eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościeliskoRemont uszkodzonej nawierzchni ul. Pitoniówka w km 0+000 - 1+175 w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelisko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-27

Kościelisko: Remont uszkodzonej nawierzchni ul. Pitoniówka w km 0+000 - 1+175 w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelisko
Numer ogłoszenia: 201744 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont uszkodzonej nawierzchni ul. Pitoniówka w km 0+000 - 1+175 w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelisko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego roboty budowlane określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako główny przedmiot zamówienia: Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg - (roboty w zakresie nawierzchni dróg) związane z Remontem uszkodzonej nawierzchni ul. Pitoniówka w km 0+000 - 1+175 w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelisko obejmujące swoim zakresem: -roboty ziemne -wykonanie podbudowy i nawierzchni z płyt typu JOMB -wykonanie odwodnienia drogi na odcinku o długości ok. 300m, w km 0+875 - 1+175, drogi gminnej ul. Pitoniówka w Kościelisku, zgodnie z załączonym przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przed-miotem zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z sytuacją terenową, na której zlokalizowana będzie inwestycja. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że porę-czenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszy-mi zmianami). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS oZakopane nu-mer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetargowe - ZP.341-28-2008). 4.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 17 września 2008 roku do godz. 10.00. 5.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6.Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie wykluczona z po-stępowania przetargowego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)wraz z ofertą należy złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis właściwego rejestru dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), 5.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wyko-nania zamówienia: a)wraz z ofertą należy złożyć wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby In-żynierów, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według załącznika nr 6 do SIWZ Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania czynności związa-nych z wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów), b)wraz z ofertą należy złożyć (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (co najmniej dwóch) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówie-nia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont dróg wraz z odwodnieniem o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda. Do wykazu wykonanych robót należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty tam wymienione zosta-ły wykonane należycie. Dokumenty te powinny zawierać: przedmiot wykonanej roboty, datę wykonania, od-biorcę oraz wartość. 5.3Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.4Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami) a)wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22, ust. 1, w tym nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - według wzoru stano-wiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 5.5Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast do-kumentów wymienionych w punkcie 5.1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.6Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wyda-je się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożo-ne przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania. 5.7Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.8Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia, w oparciu o infor-macje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumen-tów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca ww warunki spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wraz z ofertą należy złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis właściwego rejestru dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), b)wraz z ofertą należy złożyć wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby In-żynierów, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według załącznika nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania czynności związa-nych z wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów), c)wraz z ofertą należy złożyć (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (co najmniej dwóch) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówie-nia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont dróg wraz z odwodnieniem o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda. Do wykazu wykonanych robót należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty tam wymienione zosta-ły wykonane należycie. Dokumenty te powinny zawierać: przedmiot wykonanej roboty, datę wykonania, od-biorcę oraz wartość. c)wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22, ust. 1, w tym nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - według wzoru stano-wiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 5.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast do-kumentów wymienionych w punkcie 5.1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.6Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wyda-je się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożo-ne przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania. 5.7Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.8Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia, w oparciu o infor-macje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumen-tów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca ww warunki spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.