Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-15
Skaryszew: Budowa drogi gminnej w miejscowości Maków Nowy
Numer ogłoszenia: 201754 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skaryszew , ul. Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew, woj. mazowieckie, tel. 48 610 30 89, faks 48 610 30 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skaryszew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej w miejscowości Maków Nowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: I. BRANŻA DROGOWA 1. Roboty przygotowawcze 1/ opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowanie robót wraz z utrzymaniem oznakowania w czasie robót; 2) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej; 3) mechaniczne ścinanie drzew o śr. 36-45, 66-75, 105-125cm wraz z karczowaniem pni oraz wywiezieniem dłużycy, gałęzi i karpiny na odległość do 3 km; 4) mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej gr. do 8 cm (min. na początku odcinka) wraz z odwiezieniem materiałów z rozbiórki do utylizacji; 5) mechaniczna rozbiórka podbudowy, krawężników 15x30 wraz z odwiezieniem materiałów z rozbiórki do utylizacji; 6) mechaniczna rozbiórka istniejących przepustów z rur o średnicy 40-50cm (rury stalowe i bet.) wraz z odwiezieniem materiałów z rozbiórki do utylizacji; 7) rozebranie istniejącego ogrodzenia trwałego stalowego na podmurówce betonowej; 2. Roboty ziemne 8) wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. II-III z bezpośrednim wbudowaniem w nasyp - wykonanie koryta i rowów wg tabeli objętości robót ziemnych; 9) wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. II-III - wykonanie koryta i rowów z transportem urobku na odl. do 10 km; 10) wykonanie wymiany gruntu nienośnego od km 2+100 do km 2+366 na głębokość 80cm wraz z wykonywaniem nasypu zagęszczonego z piasku w miejscu wybranego gruntu 3. Odwodnienie 11) montaż studni rewizyjnej z kręgów żelbetowych o średnicy 1000mm z włazem typu ciężkiego, gł. studni 1,5m; 12) wykonanie studzienek ściekowych żelbetowych o średnicy 500mm z wpustem ulicznym żeliwnym i osadnikiem; 13) wykonanie przepustu - przykanalików z rur PCV śr. 315mm wraz z podłączeniem do studzienek ściekowych i studni rewizyjnej; 14) wykonanie części przelotowej przepustu drogowego jednootworowego z rur HDPE o śr. 50cm na ławie tłuczniowej; 15) wykonanie części przelotowej przepustu drogowego jednootworowego z rur HDPE o śr. 40cm na ławie tłuczniowej; 16) obudowa wylotu przepustu śr. 50 cm na skarpie -głowica prefabrykowana żelbetowa lub obrukowanie skarpy kamieniem; 17) obudowa wylotu przepustu śr. 40 cm na skarpie -głowica prefabrykowana żelbetowa lub obrukowanie skarpy kamieniem; 18) drobne roboty betoniarskie betonem B-20 - obudowa i wyprofilowanie wylotu ze studni rewizyjnej do rowu itp. 4. Podbudowa 19) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; 20) ułożenie geotkaniny z włókiem polipropylenowych o gramaturze min. 75 g/m2; 21) wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm wraz z zagęszczeniem na całej szerokości jezdni, chodników ze zjazdami i pod ściekiem; 22) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie mieszanki sortowanej 0/63mm, grub. warstwy 20cm; 23) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - górna warstwa podbudowy z mieszanki sortowanej 0/31,5mm gr. 12cm na chodniku ze zjazdami; 5. Elementy ulic 24) ustawienie krawężnika betonowego ulicznego 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B15; 25) ustawienie obrzeży betonowych 8x30cm kolorowych na podsypce cementowo - piaskowej; 26) wykonanie ławy betonowej z oporem z betonu B-20 pod ścieki i elementy odwodnienia; 27) ułożenie ścieków z prefabrykowanych z elementów betonowych przejazdowych typu mulda o wym. 50x70x15cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; 28) ułożenie ścieków z prefabrykowanych z elementów betonowych przejazdowych typu korytko otwarte o wym. 60x25cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (za chodnikiem); 29) ułożenie elementów odwodnienia liniowego na zjazdach tzw. korytko zamknięte z prefabrykatów betonowych klasy A 30x25cm z kratką ze stali nierdzewnej lub żeliwną (np.. Typu ECO DRAIN) 30) oczyszczenie i skropienie asfaltem podbudowy; 6. Nawierzchnia 31) nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca dla ruchu KR 1-2, grub. 7cm na jezdni drogi; 32) nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna dla ruchu KR 1-2, grub. 5cm na jezdni drogi; 7. Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu 33) montaż znaków pionowych typu A (średnich) z licem z folii odblaskowej I generacji; 34) montaż znaków pionowych jednostronnych typu D42 i D43 1200x530 z licem z folii odblaskowej I generacji; 35) montaż znaków pionowych dwustronnych typu E17a/18a 900x530 z licem z folii odblaskowej I generacji; 36) montaż znaków pionowych tabliczek T z licem z folii odblaskowej I generacji; 37) montaż znaków pionowych typu U3c 3000x600mm z licem z folii odblaskowej I generacji; 38) montaż znaków pionowych typu U-3a z licem z folii odblaskowej I generacji; 39) ustawienie słupków do znaków z rur ocynkowanych 1,5 cala długości 3,5m; 8. Roboty dodatkowe i wykończeniowe 40) wykonanie przepustów pod zjazdami z rur HDPE o średnicy 40 cm na ławie z pospółki; 41) obudowa wylotu przepustu śr. 40 cm -głowica prefabrykowana żelbetowa dla przepustów zjazdowych; 42) ulepszenie nawierzchni zjazdów i poboczy gruntowych - zagęszczenia podłoża oraz wykonanie naw. tłuczniowej z mieszanki sortowanej 0/31mm gr. 10 cm; 43) ręczne profilowanie i kształtowanie skarpo - poboczy i rowów w gr. kat. I-II; 44) regulacja wysokościowa drobnych urządzeń uzbrojenia podziemnego - obudowy zaworów itp.; 45) regulacja wysokościowa betonem studni kanalizacyjnych; 46) umocnienie dna rowów elementami prefabrykowanymi , (korytka żelbetowe trapezowe wg KPED karta 01.13) podsypka piaskowa; 47) umocnienie dna i skarp rowów płytami ażurowymi (typu ECO) 60x40x8cm, wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i obsianie trawą, podsypka piaskowa. II. BRANŻA ELEKTRYCZNA 48) przebudowa urządzeń energetycznych kolidujących z budową drogi; III. BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA 49) przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych kolidujących z budową drogi. Szczegółowy opis zamówienia określony został w SST i kosztorysie ofertowym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 25000,00zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu ofert tj. do dnia 01 sierpnia 2011 roku do godz. 11:00.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona sprawdzenia oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym zrealizowali co najmniej 1 zadanie o wartości nie niższej niż 1.000.000PLN (netto) związane z budową/przebudową/remontem drogi w zakres którego wchodziło wykonanie między innymi robót polegających na ułożeniu nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych/betonu asfaltowego lub SMA, potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona sprawdzenia oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym gwarantującym wykonanie robót zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST). W szczególności wymaga się, żeby Wykonawca dysponował co najmniej n/w sprzętem: 1) Wytwórnia mas bitumicznych 1 szt. 2) Układarka mas bitumicznych sterowana elektronicznie 1 szt. 3) Skrapiarka 1 szt. 4) Równiarka 1 szt. 5) Koparka 1 szt. 6) Walec stalowy gładki 1 szt. Wykonawca może także wymienić alternatywne porównywalne technicznie narzędzia i urządzenia proponowane przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona sprawdzenia oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca dysponuje osobami do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, elektrycznej, telekomunikacyjnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczących tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca wskaże że będzie korzystał z ich potencjału; 2)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń, w przypadku gdy Wykonawca wskaże że będzie korzystał z ich potencjału technicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość: 1. Przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku: 1) konieczności wykonania znacznych robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia 2) konieczności wykonania robót uwzględnionych w dokumentacji projektowej , a nie wyszczególnionych w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym, 3) konieczności wykonania rozwiązań zamiennych zatwierdzonych przez projektanta, w stosunku do rozwiązań ujętych w dokumentacji projektowej, 4) wykonania robót polegających na zmianie ilości robót pomiędzy pozycjami kosztorysu ofertowego, 5) na skutek okoliczności wynikających z tzw. (siły wyższej) tj. min. Wstrzymanie budowy z powodu znalezisk archeologicznych, lub decyzji administracyjnych. 2. Zmiany wynagrodzenia w przypadku: 1) wystąpienia robót zamiennych, 2) wykonania robót dodatkowych wynikających z dokumentacji projektowej , a nie wyszczególnionych w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym, 3) wprowadzenia urzędowej zmiany stawki VAT, 4) zmiany ilości robót w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego. 3. Zmiany zakresu rzeczowego w przypadku: 1) konieczności wykonania znacznych robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia 2) konieczności wykonania robót uwzględnionych w dokumentacji projektowej , a nie wyszczególnionych w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym, 3) konieczności wykonania rozwiązań zamiennych zatwierdzonych przez projektanta, w stosunku do rozwiązań ujętych w dokumentacji projektowej, 4) wykonania robót polegających na zmianie ilości robót pomiędzy pozycjami kosztorysu ofertowego. 4. Zmiany podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca i na przedstawiony w ofercie zakres robót. 5. Zmianę kierownika budowy i inspektora nadzoru.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skaryszew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, ul. Słowackiego6, 26-640 Skaryszew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, ul. Słowackiego6, 26-640 Skaryszew, pok. nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowości Boronów - ul. Wolności wraz z oświetleniem
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.