eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzprotawaBudowa czterech placów zabaw w miejscowościachLeszno Górne, Wiechlice, Siecieborzyce, Długie w gminie Szprotawa w ramach programu Radosna Szkoła

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-28

Szprotawa: Budowa czterech placów zabaw w miejscowościach: Leszno Górne, Wiechlice, Siecieborzyce, Długie w gminie Szprotawa w ramach programu Radosna Szkoła
Numer ogłoszenia: 201691 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szprotawa , Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3760772.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa czterech placów zabaw w miejscowościach: Leszno Górne, Wiechlice, Siecieborzyce, Długie w gminie Szprotawa w ramach programu Radosna Szkoła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Zakres przedmiotu zamówienia: 2.1 Budowa czterech placów zabaw w miejscowościach: Leszno Górne, Wiechlice, Siecieborzyce, Długie w gminie Szprotawa w ramach programu Radosna Szkoła - Część I zamówienia: budowa dwóch placów zabaw w miejscowościach: Leszno Górne i Wiechlice. 2.1.1 Plac zabaw w miejscowości Leszno Górne Zakres prac do wykonania: a. przygotowanie podłoża pod nawierzchnię placu zabaw w tym: -wykorytowanie podłoża na powierzchni 240 m2, -wykonanie podsypki piaskowej o grubości warstwy 10 cm, z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 170 m2,, -ułożenie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego- grub. warstwy 15 cm z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 170 m2, -ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego -grub. warstwy 3 cm z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 170 m2, b. wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z demontowalnych płytek wykonanych z granulatu gumowego pokrytego warstwą kauczuku EPDM, o barwie niebieskiej RAL 5003- powierzchnia 20 m2 - płyty o wymiarach 500x500x30 mm -zgodnie z rysunkiem poglądowym c. wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z demontowalnych płytek wykonanych z granulatu gumowego pokrytego warstwą kauczuku EPDM, o barwie pomarańczowej RAL 2011, powierzchnia 150 m2 - płyty o wymiarach 500x500x50 mm i płyty 500x500x70 mm zgodnie z rysunkiem poglądowym d. Wykonanie rowków pod obrzeża betonowe oraz ułożenie obrzeży betonowych 30x8 na podsypce cementowo piaskowej po zewnętrznym obrysie placu zabaw zgodnie z rysunkiem. e. Wykonanie rowków pod obrzeza betonowe oraz ułożenie obrzeży betonowych 20x6 na podsypce cementowo piaskowej oddzielając nawierzchnię sztuczną o nawierzchni z trawy naturalnej zgodnie z rysunkiem . f. zakup i montaż urządzeń zabawowych oraz wyposażenia, zgodnie z opisem punktu 4.2 niniejszej SIWZ. g. zagospodarowanie terenu zielenią - powierzchnia 70 m2, zgodnie z rysunkiem poglądowym w tym: -oczyszczenie terenu, -rozścielenie ziemi urodzajnej -wyprofilowanie i wykonanie trawników, - siew trawy, sadzenie drzew i krzewów żywopłotowych, h. pielęgnację gwarancyjną roślinności przez okres 1 roku, i. zakup i montaż ogrodzenia drewnianego na słupkach drewnianych oraz bramki -wysokość ogrodzenia 1,5 m. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonanie ww. zamówienia publicznego oraz ustalenia wynikające z projektu umowy. 2.1.2 Plac zabaw w miejscowości Wiechlice. Zakres prac do wykonania: a. przygotowanie podłoża pod nawierzchnię placu zabaw w tym: -wykorytowanie podłoża na powierzchni 500 m2, -wykonanie podsypki piaskowej o grubości warstwy 10 cm, z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 290 m2,, -ułożenie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego- grub. warstwy 15 cm z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 290 m2, -ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego -grub. warstwy 3 cm z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 290 m2, b. wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z demontowalnych płytek wykonanych z granulatu gumowego pokrytego warstwą kauczuku EPDM, o barwie niebieskiej RAL 5003- powierzchnia 50 m2 - płyty o wymiarach 500x500x30 mm zgodnie z rysunkiem poglądowym c. wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z demontowalnych płytek wykonanych z granulatu gumowego pokrytego warstwą kauczuku EPDM, o barwie pomarańczowej RAL 2011, powierzchnia 240 m2 - płyty o wymiarach 500x500x50 mm i płyty 500x500x70 mm zgodnie z rysunkiem poglądowym d. Wykonanie rowków pod obrzeża betonowe oraz ułożenie obrzeży betonowych 30x8 na podsypce cementowo piaskowej po zewnętrznym obrysie placu zabaw zgodnie z rysunkiem. e. Wykonanie rowków pod obrzeza betonowe oraz ułożenie obrzeży betonowych 20x6 na podsypce cementowo piaskowej oddzielając nawierzchnię sztuczną o nawierzchni z trawy naturalnej zgodnie z rysunkiem . f. zakup i montaż urządzeń zabawowych oraz wyposażenia, zgodnie z opisem punktu 4.1 niniejszej SIWZ. g. zagospodarowanie terenu zielenią - powierzchnia 210 m2, zgodnie z rysunkiem poglądowym w tym: -oczyszczenie terenu, -rozścielenie ziemi urodzajnej -wyprofilowanie i wykonanie trawników, - siew trawy, sadzenie drzew i krzewów żywopłotowych, h. pielęgnację gwarancyjną roślinności przez okres 1 roku, i. zakup i montaż ogrodzenia drewnianego na słupkach drewnianych oraz bramki -wysokość ogrodzenia 1,5 m. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonanie ww. zamówienia publicznego oraz ustalenia wynikające z projektu umowy. 2.2 Budowa czterech placów zabaw w miejscowościach: Leszno Górne, Wiechlice, Siecieborzyce, Długie w gminie Szprotawa w ramach programu Radosna Szkoła - Część II zamówienia: budowa dwóch placów zabaw w miejscowościach: Siecieborzyce i Długie. 2.2.1 Plac zabaw w miejscowości Siecieborzyce Zakres prac do wykonania: a. przygotowanie podłoża pod nawierzchnię placu zabaw w tym: -wykorytowanie podłoża na powierzchni 240 m2, -wykonanie podsypki piaskowej o grubości warstwy 10 cm, z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 170 m2,, -ułożenie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego- grub. warstwy 15 cm z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 170 m2, -ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego -grub. warstwy 3 cm z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 170 m2, b. wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z demontowalnych płytek wykonanych z granulatu gumowego pokrytego warstwą kauczuku EPDM, o barwie niebieskiej RAL 5003- powierzchnia 20 m2 - płyty o wymiarach 500x500x30 mm zgodnie z rysunkiem poglądowym c. wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z demontowalnych płytek wykonanych z granulatu gumowego pokrytego warstwą kauczuku EPDM, o barwie pomarańczowej RAL 2011, powierzchnia 150 m2 - płyty o wymiarach 500x500x50 mm i płyty 500x500x70 mm zgodnie z rysunkiem poglądowym d. Wykonanie rowków pod obrzeża betonowe oraz ułożenie obrzeży betonowych 30x8 na podsypce cementowo piaskowej po zewnętrznym obrysie placu zabaw zgodnie z rysunkiem. e. Wykonanie rowków pod obrzeza betonowe oraz ułożenie obrzeży betonowych 20x6 na podsypce cementowo piaskowej oddzielając nawierzchnię sztuczną o nawierzchni z trawy naturalnej zgodnie z rysunkiem . f. zakup i montaż urządzeń zabawowych oraz wyposażenia, zgodnie z opisem punktu 4.2 niniejszej SIWZ. g. zagospodarowanie terenu zielenią - powierzchnia 70 m2, zgodnie z rysunkiem poglądowym w tym: -oczyszczenie terenu, -rozścielenie ziemi urodzajnej -wyprofilowanie i wykonanie trawników, - siew trawy, sadzenie drzew i krzewów żywopłotowych, h. pielęgnację gwarancyjną roślinności przez okres 1 roku, i. zakup i montaż ogrodzenia drewnianego na słupkach drewnianych oraz bramki -wysokość ogrodzenia 1,5 m. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonanie ww. zamówienia publicznego oraz ustalenia wynikające z projektu umowy. 2.2.2 Plac zabaw w miejscowości Długie. Zakres prac do wykonania: a. przygotowanie podłoża pod nawierzchnię placu zabaw w tym: -wykorytowanie podłoża na powierzchni 240 m2, -wykonanie podsypki piaskowej o grubości warstwy 10 cm, z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 170 m2,, -ułożenie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego- grub. warstwy 15 cm z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 170 m2, -ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego -grub. warstwy 3 cm z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 170 m2, b. wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z demontowalnych płytek wykonanych z granulatu gumowego pokrytego warstwą kauczuku EPDM, o barwie niebieskiej RAL 5003- powierzchnia 20 m2 - płyty o wymiarach 500x500x30 mm zgodnie z rysunkiem poglądowym c. wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z demontowalnych płytek wykonanych z granulatu gumowego pokrytego warstwą kauczuku EPDM, o barwie pomarańczowej RAL 2011, powierzchnia 150 m2 - płyty o wymiarach 500x500x50 mm i płyty 500x500x70 mm zgodnie z rysunkiem poglądowym d. Wykonanie rowków pod obrzeża betonowe oraz ułożenie obrzeży betonowych 30x8 na podsypce cementowo piaskowej po zewnętrznym obrysie placu zabaw zgodnie z rysunkiem. e. Wykonanie rowków pod obrzeza betonowe oraz ułożenie obrzeży betonowych 20x6 na podsypce cementowo piaskowej oddzielając nawierzchnię sztuczną o nawierzchni z trawy naturalnej zgodnie z rysunkiem . f. zakup i montaż urządzeń zabawowych oraz wyposażenia, zgodnie z opisem punktu 4.2 niniejszej SIWZ. g. zagospodarowanie terenu zielenią - powierzchnia 70 m2 zgodnie z rysunkiem poglądowym, w tym: -oczyszczenie terenu, -rozścielenie ziemi urodzajnej -wyprofilowanie i wykonanie trawników, - siew trawy, sadzenie drzew i krzewów żywopłotowych, h. pielęgnację gwarancyjną roślinności przez okres 1 roku, i. zakup i montaż ogrodzenia drewnianego na słupkach drewnianych oraz bramki -wysokość ogrodzenia 1,5 m. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonanie ww. zamówienia publicznego oraz ustalenia wynikające z projektu umowy. 3. Wymagania odnośnie zastosowanych produktów i elementów: -Drewno - wszystkie elementy konstrukcyjne muszą być wykonane z drewna pochodzącego z cięcia krzyżowego, bezrdzeniowe, o przekroju minimum 90mmx90mm o zaokrąglonych krawędziach. Belki konstrukcyjne muszą posiadać co najmniej jeden frez wzdłużny z każdej strony. Drewno impregnowane metodą próżniowo-ciśnieniową, malowane środkami barwiąco-konserwującymi. -Podesty muszą być wykonane z desek ryflowanych o grubości min 27mm -Daszki, boczne ścianki mają być ze sklejki obustronnie laminowanej wodoodpornej o grubości minimum 15 mm w żywych kolorach (żółty, czerwony, niebieski, zielony, wykluczony czarny, szary) -Kotwy - Urządzenia i zestawy mają być osadzane przy pomocy kotew stalowych zabetonowanych w gruncie (ochrona drewna przed szkodliwym wpływem wilgoci z gruntu). Elementy należy mocować przez zabetonowanie betonem klasy B15 na głębokość min 55cm zgodnie z normą EN 1176. -W huśtawce wagowej - ważce cała podstawa wykonana ma być ze stalowego profilu malowanego proszkowo. -Liny - liny z rdzeniem stalowym w oplocie polipropylenowym o średnicy minimum 16mm W miejscu krzyżowań lin zastosować złączki z tworzywa sztucznego wysokoudarowego. -Łańcuchy- kalibrowane ze stali ocynkowanej o krótkich ogniwach 30x8mm -Elementy stalowe - uchwyty, poręcze, balkoniki i inne wykonane ze stali muszą być malowane proszkowo. -Zabezpieczenia - drewno zabezpieczone przed wilgocią przez osłony z tworzyw sztucznych o wysokiej wytrzymałości. Do połączeń stosowane śruby ocynkowane. Gniazda łączników zakryte zaślepkami z tworzywa. Nakrętki wpuszczane w otwory w drewnie ewentualnie śruby wystające poza lico belek zaślepiane kołnierzami plastikowymi. -Zjeżdżalnie - ślizg wykonany ze stali nierdzewnej, konstrukcje nośne wykonane ze stali, boki wypełnione sklejka laminowana obustronnie wodoodporna o grubości min 12mm. -Urządzenia i zestawy zabawowe muszą być jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji i wielkością do przedstawionych na rysunkach, jak również w skład wymaganych przez zamawiającego zestawów mają wchodzić wszystkie elementy składowe zgodnie z przedstawionym poniżej opisem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2, 45.11.27.23-9, 45.21.22.21-1, 45.11.27.10-5, 77.21.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część I zamówienia 3000PLN Część II zamówienia 3000PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia (tj. wykonali przynajmniej dwie roboty budowlane o zakresie zbliżonym co do zakresu przedmiotu zamówienia w okresie 5 ostatnich lat. Przez zakres podobny Zamawiający będzie rozumiał wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przynajmniej dwóch robót, których przedmiotem była budowa placu zabaw ze sztuczną nawierzchnią ( min 150 m2) oraz montaż urządzeń zabawowych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: (dysponują następującymi osobami: kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjnej do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót wraz z ważnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szprotawa.bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szprotawie Rynek 45 67-300 Szprotawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Szprotawie Rynek 45 67-300 Szprotawa Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa czterech placów zabaw w miejscowościach: Leszno Górne, Wiechlice, Siecieborzyce, Długie w gminie Szprotawa w ramach programu Radosna Szkoła - Część I zamówienia: budowa dwóch placów zabaw w miejscowościach: Leszno Górne i Wiechlice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1.1 Plac zabaw w miejscowości Leszno Górne Zakres prac do wykonania: a. przygotowanie podłoża pod nawierzchnię placu zabaw w tym: -wykorytowanie podłoża na powierzchni 240 m2, -wykonanie podsypki piaskowej o grubości warstwy 10 cm, z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 170 m2,, -ułożenie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego- grub. warstwy 15 cm z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 170 m2, -ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego -grub. warstwy 3 cm z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 170 m2, b. wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z demontowalnych płytek wykonanych z granulatu gumowego pokrytego warstwą kauczuku EPDM, o barwie niebieskiej RAL 5003- powierzchnia 20 m2 - płyty o wymiarach 500x500x30 mm -zgodnie z rysunkiem poglądowym c. wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z demontowalnych płytek wykonanych z granulatu gumowego pokrytego warstwą kauczuku EPDM, o barwie pomarańczowej RAL 2011, powierzchnia 150 m2 - płyty o wymiarach 500x500x50 mm i płyty 500x500x70 mm zgodnie z rysunkiem poglądowym d. Wykonanie rowków pod obrzeża betonowe oraz ułożenie obrzeży betonowych 30x8 na podsypce cementowo piaskowej po zewnętrznym obrysie placu zabaw zgodnie z rysunkiem. e. Wykonanie rowków pod obrzeza betonowe oraz ułożenie obrzeży betonowych 20x6 na podsypce cementowo piaskowej oddzielając nawierzchnię sztuczną o nawierzchni z trawy naturalnej zgodnie z rysunkiem . f. zakup i montaż urządzeń zabawowych oraz wyposażenia, zgodnie z opisem punktu 4.2 niniejszej SIWZ. g. zagospodarowanie terenu zielenią - powierzchnia 70 m2, zgodnie z rysunkiem poglądowym w tym: -oczyszczenie terenu, -rozścielenie ziemi urodzajnej -wyprofilowanie i wykonanie trawników, - siew trawy, sadzenie drzew i krzewów żywopłotowych, h. pielęgnację gwarancyjną roślinności przez okres 1 roku, i. zakup i montaż ogrodzenia drewnianego na słupkach drewnianych oraz bramki -wysokość ogrodzenia 1,5 m. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonanie ww. zamówienia publicznego oraz ustalenia wynikające z projektu umowy. 2.1.2 Plac zabaw w miejscowości Wiechlice. Zakres prac do wykonania: a. przygotowanie podłoża pod nawierzchnię placu zabaw w tym: -wykorytowanie podłoża na powierzchni 500 m2, -wykonanie podsypki piaskowej o grubości warstwy 10 cm, z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 290 m2,, -ułożenie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego- grub. warstwy 15 cm z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 290 m2, -ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego -grub. warstwy 3 cm z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 290 m2, b. wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z demontowalnych płytek wykonanych z granulatu gumowego pokrytego warstwą kauczuku EPDM, o barwie niebieskiej RAL 5003- powierzchnia 50 m2 - płyty o wymiarach 500x500x30 mm zgodnie z rysunkiem poglądowym c. wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z demontowalnych płytek wykonanych z granulatu gumowego pokrytego warstwą kauczuku EPDM, o barwie pomarańczowej RAL 2011, powierzchnia 240 m2 - płyty o wymiarach 500x500x50 mm i płyty 500x500x70 mm zgodnie z rysunkiem poglądowym d. Wykonanie rowków pod obrzeża betonowe oraz ułożenie obrzeży betonowych 30x8 na podsypce cementowo piaskowej po zewnętrznym obrysie placu zabaw zgodnie z rysunkiem. e. Wykonanie rowków pod obrzeza betonowe oraz ułożenie obrzeży betonowych 20x6 na podsypce cementowo piaskowej oddzielając nawierzchnię sztuczną o nawierzchni z trawy naturalnej zgodnie z rysunkiem . f. zakup i montaż urządzeń zabawowych oraz wyposażenia, zgodnie z opisem punktu 4.1 niniejszej SIWZ. g. zagospodarowanie terenu zielenią - powierzchnia 210 m2, zgodnie z rysunkiem poglądowym w tym: -oczyszczenie terenu, -rozścielenie ziemi urodzajnej -wyprofilowanie i wykonanie trawników, - siew trawy, sadzenie drzew i krzewów żywopłotowych, h. pielęgnację gwarancyjną roślinności przez okres 1 roku, i. zakup i montaż ogrodzenia drewnianego na słupkach drewnianych oraz bramki -wysokość ogrodzenia 1,5 m. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonanie ww. zamówienia publicznego oraz ustalenia wynikające z projektu umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2, 45.11.27.23-9, 45.21.22.21-1, 45.11.27.10-5, 77.21.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa czterech placów zabaw w miejscowościach: Leszno Górne, Wiechlice, Siecieborzyce, Długie w gminie Szprotawa w ramach programu Radosna Szkoła - Część II zamówienia: budowa dwóch placów zabaw w miejscowościach: Siecieborzyce i Długie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.2 Budowa czterech placów zabaw w miejscowościach: Leszno Górne, Wiechlice, Siecieborzyce, Długie w gminie Szprotawa w ramach programu Radosna Szkoła - Część II zamówienia: budowa dwóch placów zabaw w miejscowościach: Siecieborzyce i Długie. 2.2.1 Plac zabaw w miejscowości Siecieborzyce Zakres prac do wykonania: a. przygotowanie podłoża pod nawierzchnię placu zabaw w tym: -wykorytowanie podłoża na powierzchni 240 m2, -wykonanie podsypki piaskowej o grubości warstwy 10 cm, z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 170 m2,, -ułożenie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego- grub. warstwy 15 cm z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 170 m2, -ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego -grub. warstwy 3 cm z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 170 m2, b. wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z demontowalnych płytek wykonanych z granulatu gumowego pokrytego warstwą kauczuku EPDM, o barwie niebieskiej RAL 5003- powierzchnia 20 m2 - płyty o wymiarach 500x500x30 mm zgodnie z rysunkiem poglądowym c. wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z demontowalnych płytek wykonanych z granulatu gumowego pokrytego warstwą kauczuku EPDM, o barwie pomarańczowej RAL 2011, powierzchnia 150 m2 - płyty o wymiarach 500x500x50 mm i płyty 500x500x70 mm zgodnie z rysunkiem poglądowym d. Wykonanie rowków pod obrzeża betonowe oraz ułożenie obrzeży betonowych 30x8 na podsypce cementowo piaskowej po zewnętrznym obrysie placu zabaw zgodnie z rysunkiem. e. Wykonanie rowków pod obrzeza betonowe oraz ułożenie obrzeży betonowych 20x6 na podsypce cementowo piaskowej oddzielając nawierzchnię sztuczną o nawierzchni z trawy naturalnej zgodnie z rysunkiem . f. zakup i montaż urządzeń zabawowych oraz wyposażenia, zgodnie z opisem punktu 4.2 niniejszej SIWZ. g. zagospodarowanie terenu zielenią - powierzchnia 70 m2, zgodnie z rysunkiem poglądowym w tym: -oczyszczenie terenu, -rozścielenie ziemi urodzajnej -wyprofilowanie i wykonanie trawników, - siew trawy, sadzenie drzew i krzewów żywopłotowych, h. pielęgnację gwarancyjną roślinności przez okres 1 roku, i. zakup i montaż ogrodzenia drewnianego na słupkach drewnianych oraz bramki -wysokość ogrodzenia 1,5 m. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonanie ww. zamówienia publicznego oraz ustalenia wynikające z projektu umowy. 2.2.2 Plac zabaw w miejscowości Długie. Zakres prac do wykonania: a. przygotowanie podłoża pod nawierzchnię placu zabaw w tym: -wykorytowanie podłoża na powierzchni 240 m2, -wykonanie podsypki piaskowej o grubości warstwy 10 cm, z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 170 m2,, -ułożenie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego- grub. warstwy 15 cm z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 170 m2, -ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego -grub. warstwy 3 cm z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na powierzchni 170 m2, b. wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z demontowalnych płytek wykonanych z granulatu gumowego pokrytego warstwą kauczuku EPDM, o barwie niebieskiej RAL 5003- powierzchnia 20 m2 - płyty o wymiarach 500x500x30 mm zgodnie z rysunkiem poglądowym c. wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z demontowalnych płytek wykonanych z granulatu gumowego pokrytego warstwą kauczuku EPDM, o barwie pomarańczowej RAL 2011, powierzchnia 150 m2 - płyty o wymiarach 500x500x50 mm i płyty 500x500x70 mm zgodnie z rysunkiem poglądowym d. Wykonanie rowków pod obrzeża betonowe oraz ułożenie obrzeży betonowych 30x8 na podsypce cementowo piaskowej po zewnętrznym obrysie placu zabaw zgodnie z rysunkiem. e. Wykonanie rowków pod obrzeza betonowe oraz ułożenie obrzeży betonowych 20x6 na podsypce cementowo piaskowej oddzielając nawierzchnię sztuczną o nawierzchni z trawy naturalnej zgodnie z rysunkiem . f. zakup i montaż urządzeń zabawowych oraz wyposażenia, zgodnie z opisem punktu 4.2 niniejszej SIWZ. g. zagospodarowanie terenu zielenią - powierzchnia 70 m2 zgodnie z rysunkiem poglądowym, w tym: -oczyszczenie terenu, -rozścielenie ziemi urodzajnej -wyprofilowanie i wykonanie trawników, - siew trawy, sadzenie drzew i krzewów żywopłotowych, h. pielęgnację gwarancyjną roślinności przez okres 1 roku, i. zakup i montaż ogrodzenia drewnianego na słupkach drewnianych oraz bramki -wysokość ogrodzenia 1,5 m. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonanie ww. zamówienia publicznego oraz ustalenia wynikające z projektu umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2, 45.11.27.23-9, 45.21.22.21-1, 45.11.27.10-5, 77.21.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.