Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-19
Gostyń: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gostyńskiego w sezonie 2012-2013.
Numer ogłoszenia: 201765 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gostyński w imieniu którego działa Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu , ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 5723796, faks 65 5751965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.gostyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gostyńskiego w sezonie 2012-2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gostyńskiego w sezonie 2012-2013. Zamówienie obejmuje: Część I - zwalaczenie śliskości nawierzchni dróg standardu IV,V, VI na terenie gmin: Gostyń, Piaski, Borek Wlkp.,Krobia,Pępowo, Pogorzela, Poniec. Część II odśnieżanie dróg standaru IV i V. Wykazy dróg do posypywania i odśnieżania z podziałem na standardy stanowią załaczniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zgodnie z art.67 ust.1 pkt.6
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium na każdą z części zamówienia,na które jest składana oferta w wysokości 3.000,00 zł. Część I - 3.000,0 zł Część II - 3.000,0 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy,niepodelgający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu na podst.art.22 ust.1 ustawy pzp. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia,nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonywał co najmniej 1 usługę związaną z zimowym utrzymaniem dróg o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto (odrębnie na każdą z części obejmującą zamówienie), a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia,nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu wymienionymi poniżej dla poszczególnych części zamówienia: 1)Część I zamówienia obejmuje zwalczanie śliskości nawierzchni jezdni (Posypywanie) a)Sprzęt dla IV standardu - solarki samochodowe - 3 kpl b)Sprzęt dla V standardu - piaskarki - 2 kpl c)Sprzęt dla VI standardu - piaskarki - 1 kpl 2)Część II zamówienia obejmuje odśnieżanie dróg (Odśnieżanie) a)Sprzęt dla IV standardu - samochód ciężarowy z pługiem lekkim lub średnim - 6 kpl - samochód ciężarowy z pługiem ciężkim - 3 kpl - ciągnik powyżej 100 KM z pługiem średnim lub ciężkim - 5 kpl - koparko - ładowarka - 3 szt - ciągnik z ładowaczem - 1 szt - fadroma - 1 szt - dźwig do 6Mg - 1 szt - zestaw niskopodwoziowy - 1 szt Zamawiajacy dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia,nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz o podstawie ich dysponowania. Osoby wymienione w wykazie winny posiadać uprawnienia i kwalifikacje w zakresie kierowania sprzętem niezbędnym do zimowego utrzymania wymaganym przez zamawiającego i wykazanym poniżej oraz osobami do koordynacji akcją zimową tzw. dyżurni. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia,nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 700.000,00 zł. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia,nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w następującym zakresie : - termin wykonania usług w zależności od warunków atmosferycznych; - zmiana podziału dróg na standardy zimowego utrzymania - zał.1,2 - zmiana zakresu usługi związanej z posypywaniem ,odśnieżaniem ; - zmiana warunków szczegółowej specyfikacji technicznej(SST) zimowego utrzymania dróg; -zmiana stawki VAT, w przypadku zmiany przepisów prawa w tym zakresie; - zmiana terminów płatności ; -zmiana w zakresie podwykonawców
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.gostyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ulica Poznańska 200, 63-800 Gostyń, II piętro pokój nr 17..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniuulica Poznańska 200, 63-800 Gostyń, II piętro pokój nr 17..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Modernizacja holu głównego i przedsionka oraz korytarza przy pomieszczeniach diagnostycznych w ramach zadania: Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- Ulepszenie nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4923P w miejscowości Ludwinowo - etap III - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego
więcej: przetargi w Gostyniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.