eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinDostawa artykułów medycznych i jednorazowego użytku dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Koszalin: Dostawa artykułów medycznych i jednorazowego użytku dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 201581 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie , ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3423339, faks 094 3423339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów medycznych i jednorazowego użytku dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów medycznych i jednorazowego użytku dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie wg zał. nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jezeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych platności lub mają wstrzymane w całosci wykonanie decyzji właściwego organu; c)nie figurują w Krajowym Rejestrze Kasrnym na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia i nie spelnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/Charakterystykę, wiarygodność firmy. ( wiarygodność firmy winna być potwierdzona stosownymi aktualnymi dokumentami, tj. zaświadczeniem o działalności gospodaeczej lub KRS ) 2 Formularz cenn dostawy. Ceny zawarte w ofercie winny obejmować cały okres dostawy ( dopuszcza się wzrost cen urzędowych po pisemnym powiadomieniu oferenta z podaniem przyczyny w sytuacjach wyjątkowych. 3) Oswiadczenie iż oferowane produkty spełniają wymogi z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych ( Dz.U. Nr 93, z póż. zmianami) tzn. posiadają stosowne świadectwa jakości lub świadectwa dopuszczenia do obrotu, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczenia do stosowania lub pozytywne opinie o wyrobie medycznym, znak CE, wraz z obowiazkiem dostarczania ich na każde wezwanie zamawiającego lub oswiadczenie o posiadaniu w/w dokumentów oraz zobowiązanie do okazania na żądanie. 4.Termin dostawy. 5. Termin płatności 6. Oświadczenie danych wykonawcy 7. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ustawy o zam. publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szgichp.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SEKRETARIAT SPECJALISTYCZNEGO ZESPOŁU GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC, 75-252 KOSZALIN, UL. NIEPODLEGŁOSCI 44-48.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT SPECJALISTYCZNEGO ZESPOŁU GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC, 75-252 KOSZALIN, UL. NIEPODLEGŁOŚCI 44-48. OTWARCIE 20.11.2009r godzina 10:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I ARTYKUŁY MEDYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów medycznych wg zał. nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II ARTYKUŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły jednorazowego użytku wg. zał.nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.