Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-10
Drohiczyn: Przebudowa dróg gminnych nr 109 521 B, 109 534 B, 109 548 B w gminie Drohiczyn
Numer ogłoszenia: 20176 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drohiczyn , ul. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie, tel. 085 6557135, faks 085 655 70 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.drohiczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych nr 109 521 B, 109 534 B, 109 548 B w gminie Drohiczyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przebudowa drogi gminnej nr 109548B od drogi powiatowej 1711B do wsi Kłyzówka -Łączna długość projektowanej drogi 1834mb -Warstwa ścieralna 3cm, warstwa wiążąca 3cm z masy mineralno-asfaltowej -Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie (27cm) -Wykonanie wyrównania podbudowy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie (grubość zmienna średnio 5cm) 2)Przebudowa drogi gminnej nr 109534B Sady - Sieniewice w m. Sieniewice -Łączna długość projektowanej drogi 882mb -Obciążenie ruchem KR1 ruch lekki -Warstwa ścieralna 3cm, warstwa wiążąca 3cm z masy mineralno-asfaltowej -Wyrównanie istniejącej nawierzchni brukowcowej kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie z dodatkiem kruszywa łamanego (grubość zmienna) -Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową (grubość zmienna), -Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z dodatkiem 35% kruszywa łamanego 30cm (10+20cm) - na poszerzeniu nawierzchni. 3)Przebudowa drogi gminnej Nr 109521B od drogi krajowej nr 62 Runice-Minczewo-Putkowice Nagórne Po przebudowie parametry techniczne drogi będą wynosić: Łączna długość projektowanej drogi 5195mb Obciążenie ruchem KR1 ruch lekki Warstwa ścieralna 4cm, warstwa wiążąca 4cm z masy mineralno-asfaltowej Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie Wykonaniewyrównania podbudowy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie Zestawienie nawierzchni : nawierzchnia bitumiczna z masy mineralno - asfaltowej gr. 3 cm warstwa ścieralna - 13878,83m2 nawierzchnia bitumiczna z masy mineralno - asfaltowej gr. 3 cm warstwa wiążąca - 14132,09m2 nawierzchnia bitumiczna z masy mineralno - asfaltowej gr. 4 cm warstwa ścieralna - 23652,3m2 nawierzchnia bitumiczna z masy mineralno - asfaltowej gr. 4 cm warstwa wiążąca - 23938,1m2 utwardzone pobocze z mieszanek mineralno - asfaltowych gr. 8 cm 700m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi jako część swojej oferty wadium w kwocie 50 000,- zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w formach : 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109 z 2000r , poz. 1158 oraz Nr 25 z 2002r z późn. zm. ). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść wyłącznie przelewem na rachunek Urzędu Miejskiego w Drohiczynie BS Siemiatycze Oddział Drohiczyn nr 22 8092 0001 0031 1672 2000 0040 . Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć najpóźniej w dzień przetargu 2011-02-28 (przed godz. 1100) na wskazany rachunek z dopiskiem : Przebudowa dróg gminnych nr 109 521 B, 109 534 B, 109 548 B w gminie Drohiczyn. Wykonawców, którzy nie wnieśli wymaganego wadium wyklucza się z postępowania. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wykonawców , którzy nie wnieśli wymaganego wadium wyklucza się z postępowania
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności (czynności), zgodnie z wymaganiami ustawowymi; Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponujemy osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - minimum 3.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować w pełni sprawnym sprzętem niezbędnym do wykonania zadania : Lp. Niezbędny sprzęt Ilość (min.) 1. Wytwórnia mas bitumicznych 1 szt. 2. Rozkładarka mas bitumicznych 1 szt. 3. Skrapiarka do bitumu 1 szt. 4. Szczotka mechaniczna z ciągnikiem kołowym 1 szt. 5. Walec ogumiony 1 szt. 6. Walec stalowy samojezdny 1 szt. 7. Samochód samowyładowczy powyżej 10 ton 1 szt. 8. Koparko- ładowarka 1 szt. 9. Samochód samowyładowczy powyżej 5 do 10 ton 3 szt. Uwaga: Należy określić czy wymagany sprzęt jest wynajęty, dzierżawiony, użyczony . ykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie posiadają wymagany potencjał techniczny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg do sprawowania samodzielnych funkcji na budowie zgodnie z art. 42 ust. 1 prawa budowlanego. Kierownik budowy (uprawnienia budowlane w zakresie objętym zamówieniem, zaświadczenie o przynależności do OIIB) Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie posiadają wymagany potencjał kadrowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że : a) Przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja - Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów - lub przychód netto ze sprzedaży i zrównanie z nim w wysokości nie mniejszej niż 80 % wartości złożonej oferty. b) Płynność bieżąca (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem X = aktywa obrotowe : zobowiązania krótkoterminowe Nie mniejszą niż 1 (xpb większe równe 1). c) Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu ) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,- zł. d) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 200 000,- zł. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunek a) , c) , d) spełniają łącznie - warunek b) spełnia każdy z wykonawców
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drohiczym.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Drohiczynie, ul. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn, pokój. nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Drohiczynie, ul. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn, pokój. nr 12 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa konstrukcji drogi na odcinku od ul. 1 Maja w Żędowicach do ul. Opolskiej w Zawadzkiem
- Przebudowa drogi leśnej nr 102 w leśnictwie Luboszewy
- Przebudowa ul. Lelewela i ul. Prądzyńskiego w Karczewie
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wólka Husińska od km 0+000,00 do km 0+400,00
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Pręczki
- Przebudowa ulicy Grunwaldzkiej w Szczecinku
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.