Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-22
Poznań: Przeglądy przewodów kominowych wraz z wystawieniem opinii kominiarskiej dla budynków administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 201719 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna, ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6579000, fax 061 6579009.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.poznan.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy przewodów kominowych wraz z wystawieniem opinii kominiarskiej dla budynków administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przegląd przewodów kominowych wraz z wystawieniem opinii kominiarskiej dla budynków administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Okresowa kontrola przewodów kominowych ( dymowych, spalinowych i wentylacyjnych ) polegająca na sprawdzeniu ich technicznej sprawności, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 Prawa Budowlanego. 2.Niezbędna konserwacja związana z prowadzoną kontrolą i konieczna dla wystawienia opinii kominiarskiej. 3.Wystawienie opinii kominiarskiej dla każdego obiektu i doręczenie jej za potwierdzeniem odbioru do siedziby właściwego BOM-u. 4.Dostarczenie do siedziby właściwego BOM-u listy, w odniesieniu do lokali nie zbadanych, wraz z pisemnym określeniem przyczyny nie zbadania ( po co najmniej 2 krotnej próbie podejścia do badania, z wcześniejszym pisemnym powiadomieniem lokatora ). 5.Powtórna próba badania uzgodniona z BOM - em. 6.Dostarczenie do siedziby właściwego BOM-u, w odniesieniu do lokali powtórnie nie zbadanych, ich listy wraz z pisemnym określeniem i udokumentowaniem przyczyny nie zbadania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.30.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego muszą posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności: - Wykonanie co najmniej jednej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia i posiadanie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi, -Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby: -co najmniej jedną osobę ( dla każdej z części, na którą Wykonawca składa ofertę ) posiadają kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim ( np. Wykonawca składający ofertę na sześć części powinien dysponować co najmniej sześcioma osobami o wymaganiach kwalifikacyjnych ); -co najmniej jedna osobę posiadająca uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności budowlanej. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności - Posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w pkt. 1. muszą być złożone przez każdego z nich; 2.1Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie- Załącznik nr 3 2.2.Oświadczenie o powierzeniu funkcji wraz z uprawnieniami dla osób, którym zostaną powierzone te funkcje - Załącznik nr 4 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w pkt. 2. muszą być złożone przez jednego lub dwóch wykonawców- spełnienie warunku będzie badane łącznie; 3.1. polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w pkt. 3. muszą być złożone przez jednego lub dwóch wykonawców- spełnienie warunku będzie badane łącznie; 4.1.Na potwierdzenie tego, Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru (Załącznik nr 2 niniejszej IDW). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie takie musi być złożone przez każdego z nich;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 10:15, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań pokój 230 II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BOM 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przegląd przewodów kominowych wraz z wystawieniem opinii kominiarskiej dla budynków administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. w Poznaniu - BOM 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BOM 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przegląd przewodów kominowych wraz z wystawieniem opinii kominiarskiej dla budynków administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. w Poznaniu - BOM 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: BOM 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przegląd przewodów kominowych wraz z wystawieniem opinii kominiarskiej dla budynków administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. w Poznaniu-BOM 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: BOM 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przegląd przewodów kominowych wraz z wystawieniem opinii kominiarskiej dla budynków administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. w Poznaniu- BOM 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: BOM 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przegląd przewodów kominowych wraz z wystawieniem opinii kominiarskiej dla budynków administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. w Poznaniu - BOM 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: BOM 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przegląd przewodów kominowych wraz z wystawieniem opinii kominiarskiej dla budynków administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. w Poznaniu - BOM 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne świadczenie usługi druku offsetowego 12 wydań magazynu samorządowego "Monitor Wielkopolski" dla Województwa Wielkopolskiego z siedzibą UMWW w Poznaniu
- Dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych UAM (przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części)
- Serwisowanie urządzeń instalacji ppoż. w obiektach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu - 2025 r."
- Zakup napędów ortopedycznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania jednostek na Oddziale Chirurgii Jednego Dnia
- TPm-1/25 Zakup systemu antywirusowego z EDR (2200 licencji) z managerem aktualizacji do systemu antywirusowego (2200 licencji) na okres 3 lat wraz z asystą wdrożeniową
- Dostosowanie łazienek do przepisów Sanepidu na Oddziałach Szpitalnych w Filii nr 1 w ramach zadania "Realizacja prac remontowych na obiektach Fili nr 1 i 2 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu (...)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi przeprowadzenia okresowych kontroli stanu technicznego obiektów oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy oraz wprowadzenie wyników z przeprowadzonych kontroli do MEZZO
- Wykonanie usługi przygotowania i wykonania badań dozorowych, zatwierdzenie typu i legalizacja sprzętu MPS w Składach 3 RBLog
- Kompleksowa obsługa kominiarska i gazowa budynków zarządzanych przez TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o. w Pruszkowie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem r pn. "Modernizacja basenu kąpielowego wraz z terenem przyległym przy ul. Kąpielowej w miejscowości Żarki Letnisko
- nadzór nad robotami w Będzinie - inżynier kontraktu dla Projektu pn. "Gospodarka wodno-ściekowa w Będzinie"
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.