Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-15
Warszawa: Dostawa rękawiczek sterylnych i drobnego sprzętu medycznego dla Szpitala Czerniakowskiego SPZOZ ( nr sprawy 38/2011)
Numer ogłoszenia: 201746 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Czerniakowski S.P.Z.O.Z. , ul. Stępińska 19/25, 00-739 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3186000, faks 022 3186300, 318 63 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalczerniakowski.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rękawiczek sterylnych i drobnego sprzętu medycznego dla Szpitala Czerniakowskiego SPZOZ ( nr sprawy 38/2011).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rękawiczek sterylnych i drobnego sprzętu medycznego dla Szpitala Czerniakowskiego SPZOZ ( nr sprawy 38/2011).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-0, 33.19.80.00-4, 33.10.00.00-1, 33.19.23.20-1, 33.14.16.15-4, 18.42.43.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) wydłużenie terminu gwarancji, o której mowa w § 5 ust. 3 projektu umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 projektu umowy; 2) zwiększenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy, określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy; 3) zmiany ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku, o którym mowa w § 2 ust. 3 projektu umowy; 4) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian; 5) zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy; 6) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 i § 11 ust. 3 projektu umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 projektu umowy; 7) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, a o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto; 8) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy w przypadku zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; 9) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; 10)wprowadzenia wszelkich zmian wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych elementów w zakresie wyszczególnionego asortymentu i łącznej wartości brutto umowy w danym pakiecie. Zmiany o których jest mowa w zdaniu pierwszym nie mogą powodować zwiększenia łącznej wartości brutto umowy na jaką została ona zawarta.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalczerniakowski.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Czerniakowski SPZOZ ul. Stępińska 19/25, 00-793 Warszawa, budynek administracji pokój nr 120.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Czerniakowski SPZOZ ul. Stępińska 19/25, 00-793 Warszawa, budynek administracji pokój nr 215 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Rękawiczki sterylne cz.1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawiczki sterylne cz.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.19.80.00-0, 33.19.23.20-1, 33.14.16.15-4, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Rękawice sterylne cz.2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice sterylne cz.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.19.80.00-0, 33.19.23.10-1, 33.14.16.15-4, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Szczotka do czyszczenia rurek tracheostomijnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotka do czyszczenia rurek tracheostomijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-0, 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.19.23.20-1, 33.14.16.15-4, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4 - Papier i żel do EKG i USG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier i żel do EKG i USG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-0, 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.19.23.20-1, 33.14.16.15-4, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5- Pojemniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-0, 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.19.23.20-1, 33.14.16.15-4, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Drobny sprzęt medyczny cz.1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny cz.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.19.80.00-0, 33.10.00.00-1, 33.14.16.15-4, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Wieszki i worki na mocz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wieszki i worki na mocz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.20-1, 33.19.80.00-0, 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.14.16.15-4, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Butla typu Redon.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butla typu Redon.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4, 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.19.80.00-0, 33.41.92.32-1, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 9 - Butla typu Redon.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butla typu Redon.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.16.15-4, 33.19.23.20-1, 33.19.80.00-0, 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Drobny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-0, 33.10.00.00-1, 33.19.23.20-1, 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.14.16.15-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Pokrowiec jednorazowego użytku na kamerę.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrowiec jednorazowego użytku na kamerę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.19.80.00-0, 33.19.23.20-1, 33.14.16.15-4, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Pokrowiec sterylny na mikroskop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrowiec sterylny na mikroskop.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4, 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.19.80.00-0, 33.19.23.20-1, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Prześcieradło papierowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradło papierowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-0, 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.19.23.20-1, 33.14.16.15-4, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Żel do zmniejszania oporności skóry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żel do zmniejszania oporności skóry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.19.80.00-0, 33.19.23.20-1, 33.14.16.15-4, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - Papierowe podkładki podpórki brody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papierowe podkładki podpórki brody.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-0, 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.19.23.20-1, 33.14.16.15-4, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - Papier termiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier termiczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-0, 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.19.23.20-1, 33.14.16.15-4, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - Maski do tlenu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski do tlenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0, 33.19.80.00-0, 33.19.23.20-1, 33.14.16.15-4, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - Szyny Zimmera, Kramera i aparaty Stecka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szyny Zimmera, Kramera i aparaty Stecka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.19.80.00-0, 33.19.23.20-1, 33.14.16.15-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: pakiet nr 19 - Worki stomijne, płyn myjący i krem gojący.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki stomijne, płyn myjący i krem gojący.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0, 33.19.80.00-0, 33.19.23.20-1, 33.14.16.15-4, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 - Maski jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski jednorazowego użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0, 33.19.80.00-0, 33.19.23.20-1, 33.14.16.15-4, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 - Pokrowiec sterylny na mikroskop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrowiec sterylny na mikroskop.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0, 33.19.80.00-0, 33.19.23.20-1, 33.14.16.15-4, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu CBCT na potrzeby pracowni RTG SPZOZ w Tarczynie
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa urządzeń medycznych, DZP.261.30.2024
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa produktów jednorazowego użytku oraz wyrobów medycznych.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku-asortyment dla Oddziału Urologii, akcesoria do drenów, rurki tracheostomijne, spirala embolizacyjna, zestawy do żywienia dożołądkowego, hemostatyki, zestaw do ...
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.