eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów MałopolskiBUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Sędziszów Małopolski: BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI
Numer ogłoszenia: 201722 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski , ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 22 16 001, faks 17 22 16 313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI, która obejmuje niżej wymienione zadania: 1/ Budowa oświetlenia drogi gminnej relacji Będziemyśl - Kościół - Szkoła oraz relacji Będziemyśl - Zapłocie w miejscowości Będziemyśl. 2/ Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy drodze gminnej w miejscowości Czarna Sędziszowska. 3/ Budowa linii napowietrzno-kablowej oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej Krzywa - Podlesie -Potok. 4/ Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy drodze powiatowej w Zagorzycach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.10-7, 45.31.61.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem technicznym, w tym co najmniej: - 1 samochodem o ład. od 5-10 t; - 1 kompletem ręcznych elektronarzędzi, - 1 samochodem wieżowym z balkonem, - 1 ubijakiem spalinowym, - 1 urządzeniem wiertniczym do otworów pod słupy. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wraz z informacją o podstawie dysponowania nimi - Formularz 3.4 Potencjał techniczny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - dotyczy wszystkich czterech Części: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj.: Kierownikiem budowy ( branża elektryczna), który winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o Oświadczenie o uprawnieniach - Formularz 3.3;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 3. Uproszczony Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dokumentacji projektowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty dotyczących terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia oraz zakresu przedmiotowego zamówienia na niżej określonych zasadach: 1. Termin realizacji zamówienia może być zmieniony w przypadku, gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie okolicznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy tj.: 1) gdy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych i uzupełniających, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową, a ich wykonanie wraz wymagać będzie więcej niż 3 tygodnie czasu, 2) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej, 3) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu rzeczowego zamówienia poprzez zaniechanie niektórych robót, wraz ze zmianą wysokości wynagrodzenia, gdy w trakcie realizacji umowy wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowe będzie wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową. W razie całkowitego zaniechania robót danego rodzaju wynagrodzenie Wykonawcy będzie pomniejszone o kwotę przewidziana w kosztorysie ofertowym za te roboty. W razie częściowego zaniechania robót danego rodzaju rozliczenie następuje na podstawie obmiaru rzeczywiście wykonanych robót danego elementu, który to obmiar potwierdzony będzie przez Wykonawcę robót, inspektora nadzoru i Zamawiającego. 3. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto. 4. Poza przypadkami określonymi wyżej, zmiany postanowień zawartej umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1) zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy, 2) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez : zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 3) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności, 4) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. 5. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ul. Rynek 10, I piętro, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ul. Rynek 1, I piętro, pokój nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BUDOWA OŚWIETLENIA DROGI GMINNEJ RELACJI BĘDZIEMYŚL - KOŚCIÓŁ - SZKOŁA ORAZ RELACJI BĘDZIEMYŚL - ZAPŁOCIE W MIEJSCOWOŚCI BĘDZIEMYŚL..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa linii oświetlenia ulicznego o projektowanej łącznej długości ok. 1205 m, przewodem AsXSn 4x25 mm2 (obwód 1) oraz przewodem AsXSn 4x35 mm2 (obwód 2). Jako źródło światła - oprawy oświetleniowe OUSd 150 w ilości 26 szt. montowanymi na słupach typu ŻN-1, E-10,5/6 i E-10,5/10..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.10-7, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BUDOWA LINII NAPOWIETRZNEJ OŚWIETLENIA ULICZNEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY DRODZE GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI CZARNA SĘDZISZOWSKA..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa linii oświetlenia ulicznego o projektowanej łącznej długości 1278 m, przewodem AsXSn 4x25 mm2 (obwód 1) oraz przewodem AsXSn 4x35 mm2 (obwód 2). Jako źródło światła - oprawy oświetleniowe OUSd 150 w ilości 26 szt. montowanymi na słupach typu ŻN, E-10,5/6 i E-10,5/10..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.10-7, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: BUDOWA LINII NAPOWIETRZNO-KABLOWEJ OŚWIETLENIA ULICZNEGO PRZY DRODZE GMINNEJ KRZYWA - PODLESIE - POTOK..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa linii oświetlenia ulicznego o projektowanej łącznej długości 1006 m, przewodem izolowanym AsXSn 2x25 mm2 długości 921 m oraz kablem YAKY 4x35 długości ok.85 m. Jako źródło światła - oprawy oświetleniowe OUS z żarnikami sodowymi w ilości 21 szt. montowanymi na żerdziach betonowych ŻN-10 i E-10,5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.10-7, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: BUDOWA LINII NAPOWIETRZNEJ OŚWIETLENIA ULICZNEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY DRODZE POWIATOWEJ W ZAGORZYCACH..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa linii oświetlenia ulicznego o projektowanej łącznej długości ok. 565 m, przewodem izolowanym AsXSn 2x25 mm2 długości 196 m podwieszonej na istniejącej sieci nN oraz przewodem izolowanym AsXSn 2x25 mm2 długości ok.369 m w nawiązaniu do istniejącej sieć nN. Jako źródło światła - oprawy oświetleniowe OUSe z żarnikami sodowymi w ilości 11 szt. montowanymi na żerdziach betonowych ŻN-10 i E-10,5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.10-7, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.