Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-27
Powidz: Przebudowa ul. Polnej w Powidzu
Numer ogłoszenia: 201673 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Powidz - Urząd Gminy w Powidzu, ul. 29 Grudnia 24, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2776272, 2776273, fax 0-63 2776272.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powidz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Polnej w Powidzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę konstrukcji nawierzchni jezdni ulicy Polnej w Powidzu o długości 300,46 m. Zakres robót obejmuje: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: roboty pomiarowe - 0,3 km, zabezpieczenie kabla energetycznego rurą osłonową PCV dwudzielną, grubościenną ø 110 mm - 55,00 m, zabezpieczenie kabla telekomunikacyjnego rurą osłonową dwudzielną, grubościenną - 30,00 m, rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm, na podsypce piaskowej - 19 m, rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm,na podsypce cementowo piaskowej - 31,10 m2, rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo piaskowej - 33,00 m. Roboty ziemne: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, poj. łyżki 0,15 m3, z transportem urobku samochodami samowyład. do 5 t, na odległość do 2 km, w gruncie kat. III - 331,78 m3, Formowanie i zagęszczenie nasypów o wysokości do 3,0 m spycharkami gąsienicowymi 55 kW/75 KM, grunt kategorii I-II - 85,50 m3, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, w gruntach kategorii II do VI - 1547,37 m2, Krawężniki i chodniki: krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm, wraz z wykonaniem ław betonowych, na podsypce cementowo piaskowej - 227,00 m, obrzeża betonowe o wymiarach 25x8 cm, na podsypce cementowo piaskowej spoiny wypełniane zaprawą cementową - 227,00 m, podsypka piaskowa zagęszczana mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 312 m2, Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm, szarej, układane na podsypce cementowo piaskowej spoiny wypełniane piaskiem - 236,60 m2, chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm, kolorowej, układane na podsypce cementowo piaskowej spoiny wypełniane piaskiem - 36,40 m2, Podbudowy betonowe, pielęgnacja podbudowy piaskiem i wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm (beton C 8/10) - 72,60 m2, Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, kolorowej, układane na podsypce cementowo piaskowej spoiny wypełniane piaskiem - 67,50 m2. Podbudowa i nawierzchnia jezdni: Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (ze skał twardych), grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 1588,37 m2, Skropienie nawierzchni drogowych elulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 - 1588,37 m2, Nawierzchnie z betonu asfaltowego KR1, warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. transport mieszanki samochodem samowyład. 5-10 t - 1573,35 m2, Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 - 1573,35 m2, Nawierzchnie z betonu asfaltowego KR1, warstwa ścieralna, grub. warstwy po zagęszczeniu 4 cm. transport mieszanki samochodem samowyład.5-10 t - 1543,30 m2. Roboty wykończeniowe i towarzyszące: Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, objętość betonu w jednym miejscu do 0,1 m3 - 1,2 m3, Wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5 m, ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m, w gruntach kategorii I, II - 57 m3, Podłoża betonowe i umocnienie skarp przy wylotach kanałów - podłoże betonowe o grubości 15 cm - 0,90 m3, Umocnienie skarp i dna rowów brukiem z kamienia łamanego na podsypce cementowo piaskowej - 6,00 m3, Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów, grunt kategorii I-III - 750m2, Obsianie skarp w ziemi urodzajnej - 1373,84 m2, Pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych o średnicy 50 mm - 6 szt., Pionowe znaki drogowe, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni do 0,3 m2 - 8 szt., Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, malowane mechanicznie - 16,51 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: od wykonawców wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 6000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,2)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,3)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia: kierownika robót: posiadającego aktualną przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w robotach podobnych do przedmiotu zamówienia i posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania robót drogowych. Przez roboty podobne do przedmiotu zamówienia, o których mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć roboty związane z budową dróg, b)wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: wartości co najmniej 250 000 PLN, zawierające wykonanie budowy dróg, c) dysponuje co najmniej następującym sprzętem: koparka j/nacz na podw.gąs min 0,15m3, rozkładarka mas bitumicznych, równiarka samojezdna o mocy min 74kW, samochód dostawczy o ład min 0,9t, samochód samowyładowczy o ład. 5-10t, spycharka gąsienicowa o mocy min 55kW, walec statystyczny samoj. ogumiony, walec statystyczny samojezdny, walec wibracyjny jednoosiowt min 0,6t, 4)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a)posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000 PLN. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt F niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych (przez siebie) za zgodność z oryginałem. Załączane do oferty kopie dokumentów należy potwierdzać za zgodność z oryginałem, potwierdzając każdą zapisaną stronę przedkładanego dokumentu. Wraz z ofertą muszą być złożone niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Załączniki nr nr 2 i 3, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz 4)wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1, 5)kosztorys ofertowy (sporządzony wg dołączonego przedmiaru robót), 6)pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 7)zaparafowany wzór umowy - Załącznik nr 7, 8)dowód wniesienia wadium, 9)upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. UWAGA: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 10)wykaz osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 4, 11)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia posiadają uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118). Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia proponowanego przez wykonawcę kierownictwa robót budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, 12)doświadczenie zawodowe, tj. wykaz wykonanych zamówień (maksymalnie 5, minimalnie 3), tzn. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - Załącznik nr 5, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), 13)potencjał techniczny, tj. wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje i które zamierza wykorzystać wykonawca do realizacji zamówienia - Załącznik nr 6. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 14)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powidz.pl, http://powidz.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Powidz, ul. 29 Grudnia 24, 62-430 Powidz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 9 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów - 4
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowę ścieżki pieszo- rowerowej w Radziejowie
- Budowa i rozbudowa drogi gminnej nr 251216W w Wachu kol. Zakobiałki
- "Budowa dróg gminnych na terenie Gminy Lniano"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.