eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiek Jasielski › Odbiór i zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych oraz odbiór niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu Gminy Osiek Jasielski.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Osiek Jasielski: Odbiór i zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych oraz odbiór niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu Gminy Osiek Jasielski.
Numer ogłoszenia: 201660 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osiek Jasielski , Osiek Jasielski 112, 38-223 Osiek Jasielski, woj. podkarpackie, tel. 013 4420005, faks (013) 442 00 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiekjasielski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych oraz odbiór niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu Gminy Osiek Jasielski..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonywania usług komunalnych na terenie gminy Osiek Jasielski, polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu segregowanych odpadów komunalnych w tym odpadów wielkogabarytowych, budowlanych, niebezpiecznych, elektrycznych i elektronicznych, zużytych opony od właścicieli nieruchomości zamieszkałych obejmujących następujące miejscowości: Pielgrzymka wraz z przysiółkiem Kłopotnica, Samoklęski, Mrukowa, Czekaj, Osiek Jasielski, Zawadka Osiecka, Świerchowa i Załęże ( zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku w Gminie Osiek Jasielski ) oraz odbiór i transport do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów w Krośnie (RIPOK) zmieszanych odpadów komunalnych w tym odpadów zielonych z ww miejscowości w dniu odbioru tych odpadów zgodnie z harmonogramem. Harmonogram będzie przedłożony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego w ciągu 3 dni od podpisania umowy. Gmina Osiek Jasielski liczy 5427 mieszkańców ok. 1200 gospodarstw w ośmiu sołectwach. Wywóz stałych odpadów komunalnych zgromadzonych w workach foliowych, powinien odbywać się w następujący sposób: a) w miesiącach: od stycznie do grudnia z częstotliwością 1 raz w miesiącu odpady zbierane selektywnie i odpady zmieszane według ustalonego harmonogramu dla danej miejscowości, b) natomiast odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane (gruz i szkło budowlane), odpady niebezpieczne, zużyte opony, odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny z częstotliwością dwa raz w roku. Szacunkowa ilość wywożonych odpadów komunalnych w ciągu roku wynosi 572 Mg, z czego: a) odpady niesegregowane i pozostałe po segregacji - ok 331,90 Mg b) odpady segregowane (papier, szkło, plastik, metal, opakowania wielowarstwowe) - ok 233,22 Mg c) odpady wielkogabarytowe - 5,29 Mg d) odpady elektroniczne - ok 1,59 Mg Podana ilość odbioru odpadów stanowi wielkość orientacyjną i Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej lub większej ilości odpadów. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów powinno odbywać się zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami oraz przepisami prawa polskiego. Płatność za wykonane usługi: co miesiąc na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury, do której należy dołączyć pokwitowanie wagowe zebranych odpadów oraz podpisany raport GPS pracy sprzętu z każdego dnia w którym świadczona była usługa, obejmujący co najmniej czas od pierwszego ważenia pustego pojazdu przed rozpoczęciem świadczenia usługi do ważenia tego pojazdu po rozładunku w instalacji docelowy. Sposób i zasady wywozu: Wywozem i zagospodarowaniem odpadów segregowanych (wielkogabarytowych, odpady budowlane (gruz i szkło budowlane), odpady niebezpieczne, odpady ulegające biodegradacji, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny) objęte będą wyłącznie nieruchomości zamieszkałe. Natomiast odpady zmieszane i zielone odbierane będą również od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i transportowe do RIPOK w Krośnie w dniu odbioru tych odpadów zgodnie z harmonogramem. Właściciele nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne obowiązani są do pozbywania się odpadów komunalnych z terenu nieruchomości w oparciu o system segregacji odpadów z podziałem na odpady: - szkło (kolorowe i bezbarwne) - worek w kolorze zielonym, - opakowania z metalu - worek w kolorze czerwonym, - tworzywa sztuczne - worek w kolorze żółtym, - papier, tektura, opakowania wielomateriałowe - worek w kolorze niebieskim - odpady ulegające biodegradacji i zielone- worek w kolorze brązowym - odpady niesegregowane - worek koloru czarnego Właściciele nieruchomości zobowiązani są do wyposażenia nieruchomości w odpowiednią ilość pojemników, worków do gromadzenia odpadów komunalnych, uwzględniając ilość wytwarzanych odpadów komunalnych na danej nieruchomości oraz ilości osób z nich korzystających. Odpady selektywnie zebrane winne być wrzucane do odpowiednich pojemników lub worków. W przypadku gdy właściciele nieruchomości nie wyposaży posesji w pojemniki lub worki na odpady segregowane i niesegregowane. Wykonawca może zapewnić właścicielom nieruchomości możliwość zaopatrzenia się w pojemniki lub worki. Wykonawca udostępnia zainteresowanym właścicielom nieruchomości pojemniki lub worki na podstawie umowy najmu, kupna lub innej formy dysponowania pojemnikami lub workami, bez ponoszenia przez Zamawiającego kosztów z tego tytułu. Miejsca odbioru odpadów: Odpady na czas odbioru przez Wykonawcą mają znajdować się poza terenem nieruchomości przy drogach publicznych. Ze względu na to, że odbiór i transport odpadów odbywać się będzie po sieci dróg zlokalizowanych na tereni gminy Osiek Jasielski, w skład których wchodzą drogi: wojewódzka, powiatowa, gminne i wewnętrzne konieczne będzie dostosowanie pojazdów do warunków terenowych. Przeważająca ilość stanowią drogi gminne o szerokości średnio powyżej 3m. Wykonawca jest zobowiązany do interwencyjnych odbiorów odpadów zmieszanych i zbieranych selektywnie na telefoniczne lub pisemne zgłoszenie Zamawiającego w terminie najpóźniej do 2 dni od daty zgłoszenia. Odbieranie odpadów komunalnych będzie odbywało się zgodnie z harmonogramem. Wykonawca w wyjątkowych sytuacjach odbierze na zgłoszenie Zamawiającego odpady poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialność za wjazd samochodów odbierających odpady na drogi lub tereny nie będące jego własnością, w jego zarządzie lub posiadaniu. Miejsce wywozu i zagospodarowania odpadów: zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami. Inne odpady odbierane i zagospodarowanie przez Wykonawcę: 1) odpady wielkogabarytowe, baterie, odpady budowlane (gruz i szkło budowlane), odpady niebezpieczne, popiół paleniskowy, odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone- odbierane, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony będą zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku z częstotliwością dwa razy w roku zgodnie z harmonogramem przedłożonym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego w ciągu 3 dni od podpisania umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. kopia aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Osiek Jasielski, - zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz. U. 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) w związku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r. poz. 21) Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w SIWZ - Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami opisanymi przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia tj. bazę magazynowo - transportową usytuowaną w Gminie Osiek Jasielski lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Osiek Jasielski, na terenie do którego posiada tytuł prawny. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-formularz ofertowy -zaparafowany wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą być to: Wystąpienie uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę , jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Dostosowanie umowy do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia. Działanie siły wyższej. Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron . Zmiany obowiązującego prawa, w tym prawa miejscowego wpływające na zasady lub sposób, czy zakres odbierania odpadów komunalnych , Zmian osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie. Jeżeli zajdą inne okoliczności niezależne od Wykonawcy i Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osiekjasielski.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osiek Jasielski 112, 38-223 Osiek Jasielski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Osiek Jasielski, pokój nr 9 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.