Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-22
Nowy Targ: Zimowe utrzymanie dróg miejskich (bez dróg osiedlowych) w Nowym Targu począwszy od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2007r.
Numer ogłoszenia: 201772 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ, ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, fax 018 2662312.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg miejskich (bez dróg osiedlowych) w Nowym Targu począwszy od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2007r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg obejmuje wykonywanie czynności, których celem jest zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych takimi zjawiskami jak opady śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową począwszy od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2007r. Do utrzymania zimowego dróg zalicza się: 1/ przygotowanie materiałów i sprzętu, 2/ usuwanie śniegu i lodu, 3/ usuwanie śliskości tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających i chemicznych, zwłaszcza w obrębie podjazdów i skrzyżowań, 4/ wywóz śniegu z ulic w razie potrzeby wynikającej z nadmiernych opadów uniemożliwiających prowadzenie skutecznej akcji odśnieżania ulic.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) tj. zrealizowali usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców o łącznej wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł. oraz załączą jeden dokument potwierdzający, że te usługi zostały wykonane należycie, b) tj. dysponują niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem: - piaskarką z pługiem min. 2 szt. - piaskarko-solarką z pługiem min. 1 szt. - pługopiaskarką do utrzymania ciągów pieszo-jezdnych min. 1 szt. - koparko-ładowarką min. 1 szt. - spychaczem min. 1 szt. - pługiem wirnikowym min. 1 szt. - równiarką min. 1 szt. - wywrotką min. 5 szt. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 3 do SIWZ/, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku wykonawców działających w formie spółki cywilnej, wykonawca dołączy zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków odrębnie dla spółki (dotyczy podatku VAT, podatku dochodowego-funkcja płatnika), odrębnie zaświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków dla poszczególnych wspólników spółki (dotyczy podatku dochodowego). 4/ wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z co najmniej jednym dokumentem potwierdzającym iż w/w usługi zostały zrealizowane należycie; za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się wykonywanie usługi zimowego utrzymania dróg; z wykazu powinno wynikać również że łączna wartość wymienionych wyżej usług jest nie mniejsza niż 600.000,00 zł, /według załącznika nr 4 do SIWZ/ 5/ wykaz posiadanego w dyspozycji sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia; wykonawca przystępujący do przetargu musi udokumentować możliwość dysponowania wymienionym wyżej sprzętem, a z dokumentów pojazdów musi jasno wynikać, że są to odrębne pojazdy specjalistyczne; niedopuszczalne jest wykorzystywanie jednego pojazdu zamiennie do wykonywania różnych zadań (np piaskarka i piaskarko-solarka jako jeden pojazd); pod pojęciem (dysponowania) rozumie się prawo własności jak również umowę dzierżawy, leasingu itp., dotyczy również podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ pok. 85.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowy Targ Sekretariat Burmistrza pok. 44, ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa access point oraz kontrolera sprzętowego do zarządzania AP w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO - Postępowanie powtórzone II
- Dostawa sprzętu sportowego dla szkół 2024 na terenie Gminy Nowy Targ - Aktywna Szkoła
- Dostawa fantomów
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 4 w Nowym Targu na potrzeby stołówki od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.