Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-24
Sędziszów Małopolski: BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO
NA TERENIE GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI
Numer ogłoszenia: 201722 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski , ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 22 16 001, faks 17 22 16 313.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI, która obejmuje niżej wymienione zadania: 1/ Budowa oświetlenia drogi gminnej relacji Będziemyśl - Kościół - Szkoła oraz relacji Będziemyśl - Zapłocie w miejscowości Będziemyśl. 2/ Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy drodze gminnej w miejscowości Czarna Sędziszowska. 3/ Budowa linii napowietrzno-kablowej oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej Krzywa - Podlesie -Potok. 4/ Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy drodze powiatowej w Zagorzycach..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.10-7, 45.31.61.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem technicznym, w tym co najmniej: - 1 samochodem o ład. od 5-10 t; - 1 kompletem ręcznych elektronarzędzi, - 1 samochodem wieżowym z balkonem, - 1 ubijakiem spalinowym, - 1 urządzeniem wiertniczym do otworów pod słupy. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wraz z informacją o podstawie dysponowania nimi - Formularz 3.4 Potencjał techniczny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - dotyczy wszystkich czterech Części: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj.: Kierownikiem budowy ( branża elektryczna), który winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o Oświadczenie o uprawnieniach - Formularz 3.3;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 3. Uproszczony Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dokumentacji projektowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty dotyczących terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia oraz zakresu przedmiotowego zamówienia na niżej określonych zasadach: 1. Termin realizacji zamówienia może być zmieniony w przypadku, gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie okolicznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy tj.: 1) gdy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych i uzupełniających, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową, a ich wykonanie wraz wymagać będzie więcej niż 3 tygodnie czasu, 2) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej, 3) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu rzeczowego zamówienia poprzez zaniechanie niektórych robót, wraz ze zmianą wysokości wynagrodzenia, gdy w trakcie realizacji umowy wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowe będzie wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową. W razie całkowitego zaniechania robót danego rodzaju wynagrodzenie Wykonawcy będzie pomniejszone o kwotę przewidziana w kosztorysie ofertowym za te roboty. W razie częściowego zaniechania robót danego rodzaju rozliczenie następuje na podstawie obmiaru rzeczywiście wykonanych robót danego elementu, który to obmiar potwierdzony będzie przez Wykonawcę robót, inspektora nadzoru i Zamawiającego. 3. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto. 4. Poza przypadkami określonymi wyżej, zmiany postanowień zawartej umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1) zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy, 2) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez : zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 3) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności, 4) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. 5. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ul. Rynek 10, I piętro, pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ul. Rynek 1, I piętro, pokój nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BUDOWA OŚWIETLENIA DROGI GMINNEJ RELACJI BĘDZIEMYŚL - KOŚCIÓŁ - SZKOŁA ORAZ RELACJI BĘDZIEMYŚL - ZAPŁOCIE W MIEJSCOWOŚCI BĘDZIEMYŚL..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa linii oświetlenia ulicznego o projektowanej łącznej długości ok. 1205 m, przewodem AsXSn 4x25 mm2 (obwód 1) oraz przewodem AsXSn 4x35 mm2 (obwód 2). Jako źródło światła - oprawy oświetleniowe OUSd 150 w ilości 26 szt. montowanymi na słupach typu ŻN-1, E-10,5/6 i E-10,5/10..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.10-7, 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BUDOWA LINII NAPOWIETRZNEJ OŚWIETLENIA ULICZNEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY DRODZE GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI CZARNA SĘDZISZOWSKA..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa linii oświetlenia ulicznego o projektowanej łącznej długości 1278 m, przewodem AsXSn 4x25 mm2 (obwód 1) oraz przewodem AsXSn 4x35 mm2 (obwód 2). Jako źródło światła - oprawy oświetleniowe OUSd 150 w ilości 26 szt. montowanymi na słupach typu ŻN, E-10,5/6 i E-10,5/10..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.10-7, 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: BUDOWA LINII NAPOWIETRZNO-KABLOWEJ OŚWIETLENIA ULICZNEGO PRZY DRODZE GMINNEJ KRZYWA - PODLESIE - POTOK..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa linii oświetlenia ulicznego o projektowanej łącznej długości 1006 m, przewodem izolowanym AsXSn 2x25 mm2 długości 921 m oraz kablem YAKY 4x35 długości ok.85 m. Jako źródło światła - oprawy oświetleniowe OUS z żarnikami sodowymi w ilości 21 szt. montowanymi na żerdziach betonowych ŻN-10 i E-10,5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.10-7, 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: BUDOWA LINII NAPOWIETRZNEJ OŚWIETLENIA ULICZNEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY DRODZE POWIATOWEJ W ZAGORZYCACH..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa linii oświetlenia ulicznego o projektowanej łącznej długości ok. 565 m, przewodem izolowanym AsXSn 2x25 mm2 długości 196 m podwieszonej na istniejącej sieci nN oraz przewodem izolowanym AsXSn 2x25 mm2 długości ok.369 m w nawiązaniu do istniejącej sieć nN. Jako źródło światła - oprawy oświetleniowe OUSe z żarnikami sodowymi w ilości 11 szt. montowanymi na żerdziach betonowych ŻN-10 i E-10,5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.10-7, 45.31.61.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2013.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowości Boronów - ul. Wolności wraz z oświetleniem
- Przebudowa mostu nad Kanałem Młynówka w ciągu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacją zadania
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- Montaż instalacji klimatyzacji pomieszczeń w budynku użytkowym przy ul. św. Elżbiety 3 we Wrocławiu
więcej: Układanie kabli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.