Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-01
Rzeszów: Dostawa fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tonerów i tuszy do drukarek komputerowych, tonerów do kserokopiarek oraz innych materiałów barwiących - nr AG-3211/48/13
Numer ogłoszenia: 201569 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie , ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tonerów i tuszy do drukarek komputerowych, tonerów do kserokopiarek oraz innych materiałów barwiących - nr AG-3211/48/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych (nieregenerowanych) tonerów i tuszy do drukarek komputerowych, tonerów do kserokopiarek oraz innych materiałów barwiących na potrzeby Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie w tym na potrzeby projektów systemowych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: - Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim, - Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia. Zamówienie obejmuje dostawę nw. artykułów: TONER DO HP LJ M1212 NF MFP/P1102, DRUK MIN. 1600 STRON - 8 szt., FARBA DO MASZYNY POWIELAJĄCEJ RISOGRAPH GR 3750/2500/1700 - BLACK POJEMNOŚĆ MIN. 1000 ML - 2 szt., TAŚMA DO DRUKARKI OKI ML 321/3320/3321, BARWIENIE MIN. 3 MLN ZNAKÓW - 12 szt., ROLKA BARWIĄCA DO MASZYN LICZĄCYCH CITIZEN CX 123/123II, CZARNO-CZERWONA - 12 szt., TONER DO CANON PC-D320/D340, DRUK MIN. 3500 STRON - 8 szt., TONER DO DEVELOP INEO +203/253 BLACK, DRUK MIN. 24500 STRON - 7 szt., TONER DO DEVELOP INEO +203/253 CYAN, DRUK MIN. 19000 STRON - 6 szt., TONER DO DEVELOP INEO +203/253 MAGENTA, DRUK MIN. 19000 STRON - 4 szt., TONER DO DEVELOP INEO +203/253 YELLOW, DRUK MIN. 19000 STRON - 6 szt., TONER DO HP 1010/1012/1015/1018/1020/1022/3015/3020/3030/3050, DRUK MIN. 2000 STRON - 37 szt., TONER DO HP CZARNY 1100/1100A, DRUK MIN. 2500 STRON - 1 szt., TONER DO HP P2015 CZARNY, DRUK MIN. 7000 STRON - 4 szt., TONER DO HP LJ 1600 BLACK, DRUK MIN. 2500 STRON - 3 szt., TONER DO HP LJ 1600 CYAN, DRUK MIN. 2000 STRON - 3 szt., TONER DO HP LJ 1600 MAGENTA, DRUK MIN. 2000 STRON - 3 szt., TONER DO HP LJ 1600 YELLOW, DRUK MIN. 2000 STRON - 3 szt., TONER DO HP CP 2025/CM2320 BLACK, DRUK MIN. 3500 STRON - 10 szt., TONER DO HP CP 2025/CM2320 CYAN, DRUK MIN. 2800 STRON - 8 szt., TONER DO HP CP 2025/CM2320 MAGENTA, DRUK MIN. 2800 STRON - 8 szt., TONER DO HP CP 2025/CM2320 YELLOW, DRUK MIN. 2800 STRON - 8 szt., TONER DO HP LJ P1505/P1505N/1120N, DRUK MIN. 2000 STRON - 11 szt., TONER DO KYOCERA KM 3035, DRUK MIN. 34000 STRON - 2 szt., TONER DO KYOCERA FS-C5200DN BLACK, DRUK MIN. 7000 STRON - 7 szt., TONER DO KYOCERA FS-C5200DN CYAN, DRUK MIN. 6000 STRON - 7 szt., TONER DO KYOCERA FS-C5200DN MAGENTA, DRUK MIN. 6000 STRON - 7 szt., TONER DO KYOCERA FS-C5200DN YELLOW, DRUK MIN. 6000 STRON - 7 szt., TONER DO KYOCERA KM 1620/1635/1650/2020/2050, DRUK MIN. 15000 STRON - 3 szt., TONER DO KYOCERA TASK ALFA 300i, DRUK MIN. 20 000 STRON - 10 szt., TONER DO LEXMARK E260DN, DRUK MIN. 3500 STRON - 10 szt., TONER DO MINOLTA MC 2400 W CZARNY, DRUK MIN. 4500 STRON - 3 szt., TONER DO MINOLTA MC 2400 W CYAN, DRUK MIN. 4500 STRON - 3 szt., TONER DO MINOLTA MC 2400 W MAGENTA, DRUK MIN. 4500 STRON - 1 szt., TONER DO MINOLTA MC 2400 W YELLOW, DRUK MIN. 4500 STRON - 1 szt., TONER DO MITA DC 1560/1860/20/2360, POJEMNOŚĆ MIN. 205 G - 1 szt., TONER DO PANASONIC KX 513/613/FLM653, DRUK MIN. 2500 STRON - 7 szt., TONER DO PANASONIC KX-MB773, DRUK MIN. 2000 STRON - 3 szt., TONER DO RICOH AFICIO 1018, POJEMNOŚĆ MIN. 380 G - 2 szt., TONER DO TOSHIBA E-STUDIO 233, DRUK MIN. 23000 STRON - 4 szt., TONER DO UTAX CD 1016/1116/1216, DRUK MIN. 18000 STRON - 1 szt., TONER CZARNY DO EPSON AL C1100, DRUK MIN. 4000 STRON - 1 szt., TONER ŻÓŁTY DO EPSON AL C1100, DRUK MIN. 1500 STRON - 1 szt., TONER CZERWONY DO EPSON AL C1100, DRUK MIN. 1500 STRON - 1 szt., TONER NIEBIESKI DO EPSON AL C1100, DRUK MIN. 1500 STRON - 1 szt., TUSZ CZARNY DO BROTHER DCP-540CN, DRUK MIN. 500 STRON - 7 szt., TUSZ ŻÓŁTY DO BROTHER DCP-540CN, DRUK MIN. 400 STRON - 7 szt., TUSZ CZERWONY DO BROTHER DCP-540CN, DRUK MIN. 400 STRON - 7 szt., TUSZ NIEBIESKI DO BROTHER DCP-540CN, DRUK MIN. 400 STRON - 7 szt., TONER DO CANON NP-6317 POJEMNOŚĆ MIN. 190GX4 - 1 szt., TUSZ DO HP DeskJet 5550 POJEMNOŚĆ MIN. 19 ML - 2 szt., TUSZ BLACK DO HP OFFICEJET PRO 8000, POJEMNOŚĆ MIN. 49 ML - 2 szt., TUSZ YELLOW DO HP OFFICEJET PRO 8000, POJEMNOŚĆ MIN. 16 ML - 2 szt., TUSZ CYAN DO HP OFFICEJET PRO 8000, POJEMNOŚĆ MIN. 16 ML - 2 szt., TUSZ MAGENTA DO HP OFFICEJET PRO 8000, POJEMNOŚĆ MIN. 16 ML - 2 szt., TONER DO KYOCERA ECOSYS FS-4020DN, DRUK MIN. 20000 STRON - 6 szt., TONER DO KONICA MINOLTA 7020/7025/7030 CZARNY, DRUK MIN. 26 000 STRON - 1 szt., TONER DO HP LJ P1005, DRUK MIN. 1500 STRON - 6 szt., TONER DO KYOCERA FS-1128MFP, DRUK MIN. 7200 STRON - 5 szt., TONER DO OKI ES 7411 BLACK, DRUK MIN. 11 000 STRON - 4 szt., TONER DO OKI ES 7411 CYAN, DRUK MIN. 11 500 STRON - 4 szt., TONER DO OKI ES 7411 MAGENTA, DRUK MIN. 11 500 STRON - 4 szt., TONER DO OKI ES 7411 YELLOW, DRUK MIN. 11 500 STRON - 4 szt., TONER DO OKI C610 BLACK, DRUK MIN. 8 000 STRON - 4 szt., TONER DO OKI C610 CYAN, DRUK MIN. 6000 STRON - 4 szt., TONER DO OKI C610 MAGENTA, DRUK MIN. 6000 STRON - 4 szt., TONER DO OKI C610 YELLOW, DRUK MIN. 6000 STRON - 4 szt. Podane ilości stron dotyczą wydruku przy 5 % pokryciu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.23.30 - Taśmy i bębny do kalkulatorów 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 22.61.00.00 - Farba drukarska .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wniesienie wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest złożyć: a. Wypełniony druk Oferta - załącznik nr 2 do SIWZ wraz z formularzem cenowym - załączniki nr 1 do SIWZ. Dla uznania ważności, oferta musi zawierać wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty, które należy przedstawić w formie oryginałów lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kopie. Poświadczenie powinno być opatrzone podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM. b. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku gdy nie wynika ono z załączonych dokumentów) - np. według załącznika nr 5 do SIWZ. c. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług, b. zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia: - siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, - innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawartą umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-14-tys.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 202..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 1 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane także na potrzeby projektów systemowych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: - Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim, - Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem termobloku do badań naukowych
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 986 Tuszyma - Ropczyce - Wiśniowa w km 41+217.50 - 43+174.00 w m. Szufnarowa polegająca na budowie chodnika i zatok autobusowych w odcinku w km 42+131.00 - 42+242.00
- Bieżące utrzymanie ulic o nawierzchni mineralno - asfaltowej poprzez uszczelnienie podłużnych i poprzecznych spękań
- Dostawa ręcznych miotaczy gazu (zamówienie z podziałem na 2 części)
- Dostawa fabrycznie nowej posypywarki dla potrzeb RDW Lubaczów
- Remont połaci dachu wraz z wyposażeniem technicznym dachu na budynku RCKiK w Rz-wie przy ul. Wierzbowej 14 oraz wykonanie instalacji systemu asekuracyjnego zapobiegającego upadkowi z dachów
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Kompleksowa usługa opieki serwisowej dla drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek eksploatowanych w Sądzie Okręgowym w Radomiu oraz w SR w Szydłowcu, Przysusze, Zwoleniu i Lipsku
- Dostawa tuszy i tonerów do urządzeń drukujących
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
więcej: Farba drukarska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.