Ogłoszenie z dnia 2007-10-22
Warszawa: Dostawa drukarek, skanerów, akcesoriów komputerowych, sprzętu komputerowego do przetwarzania informacji o charakterze niejawnym wraz z oprogramowaniem dla Kancelarii Prezydenta RP.
Numer ogłoszenia: 201685 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 158822 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6952863, fax 695-28-62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Prezydenta RP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek, skanerów, akcesoriów komputerowych, sprzętu komputerowego do przetwarzania informacji o charakterze niejawnym wraz z oprogramowaniem dla Kancelarii Prezydenta RP..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Kancelarii Prezydenta RP, tj.: a) Część I - Drukarki laserowe tj.: drukarka typ 1 - 52 szt.; drukarka typ 2 - 6 szt. b) Część II - Drukarka stałoatramentowa tj.: drukarka - 2 szt. c) Część III - Skaner tj.: skaner typ 1 - 1 szt.; skaner typ 2 - 7 szt.; skaner typ 3 - 1 szt. d) Część IV - Akcesoria komputerowe tj.: PenDrive typ 1 - 75 szt.; PenDrive typ 2 - 8 szt.; dysk twardy typ 1 - 6 szt.; dysk twardy typ 2 - 9 szt.; dysk twardy typ 3 - 15 szt.; nagrywarka - 5 szt. e) Część V - Zestawy komputerowe do przetwarzania informacji o charakterze niejawnym tj.: stacje robocze typ 1 - 1 szt.; monitor LCD typ 1 - 1 szt.; drukarka typ 1 - 1 szt.; stacje robocze typ 2 - 1 szt.; monitor LCD typ 2 - 1 szt.; drukarka typ 2 - 1 szt.; laptop typ 1 - 1 szt.; oprogramowanie - 3 szt. Przedmiot postępowania musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia podanym w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 223362 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: DRUKARKI LASEROWE.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESET Sp. z o.o., Motycz 232, 21-030 Motycz, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 103.206,00
- Oferta z najniższą ceną: 103.206,00 / oferta z najwyższą ceną: 105.379,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: DRUKARKA STALOATRAMENTOWA.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARSER Sp. z o.o., ul. Szlenkierów 1/33, 01-181 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 24.928,00
- Oferta z najniższą ceną: 24.928,00 / oferta z najwyższą ceną: 24.928,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: AKCESORIA KOMPUTEROWE.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARSER Sp. z o.o., ul. Szlenkierów 1/33, 01-181 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11.358,00
- Oferta z najniższą ceną: 11.358,00 / oferta z najwyższą ceną: 11.358,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: ZESTAWY KOMPUTEROWE DO PRZETWARZANIA INFORMACJI O CHARAKTERZE NIEJAWNYM.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SILTEC Sp. z o.o., ul. E. Orzeszkowej 5, 02-374 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 83.870,00
- Oferta z najniższą ceną: 83.870,00 / oferta z najwyższą ceną: 83.870,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.