Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-13
Ujsoły: Remont dróg leśnych (usuwanie szkód powodziowych) na terenie Nadleśnictwa Ujsoły.
Znak sprawy S-2710-6/2014
Numer ogłoszenia: 201718 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły , ul. Św. Huberta 2, 34-371 Ujsoły, woj. śląskie, tel. 033 8647352, faks 033 8647580.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly/index.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg leśnych (usuwanie szkód powodziowych) na terenie Nadleśnictwa Ujsoły. Znak sprawy S-2710-6/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dróg leśnych (usuwanie szkód powodziowych) na terenie Nadleśnictwa Ujsoły zgodnie z Uproszczonymi dokumentacjami technicznymi, w tym Przedmiarami robót opracowanymi przez Zamawiającego w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów, tj. eksploatacji dróg leśnych zgodnie z ich przeznaczeniem. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 niżej wymienione części obejmujące wykonanie odpowiednio zadań: 2.1. Część 1 zamówienia: Zadanie 1.1. - Naprawa drogi leśnej w Leśnictwie Danielka Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 1.2. - Naprawa drogi leśnej Dylówka w Leśnictwie Morgi Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 1.3. - Naprawa drogi leśnej nr 2 w Leśnictwie Nickulina Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 1.4. - Naprawa mostu na drodze Do Dziurowej w Leśnictwie Gawłowskie Nadleśnictwo Ujsoły 2.2. Część 2 zamówienia: Zadanie 2.1. - Naprawa mostu nr 1 na drodze leśnej Śmierdzący w Leśnictwie Gawłowskie Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 2.2. - Naprawa mostu nr 2 na drodze leśnej Śmierdzący w Leśnictwie Gawłowskie Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 2.3. - Naprawa mostu nr 3 na drodze leśnej Śmierdzący w Leśnictwie Gawłowskie Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 2.4. - Naprawa mostu poniżej rozwidlenia na drodze leśnej Śmierdzący w Leśnictwie Gawłowskie Nadleśnictwo Ujsoły. Zadanie 2.5. - Naprawa kaszycy przy moście na drodze leśnej nr 33 w Leśnictwie Rycerki Nadleśnictwo Ujsoły. 2.3. Część 3 zamówienia: Zadanie 3.1. - Naprawa drogi leśnej nr 32 w Leśnictwie Glinka Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 3.2.- Naprawa odwodnienia drogi leśnej Wilczy Kościół w Leśnictwie Kiczora Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 3.3. - Naprawa muru oporowego kamiennego przy drodze leśnej nr 33 w Leśnictwie Rycerki Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 3.4. - Naprawa drogi leśnej Straceniec w Leśnictwie Złatna Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 3.5. - Naprawa drogi leśnej Do pola biwakowego w Leśnictwie Złatna Nadleśnictwo Ujsoły 2.4. Część 4 zamówienia Zadanie 4.1. - Naprawa drogi leśnej Stara droga w Leśnictwie Kiczora Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 4.2. - Naprawa mostków na drodze leśnej Za Gierka w Leśnictwie Kiczora Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 4.3. - Naprawa drogi leśnej do oddz. 314 w Leśnictwie Morgi Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 4.4. - Naprawa drogi leśnej Za torami w Rajczy w Leśnictwie Nickulina Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 4.5. - Naprawa drogi leśnej nr 53 w Leśnictwie Plasukrówka Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 4.6. - Naprawa drogi leśnej nr 49 w Leśnictwie Racza Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 4.7. - Naprawa drogi leśnej nr 36 w Leśnictwie Rycerki Nadleśnictwo Ujsoły 3. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie obejmowała: 3.1. roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, 3.2. oczyszczanie rowów i przepustów z namułu, 3.3. profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 3.4. przerównanie istniejących nawierzchni i poboczy drogi oraz dogęszczenie podbudowy, 3.5. wykonanie nawierzchni z kamienia tłuczonego, warstwa górna, 3.6. wodospusty drewniane drążone odcinające osadzane w trakcie wykonywania nawierzchni drogi odprowadzający wodę do rowu 3.7. wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek wykonane koparkami na odkład 3.8. wykonanie ścian oporowych z kamienia, skrzydła wylotowe (mur oporowy) z kamienia na zaprawie wraz z fundamentem kamiennym, 3.9. wykonanie ścian oporowych z kamienia z kamienia łamanego - studnia wlotowa, 3.10. różne konstrukcje drewniane, z wyrębami, z drewna okrągłego - kaszyca drewniano-kamienna skrzyniowa, 3.11. betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie, podpory, ściany oporowe i mury pachwinowe, deskowanie systemowe, 3.12. części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 3.13. jezdnie mostów drewnianych, rozebranie jezdni drewnianej oraz belek nośnych staroużytecznych- rozebranie starych elementów jezdni mostu, kaszycy oraz belek nośnych wraz z utylizacją materiałów z rozbiórek 3.14. lakierowanie powierzchni drewnianych i metalowych, powierzchnie gładkie - malowanie barier i słupków 3.15. wykonanie bruku z kamienia naturalnego, średniego (powierzchnie płaskie, sferyczne), 3.16. wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, 3.17. zasypywanie przestrzeni za ścianami budowli sztucznych, w nasypach drogowych, ubijaki mechaniczne, 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio dla części zamówienia uproszczona dokumentacja projektowa składająca się z Dokumentacji projektowej Części opisowej oraz Przedmiaru robót stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Realizacja robót będzie się odbywała zgodnie z Harmonogramem Rzeczowo-Finansowym opracowanym przez wybranego wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym i zatwierdzonym przez Zamawiającego w terminie 3 dni po podpisaniu umowy. 4.6. Wymagany okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielania w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających o wartości do 50% wartości podstawowego polegających na powtórzeniu zamówień podlegających na remontach dróg leśnych w ramach usuwania szkód powodziowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.22.11.19-9, 45.11.12.00-0, 45.23.24.00-6, 45.11.21.00-6, 45.26.25.10-9, 45.26.23.11-4, 45.22.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium odpowiednio dla każdej części zamówienia w wysokości: 1.1. Część 1 zamówienia - 6 500 złotych. 1.2. Część 2 zamówienia - 4 500 złotych. 1.3. Część 3 zamówienia - 5 500 złotych. 1.4. Część 4 zamówienia - 14 000 złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Termin i sposób wniesienia wadium. 3.1. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły - Bank Spółdzielczy w Rajczy Oddział w Ujsołach Numer konta: 93 8125 1018 0000 0101 2000 0020 3.2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły, 34-371 UJSOŁY ul. św. Huberta 2 woj. śląskie. 3.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 3.3.1. wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. 3.3.2. wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Kasie PGL LP Nadleśnictwa Ujsoły, 34-371 UJSOŁY, ul. św. Huberta 2 woj. śląskie. 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz. 4.1. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, określone: 4.1.1. w art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Prawa zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.1.2. w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2. Wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 Prawa zamówień publicznych musi być wystawione na PGL LP Nadleśnictwo Ujsoły. 4.3. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności jak również od przedłożenia jakiejkolwiek dodatkowej dokumentacji. 5. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych warunków z uwagi na to, że przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na robotach budowlanych w zakresie budowy, remontu lub przebudowy dróg na terenach górskich o wartości, co najmniej odpowiednio dla części zamówienia: 1. Dla Części 1 zamówienia - 140 000 złotych brutto każda. 2. Dla Części 2 zamówienia - 80 000 złotych brutto każda. 3. Dla Części 3 zamówienia - 110 000 złotych brutto każda. 4. Dla Części 4 zamówienia - 300 000 złotych brutto każda. UWAGA Jeżeli wykonawca składa oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagana wartość wykonanych zamówień stanowi odpowiednio sumę kwot wymaganych dla poszczególnych części zamówienia, na które składana jest oferta. Na przykład: 1) jeżeli wykonawca składa ofertę na Cześć 1 i Część 2 zamówienia wymagana kwota wynosi 220 000 złotych brutto, 2) jeżeli składa ofertę na Część 1 i Część 3 zamówienia wymagana kwota wynosi 250 000 złotych itd.. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (określony w pkt. 6.1.2. SIWZ) jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na robotach budowlanych w zakresie budowy, remontu lub przebudowy dróg na terenach górskich o wartości, co najmniej odpowiednio dla części zamówienia 1. Dla Części 1 zamówienia - 140 000 złotych brutto każda. 2. Dla Części 2 zamówienia - 80 000 złotych brutto każda. 3. Dla Części 3 zamówienia - 110 000 złotych brutto każda. 4. Dla Części 4 zamówienia - 300 000 złotych brutto każda. co wynika z treści przedstawionych dokumentów (określonych w rozdziale 7 pkt. 7.2.1. SIWZ). Należy wypełnić załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA Jeżeli wykonawca składa oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagana wartość wykonanych zamówień stanowi odpowiednio sumę kwot wymaganych dla poszczególnych części zamówienia, na które składana jest oferta. Na przykład: 1) jeżeli wykonawca składa ofertę na Cześć 1 i Część 2 zamówienia wymagana kwota wynosi 220 000 złotych brutto, 2) jeżeli składa ofertę na Część 1 i Część 3 zamówienia wymagana kwota wynosi 250 000 złotych itd..
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie stawia żadnych warunków i nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności drogowej bez ograniczeń, o których mowa w Prawie budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. UWAGA 1 Ilekroć w opisie warunków udziału w postępowaniu jest mowa o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. nr 63, poz. 394) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., nr 5, poz. 42 z późn. zm.). W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (określony w pkt. 6.1.3. SIWZ) jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, o których mowa w Prawie budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. co wynika z treści przedstawionych dokumentów (określonych w rozdziale 7 pkt. 7.2.2. SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1. Posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż odpowiednio dla części zamówienia: 1.1. Dla Części 1 zamówienia - 270 000 złotych. 1.2. Dla Części 2 zamówienia - 140 000 złotych. 1.3. Dla Części 3 zamówienia - 230 000 złotych. 4.1.4. Dla Części 4 zamówienia - 580 000 złotych. UWAGA Jeżeli wykonawca składa oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagana wartość wykonanych zamówień stanowi odpowiednio sumę kwot wymaganych dla poszczególnych części zamówienia, na które składana jest oferta. Na przykład: 1) jeżeli wykonawca składa ofertę na Cześć 1 i Część 2 zamówienia wymagana kwota wynosi 410 000 złotych brutto, 2) jeżeli składa ofertę na Część 1 i Część 3 zamówienia wymagana kwota wynosi 500 000 złotych itd.. 2. Posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż odpowiednio dla części zamówienia 2.1. Dla Części 1 zamówienia - 270 000 złotych. 2.2. Dla Części 2 zamówienia - 140 000 złotych. 2.3. Dla Części 3 zamówienia - 230 000 złotych. 2.4. Dla Części 4 zamówienia - 580 000 złotych. UWAGA Jeżeli wykonawca składa oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagana wartość wykonanych zamówień stanowi odpowiednio sumę kwot wymaganych dla poszczególnych części zamówienia, na które składana jest oferta. Na przykład: 1) jeżeli wykonawca składa ofertę na Cześć 1 i Część 2 zamówienia wymagana kwota wynosi 410 000 złotych brutto, 2) jeżeli składa ofertę na Część 1 i Część 3 zamówienia wymagana kwota wynosi 500 000 złotych itd. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek (określony w pkt. 6.1.4. SIWZ) jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż odpowiednio dla części zamówienia: 1.1. Dla Części 1 zamówienia - 270 000 złotych. 1.2. Dla Części 2 zamówienia - 140 000 złotych. 1.3. Dla Części 3 zamówienia - 230 000 złotych. 1.4. Dla Części 4 zamówienia - 580 000 złotych. UWAGA Jeżeli wykonawca składa oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagana wartość wykonanych zamówień stanowi odpowiednio sumę kwot wymaganych dla poszczególnych części zamówienia, na które składana jest oferta. Na przykład: 1) jeżeli wykonawca składa ofertę na Cześć 1 i Część 2 zamówienia wymagana kwota wynosi 410 000 złotych brutto, 2) jeżeli składa ofertę na Część 1 i Część 3 zamówienia wymagana kwota wynosi 500 000 złotych itd.. 2. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż odpowiednio dla części zamówienia: 2.1. Dla Części 1 zamówienia - 270 000 złotych. 2.2. Dla Części 2 zamówienia - 140 000 złotych. 2.3. Dla Części 3 zamówienia - 230 000 złotych. 2.4. Dla Części 4 zamówienia - 580 000 złotych. UWAGA Jeżeli wykonawca składa oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagana wartość wykonanych zamówień stanowi odpowiednio sumę kwot wymaganych dla poszczególnych części zamówienia, na które składana jest oferta. Na przykład: 1) jeżeli wykonawca składa ofertę na Cześć 1 i Część 2 zamówienia wymagana kwota wynosi 410 000 złotych brutto, 2) jeżeli składa ofertę na Część 1 i Część 3 zamówienia wymagana kwota wynosi 500 000 złotych itd..
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje dopuszczalność zmian istotnych postanowień umowy w szczególności w zakresie: 1/ wynagrodzenia, 2/ terminu wykonania robót budowlanych, w okolicznościach i na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej, odpowiednio dla części zamówienia, załączniki nr 1.1., 1.2., 1.3. i 1.4. do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/ujsoly
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły ul. św. Huberta 2 34-371 UJSOŁY woj. śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ujsoły ul. św. Huberta 2, 34-371 UJSOŁY pokój - sekretariat Nadleśnictwa Ujsoły.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dróg leśnych (usuwanie szkód powodziowych) na terenie Nadleśnictwa Ujsoły. Część 1 zamówienia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1.1. - Naprawa drogi leśnej w Leśnictwie Danielka Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 1.2. - Naprawa drogi leśnej Dylówka w Leśnictwie Morgi Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 1.3. - Naprawa drogi leśnej nr 2 w Leśnictwie Nickulina Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 1.4. - Naprawa mostu na drodze Do Dziurowej w Leśnictwie Gawłowskie Nadleśnictwo Ujsoły.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0, 45.23.24.00-6, 45.22.11.19-9, 45.11.21.00-6, 45.26.25.10-9, 45.26.23.11-4, 45.22.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg leśnych (usuwanie szkód powodziowych) na terenie Nadleśnictwa Ujsoły. Część 2 zamówienia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2.1. - Naprawa mostu nr 1 na drodze leśnej Śmierdzący w Leśnictwie Gawłowskie Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 2.2. - Naprawa mostu nr 2 na drodze leśnej Śmierdzący w Leśnictwie Gawłowskie Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 2.3. - Naprawa mostu nr 3 na drodze leśnej Śmierdzący w Leśnictwie Gawłowskie Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 2.4. - Naprawa mostu poniżej rozwidlenia na drodze leśnej Śmierdzący w Leśnictwie Gawłowskie Nadleśnictwo Ujsoły. Zadanie 2.5. - Naprawa kaszycy przy moście na drodze leśnej nr 33 w Leśnictwie Rycerki Nadleśnictwo Ujsoły..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0, 45.23.24.00-6, 45.22.11.19-9, 45.11.21.00-6, 45.26.25.10-9, 45.26.23.11-4, 45.22.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont dróg leśnych (usuwanie szkód powodziowych) na terenie Nadleśnictwa Ujsoły. Część 3 zamówienia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3.1. - Naprawa drogi leśnej nr 32 w Leśnictwie Glinka Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 3.2.- Naprawa odwodnienia drogi leśnej Wilczy Kościół w Leśnictwie Kiczora Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 3.3. - Naprawa muru oporowego kamiennego przy drodze leśnej nr 33 w Leśnictwie Rycerki Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 3.4. - Naprawa drogi leśnej Straceniec w Leśnictwie Złatna Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 3.5. - Naprawa drogi leśnej Do pola biwakowego w Leśnictwie Złatna Nadleśnictwo Ujsoły.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0, 45.23.24.00-6, 45.22.11.19-9, 45.11.21.00-6, 45.26.25.10-9, 45.26.23.11-4, 45.22.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont dróg leśnych (usuwanie szkód powodziowych) na terenie Nadleśnictwa Ujsoły. Część 4 zamówienia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4.1. - Naprawa drogi leśnej Stara droga w Leśnictwie Kiczora Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 4.2. - Naprawa mostków na drodze leśnej Za Gierka w Leśnictwie Kiczora Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 4.3. - Naprawa drogi leśnej do oddziału 314 w Leśnictwie Morgi Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 4.4. - Naprawa drogi leśnej Za torami w Rajczy w Leśnictwie Nickulina Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 4.5. - Naprawa drogi leśnej nr 53 w Leśnictwie Plasukrówka Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 4.6. - Naprawa drogi leśnej nr 49 w Leśnictwie Racza Nadleśnictwo Ujsoły Zadanie 4.7. - Naprawa drogi leśnej nr 36 w Leśnictwie Rycerki Nadleśnictwo Ujsoły.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0, 45.23.24.00-6, 45.22.11.19-9, 45.11.21.00-6, 45.26.25.10-9, 45.26.23.11-4, 45.22.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa chodnika w Bornicach II etap
- Wykonanie nakładki w m. Lubnowy Małe dz. Nr 135
- Budowa obiektu - Hali Sportowej, w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Swarożynie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Remont drogi gminnej nr 373060 T Jachimowice - Stara Wieś w msc. Jachimowice od km 0+000 do km 0+447"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.