarek oraz innych materiałów barwiących - nr AG-3211/48/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-01

Rzeszów: Dostawa fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tonerów i tuszy do drukarek komputerowych, tonerów do kserokopiarek oraz innych materiałów barwiących - nr AG-3211/48/13
Numer ogłoszenia: 201569 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie , ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tonerów i tuszy do drukarek komputerowych, tonerów do kserokopiarek oraz innych materiałów barwiących - nr AG-3211/48/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tonerów i tuszy do drukarek komputerowych, tonerów do kserokopiarek oraz innych materiałów barwiących na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie w tym na potrzeby projektów systemowych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: - Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim, - Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia. Zamówienie obejmuje dostawę nw. artykułów: TONER DO HP LJ M1212 NF MFP/P1102, DRUK MIN. 1600 STRON - 8 szt., FARBA DO MASZYNY POWIELAJĄCEJ RISOGRAPH GR 3750/2500/1700 - BLACK POJEMNOŚĆ MIN. 1000 ML - 2 szt., TAŚMA DO DRUKARKI OKI ML 321/3320/3321, BARWIENIE MIN. 3 MLN ZNAKÓW - 12 szt., ROLKA BARWIĄCA DO MASZYN LICZĄCYCH CITIZEN CX 123/123II, CZARNO-CZERWONA - 12 szt., TONER DO CANON PC-D320/D340, DRUK MIN. 3500 STRON - 8 szt., TONER DO DEVELOP INEO +203/253 BLACK, DRUK MIN. 24500 STRON - 7 szt., TONER DO DEVELOP INEO +203/253 CYAN, DRUK MIN. 19000 STRON - 6 szt., TONER DO DEVELOP INEO +203/253 MAGENTA, DRUK MIN. 19000 STRON - 4 szt., TONER DO DEVELOP INEO +203/253 YELLOW, DRUK MIN. 19000 STRON - 6 szt., TONER DO HP 1010/1012/1015/1018/1020/1022/3015/3020/3030/3050, DRUK MIN. 2000 STRON - 37 szt., TONER DO HP CZARNY 1100/1100A, DRUK MIN. 2500 STRON - 1 szt., TONER DO HP P2015 CZARNY, DRUK MIN. 7000 STRON - 4 szt., TONER DO HP LJ 1600 BLACK, DRUK MIN. 2500 STRON - 3 szt., TONER DO HP LJ 1600 CYAN, DRUK MIN. 2000 STRON - 3 szt., TONER DO HP LJ 1600 MAGENTA, DRUK MIN. 2000 STRON - 3 szt., TONER DO HP LJ 1600 YELLOW, DRUK MIN. 2000 STRON - 3 szt., TONER DO HP CP 2025/CM2320 BLACK, DRUK MIN. 3500 STRON - 10 szt., TONER DO HP CP 2025/CM2320 CYAN, DRUK MIN. 2800 STRON - 8 szt., TONER DO HP CP 2025/CM2320 MAGENTA, DRUK MIN. 2800 STRON - 8 szt., TONER DO HP CP 2025/CM2320 YELLOW, DRUK MIN. 2800 STRON - 8 szt., TONER DO HP LJ P1505/P1505N/1120N, DRUK MIN. 2000 STRON - 11 szt., TONER DO KYOCERA KM 3035, DRUK MIN. 34000 STRON - 2 szt., TONER DO KYOCERA FS-C5200DN BLACK, DRUK MIN. 7000 STRON - 7 szt., TONER DO KYOCERA FS-C5200DN CYAN, DRUK MIN. 6000 STRON - 7 szt., TONER DO KYOCERA FS-C5200DN MAGENTA, DRUK MIN. 6000 STRON - 7 szt., TONER DO KYOCERA FS-C5200DN YELLOW, DRUK MIN. 6000 STRON - 7 szt., TONER DO KYOCERA KM 1620/1635/1650/2020/2050, DRUK MIN. 15000 STRON - 3 szt., TONER DO KYOCERA TASK ALFA 300i, DRUK MIN. 20 000 STRON - 10 szt., TONER DO LEXMARK E260DN, DRUK MIN. 3500 STRON - 10 szt., TONER DO MINOLTA MC 2400 W CZARNY, DRUK MIN. 4500 STRON - 3 szt., TONER DO MINOLTA MC 2400 W CYAN, DRUK MIN. 4500 STRON - 3 szt., TONER DO MINOLTA MC 2400 W MAGENTA, DRUK MIN. 4500 STRON - 1 szt., TONER DO MINOLTA MC 2400 W YELLOW, DRUK MIN. 4500 STRON - 1 szt., TONER DO MITA DC 1560/1860/20/2360, POJEMNOŚĆ MIN. 205 G - 1 szt., TONER DO PANASONIC KX 513/613/FLM653, DRUK MIN. 2500 STRON - 7 szt., TONER DO PANASONIC KX-MB773, DRUK MIN. 2000 STRON - 3 szt., TONER DO RICOH AFICIO 1018, POJEMNOŚĆ MIN. 380 G - 2 szt., TONER DO TOSHIBA E-STUDIO 233, DRUK MIN. 23000 STRON - 4 szt., TONER DO UTAX CD 1016/1116/1216, DRUK MIN. 18000 STRON - 1 szt., TONER CZARNY DO EPSON AL C1100, DRUK MIN. 4000 STRON - 1 szt., TONER ŻÓŁTY DO EPSON AL C1100, DRUK MIN. 1500 STRON - 1 szt., TONER CZERWONY DO EPSON AL C1100, DRUK MIN. 1500 STRON - 1 szt., TONER NIEBIESKI DO EPSON AL C1100, DRUK MIN. 1500 STRON - 1 szt., TUSZ CZARNY DO BROTHER DCP-540CN, DRUK MIN. 500 STRON - 7 szt., TUSZ ŻÓŁTY DO BROTHER DCP-540CN, DRUK MIN. 400 STRON - 7 szt., TUSZ CZERWONY DO BROTHER DCP-540CN, DRUK MIN. 400 STRON - 7 szt., TUSZ NIEBIESKI DO BROTHER DCP-540CN, DRUK MIN. 400 STRON - 7 szt., TONER DO CANON NP-6317 POJEMNOŚĆ MIN. 190GX4 - 1 szt., TUSZ DO HP DeskJet 5550 POJEMNOŚĆ MIN. 19 ML - 2 szt., TUSZ BLACK DO HP OFFICEJET PRO 8000, POJEMNOŚĆ MIN. 49 ML - 2 szt., TUSZ YELLOW DO HP OFFICEJET PRO 8000, POJEMNOŚĆ MIN. 16 ML - 2 szt., TUSZ CYAN DO HP OFFICEJET PRO 8000, POJEMNOŚĆ MIN. 16 ML - 2 szt., TUSZ MAGENTA DO HP OFFICEJET PRO 8000, POJEMNOŚĆ MIN. 16 ML - 2 szt., TONER DO KYOCERA ECOSYS FS-4020DN, DRUK MIN. 20000 STRON - 6 szt., TONER DO KONICA MINOLTA 7020/7025/7030 CZARNY, DRUK MIN. 26 000 STRON - 1 szt., TONER DO HP LJ P1005, DRUK MIN. 1500 STRON - 6 szt., TONER DO KYOCERA FS-1128MFP, DRUK MIN. 7200 STRON - 5 szt., TONER DO OKI ES 7411 BLACK, DRUK MIN. 11 000 STRON - 4 szt., TONER DO OKI ES 7411 CYAN, DRUK MIN. 11 500 STRON - 4 szt., TONER DO OKI ES 7411 MAGENTA, DRUK MIN. 11 500 STRON - 4 szt., TONER DO OKI ES 7411 YELLOW, DRUK MIN. 11 500 STRON - 4 szt., TONER DO OKI C610 BLACK, DRUK MIN. 8 000 STRON - 4 szt., TONER DO OKI C610 CYAN, DRUK MIN. 6000 STRON - 4 szt., TONER DO OKI C610 MAGENTA, DRUK MIN. 6000 STRON - 4 szt., TONER DO OKI C610 YELLOW, DRUK MIN. 6000 STRON - 4 szt. Podane ilości stron dotyczą wydruku przy 5 % pokryciu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.23.30 - Taśmy i bębny do kalkulatorów 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 22.61.00.00 - Farba drukarska .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wniesienie wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest złożyć: a. Wypełniony druk Oferta - załącznik nr 2 do SIWZ wraz z formularzem cenowym - załączniki nr 1 do SIWZ. Dla uznania ważności, oferta musi zawierać wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty, które należy przedstawić w formie oryginałów lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kopie. Poświadczenie powinno być opatrzone podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM. b. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku gdy nie wynika ono z załączonych dokumentów) - np. według załącznika nr 5 do SIWZ. c. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług, b. zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia: - siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, - innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawartą umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-14-tys.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 202..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 1 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane także na potrzeby projektów systemowych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: - Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim, - Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.