Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-23
Sopot: Usługę przewozu osób z bagażem i instrumentami muzycznymi na potrzeby Polskiej Filharmonii Kameralnej Sopot w na trasie: Sopot - Frankfurt - Ludwigshafen - Regensburg - Freiburg - Dessau - Sopot
Numer ogłoszenia: 201715 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bałtycka Agencja Artystyczna BART , ul. Kościuszki 61, 81-703 Sopot, woj. pomorskie, faks 58 5558442.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę przewozu osób z bagażem i instrumentami muzycznymi na potrzeby Polskiej Filharmonii Kameralnej Sopot w na trasie: Sopot - Frankfurt - Ludwigshafen - Regensburg - Freiburg - Dessau - Sopot.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługę przewozu osób z bagażem i instrumentami muzycznymi na potrzeby Polskiej Filharmonii Kameralnej Sopot w na trasie: Sopot - Frankfurt - Ludwigshafen - Regensburg - Freiburg - Dessau - Sopot Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z tzw. prawa opcji czyli rozszerzenia zakresu niniejszego zamówienia o wynajem w /w terminie i na w/w określonej trasie dodatkowego pojazdu wraz z kierowcą o następujących parametrach technicznych pojazdu: rok produkcji nie wcześniej niż 2005; liczba miejsc - 20+1; klimatyzacja również w przestrzeni pasażerskiej; uchylne siedzenia; min. norma EURO 4; audio-video; licencja zagraniczna; nawigacja GPS. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o chęci skorzystania z w/w określonego pojazdu min 3 dni przed planowanym wyjazdem. Zamawiający skorzysta z prawa opcji jeśli zajdzie konieczność wynajmu dodatkowego pojazdu ze względu na powiększony skład orkiestry oraz jeśli przedstawiony pojazd spełni jego oczekiwania i wymogi. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany podstawić pojazd zgodny z w/w wymaganiami min. 1 dzień przed planowanym terminem w godzinach pracy Zamawiającego ( po wcześniejszym ustaleniu godziny z zamawiającym) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie m. Sopot. Inspekcja nastąpi pod katem sprawdzenia stanu przygotowania do wyjazdu, stanu czystości itd. i standardu wyposażenia.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą) stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. wykonanie usługi przewozu osób
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 26.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu nie jest obowiązany wnieść wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykonawca dysponuje co najmniej 2 autobusami o liczbie miejsc siedzących co najmniej 51 + kierowca + zmiennik, spełniające normy co najmniej EURO 4; rok produkcji - nie wcześniej niż 2011r, długość nie mniejsza niż 12 m, min liczba miejsc 51 (plus kierowca)max liczba miejsc 55 (plus kierowca); wyposażone w system audio-wideo z funkcją mikrofonu; wyposażone w fotele pasażerskie o podwyższonym standardzie, wyposażone w WC, klimatyzację z indywidualną obsługą, barek z ciepłymi napojami, lodówkę do dyspozycji pasażerów, monitory i odtwarzacze DVD; wyposażone w system ABS; nawigację GPS, retarder - tempomat; b) Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi autokarami wykazanymi w ofercie a wszelkie zmiany w tym zakresie są możliwe jedynie w sytuacjach określonych w ogólnych warunkach umowy - załącznik do SIWZ c) W przypadku składania oferty wspólnej np. konsorcja itp. ocena spełnienia warunku odbywać się łącznie. d) Zgodnie z dyspozycją art. 26 ust 2b ustawy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku, o których mowa powyżej może polegać zasobach innych podmiotów. W takiej sytuacji wykonawca jest zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W szczególności wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. e) OCENA SPEŁNIENIA WARUNKU ODBĘDZIE SIĘ NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO DOKUMENTU: Wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia tzw. wykaz autokarów wraz z wyposażeniem tzw. wykaz autokarów- Załącznik nr 6, Zdjęcia autokarów, którymi wykonawca będzie świadczył usługę (zdjęcia zewnątrz i wewnątrz autokaru) w wersji papierowej dokumentujące wymagania zawarte w opisie autokarów, z dokładnym wskazaniem, którego z pojazdów dotyczy dane zdjęcie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 kierowcami posiadającymi: wymagane uprawnienia do kierowania autokarami na trasach krajowych i międzynarodowych, doświadczenie w kierowaniu autokarami min. 3 lata. b)OCENA SPEŁNIENIA WARUNKU ODBEDZIE SIĘ NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zdjęcia autokarów, którymi wykonawca będzie świadczył usługę (zdjęcia zewnątrz i wewnątrz autokaru) w papierowej dokumentujące wymagania zawarte w opisie autokarów.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie - sposób reprezentacji np. umowy, pełnomocnictwa, upoważnienia (jeśli dotyczy) 2.Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia swoich zasobów - jeśli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany w umowie mogą dotyczyć: 1) zakresu zamówienia 2) terminu wyjazdu i powrotu 3) wynagrodzenia 2.Zmiana zakresu zamówienia może nastąpić za zgodą Zamawiającego w przypadku: 1)zmiana trasy przejazdu spowodowana czynnikami zewnętrznymi m.in. warunkami drogowymi, 2)rezygnacja z realizacji przejazdu na danej trasie, 3)zmiany kierowców( dokonanie zamiany możliwe jest w sytuacjach losowych np. choroba itp. po uzyskaniu wcześniejszej zgody Zamawiającego), 4)zmiany autokarów za pomocą, których Wykonawca zobowiązał się świadczyć usługę (pojazdy zamienne musza spełniać wymogi SIWZ, dokonanie zamiany możliwe jest w sytuacjach losowych np. awaria itp po uzyskaniu wcześniejszej zgody Zamawiającego) 3.Zmiana terminu wyjazdu i powrotu może nastąpić za zgodą Zamawiającego. 4.Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku zmiany trasy 5.Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji (wynajem dodatkowego pojazdu wraz z kierowcą). Wynagrodzenie określone w umowie zostanie powiększone o wartość ustaloną w druku oferta dla wartości wynajmu dodatkowego pojazdu wraz z kierowcą. 6. Warunki dokonywania zmian: 1)inicjowania zmian na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bart.sopot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bałtycka Agencja Artystyczna BART
ul. Kościuszki 61, Sopot.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Bałtycka Agencja Artystyczna BART ul. Kościuszki 61, Sopot.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Przebudowa nawierzchni drogowych położonych między trafostacją, blokiem przy ul. Cieszyńskiego 14 i pawilonem handlowym przy ul. Cieszyńskiego 22 w Sopocie
- Remont i przebudowa dwóch lokali mieszkalnych znajdujących się przy: ul. Helskiej 4/10 oraz ul. Poznańskiej 7/1 w Sopocie - zamówienie w dwóch częściach
- Budowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Klenczona w Sopocie
- Remont klubu pod sceną
- PRZEBUDOWA ŻŁOBKA PUCHATEK
- REMONT DACHU W BUDYNKU SFINKS
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zorganizowanie 7 dniowego obozu terapeutycznego dla 44 wychowanków POW
- Wynajem autokaru wraz z kierowcą w dniach 14. i 16.03.2025 roku (Polska)
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Usługi przewozowe autokarami.
- Usługa wynajmu środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w ruchu krajowym i międzynarodowym.
- Organizacja wycieczek szkolnych dla uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej w Brojcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.