Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-08
Rzeszów: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie
pn.: Szkolenia i specjalistyczne doradztwo dla kadr instytucji pomocy społecznej działających na terenie województwa podkarpackiego powiązane z potrzebami oraz ze specyfiką realizowanych zadań
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 201798 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie , ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 7470600, faks 17 7470601.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie pn.: Szkolenia i specjalistyczne doradztwo dla kadr instytucji pomocy społecznej działających na terenie województwa podkarpackiego powiązane z potrzebami oraz ze specyfiką realizowanych zadań współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie pod nazwą Szkolenia i specjalistyczne doradztwo dla kadr instytucji pomocy społecznej działających na terenie województwa podkarpackiego powiązane z potrzebami oraz ze specyfiką realizowanych zadań Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: GRUPA NR 1 Szkolenie pn.: Asystent osoby niepełnosprawnej - Zadanie nr 2. GRUPA NR 2 Szkolenie pn: Trening kompetencji - 4 moduły ,Moduł 1 Rozwój kompetencji interpersonalnych GRUPA NR 3 Szkolenie pn: Trening kompetencji - 4 moduły, Moduł 2 Diagnoza i rozumienie problemów zdrowotnych klientów pomocy społecznej GRUPA NR 4 Szkolenie pn: Trening kompetencji - 4 moduły, Moduł 3 Interwencja kryzysowa GRUPA NR 5 Szkolenie pn: Trening kompetencji - 4 moduły, Moduł 4 Trening interpersonalny - Zadanie nr 4 GRUPA NR 6 Szkolenie pn.: Monitoring, ewaluacja, sprawozdawczość projektu- zadanie 5 GRUPA NR 7 Szkolenie pn.: Kierownik XXI- zadanie 6 GRUPA NR 8 Szkolenie pn.: Studium Przeciwdziałania Przemocy w rodzinie- zadanie 7 GRUPA NR 9 Szkolenie pn.: Środowiskowa Opieka Psychiatryczna- zadanie 8 GRUP NR 10 Szkolenie pn.: Pierwsza pomoc w stanach zagrożenia zdrowia i życia- zadanie 9 GRUPA NR 11 Szkolenie pn.: Etyka w praktyce pracownika pomocy społecznej- zadanie 11 GRUPA NR 12 Szkolenie pn.: Program Aktywności Lokalnej- zadanie 13.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej 2 szkolenia współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
GRUPA NR 1 Szkolenie pn.: Asystent osoby niepełnosprawnej 3 trenerów z których każdy zrealizował co najmniej 75 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia; GRUPA NR 2 Moduł 1 Rozwój kompetencji interpersonalnych 3 trenerów/superwizorów z których każdy zrealizował co najmniej 300 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia i posiada uprawnienia do prowadzenia psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego lub Polskiego Towarzystwa Psychologicznego GRUPA NR 3 Moduł 2 Diagnoza i rozumienie problemów zdrowotnych klientów pomocy społecznej 4 trenerów ,superwizorów z których każdy zrealizował co najmniej 300 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia i posiada uprawnienia do prowadzenia psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego lub Polskiego Towarzystwa Psychologicznego GRUPA NR 4 Moduł 3 Interwencja kryzysowa 4 trenerów/superwizorów z których każdy zrealizował co najmniej 300 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia i posiada uprawnienia do prowadzenia psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego lub Polskiego Towarzystwa Psychologicznego GRUPA NR 5 Moduł 4 Trening interpersonalny - Zadanie nr 4 - 5 trenerów/superwizorów z których każdy zrealizował co najmniej 300 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia i posiada uprawnienia do prowadzenia psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego lub Polskiego Towarzystwa Psychologicznego GRUPA NR 6 Szkolenie pn.: Monitoring, ewaluacja, sprawozdawczość projektu- zadanie 5 - 3 trenerów z których każdy zrealizował co najmniej 75 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia GRUPA NR 7 Szkolenie pn.: Kierownik XXI- zadanie 6 - 3 trenerów z których każdy zrealizował co najmniej 75 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia GRUPA NR 8 Szkolenie pn.: Studium Przeciwdziałania Przemocy w rodzinie- zadanie 7 - 4 trenerów/superwizorów z których każdy zrealizował co najmniej 300 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia i posiada uprawnienia do prowadzenia psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego lub Polskiego Towarzystwa Psychologicznego GRUPA NR 9 Szkolenie pn.: Środowiskowa Opieka Psychiatryczna- zadanie 8 - 3 trenerów z których każdy zrealizował co najmniej 150 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia GRUPA NR 10 Szkolenie pn.: Pierwsza pomoc w stanach zagrożenia zdrowia i życia- zadanie 9 - 3 trenerów z których każdy zrealizował co najmniej 75 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia i posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 08.09.2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2006 r. nr 191, poz.1410 z późn. zm.). GRUPA NR 11 Szkolenie pn.: Etyka w praktyce pracownika pomocy społecznej- zadanie 11 3 trenerów z których każdy zrealizował co najmniej 75 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia GRUPA NR 12 Szkolenie pn.: Program Aktywności Lokalnej- zadanie 13 - 3 trenerów z których każdy zrealizował co najmniej 75 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do w/w szkolenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy/umów w następujących przypadkach i na określonych zasadach: a)dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania zamówienia. Zmiana nie może przekraczać określonego w SIWZ miesiąca realizacji zamówienia, b)dopuszczalna jest zmiana miejsca wykonania zamówienia, c)dopuszczalna jest zmiana kadry dydaktycznej. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia poziomu kwalifikacji zmienionej kadry w stosunku do tej zaoferowanej w ofercie przetargowej. d) dopuszczalna jest zmiana umowy jeżeli jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji Projektu i wynika z decyzji krajowych lub zagranicznych Instytucji zarządzających i monitorujących realizację Projektu. 11. Każda zmiana do umowy/umów wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do Umowy - Aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, pok. 313.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, pok. 313.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny - Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA NR 1 Szkolenie pn.: Asystent osoby niepełnosprawnej - Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy w zakresie aktywizacji społecznej osób niepełnosprawnych oraz kompetencji psychospołecznych i psychologicznych niezbędnych w pracy z osobami niepełnosprawnymi. 3 szkolenia trzydniowe, ilośc osób do przeszkolenia: 60, podzielonych na 3 grupy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA NR 2 Szkolenie pn: Trening kompetencji - 4 moduły Moduł 1 Rozwój kompetencji interpersonalnych - Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zadania 4 jest wzmocnienie kompetencji psychospołecznych i psychologicznych pracowników socjalnych oraz pozostałych prac. instytucji pomocy społecznej niezbędnych dla prawidłowego wykonywania zadań związanych z aktywną integracją. 4 zjazdy 3 - dniowe, po 16 osób w jednej grupie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Program szkolenia - 35
- 3. Materiał szkoleniowy - 35
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GRUPA NR 3 Szkolenie pn: Trening kompetencji - 4 moduły, Moduł 2 Diagnoza i rozumienie problemów zdrowotnych klientów pomocy społecznej- Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zadania 4 jest wzmocnienie kompetencji psychospołecznych i psychologicznych pracowników socjalnych oraz pozostałych prac. instytucji pomocy społecznej niezbędnych dla prawidłowego wykonywania zadań związanych z aktywną integracją. Liczba osób do przeszkolenia 47, 3 grupy; 4 zjazdy trzydniowe;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. program szkolenia - 35
- 3. materiał szkoleniowy - 35
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GRUPA NR 4 Szkolenie pn: Trening kompetencji - 4 moduły Moduł 3 Interwencja kryzysowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zadania 4 jest wzmocnienie kompetencji psychospołecznych i psychologicznych pracowników socjalnych oraz pozostałych prac. instytucji pomocy społecznej niezbędnych dla prawidłowego wykonywania zadań związanych z aktywną integracją Liczba osób do przeszkolenia 47, 3 grupy; 4 zjazdy trzydniowe;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. program szkolenia - 35
- 3. materiał szkoleniowy - 35
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GRUPA NR 5 Szkolenie pn: Trening kompetencji - 4 moduły Moduł 4 Trening interpersonalny - Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zadania 4 jest wzmocnienie kompetencji psychospołecznych i psychologicznych pracowników socjalnych oraz pozostałych prac. instytucji pomocy społecznej niezbędnych dla prawidłowego wykonywania zadań związanych z aktywną integracją Liczba osób do przeszkolenia: 64, 4 grupy; 4 zjazdy trzydniowe;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Program szkolenia - 35
- 3. Materiał szkoleniowy - 35
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GRUPA NR 6 Szkolenie pn.: Monitoring, ewaluacja, sprawozdawczość projektu - Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie poświęcone będzie nabywaniu kompetencji w zakresie prawidłowej realizacji projektu systemowego, a szczególnie aspektowi sprawozdawczości, monitoringu i ewaluacji. Szkolenie polega na przeprowadzeniu 5 ciu dwudniowych szkoleń, liczba osób do przeszkolenia: 100 osób, podzielonych na 5 grup.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: GRUPA NR 7 Szkolenie pn.: Kierownik XXI wieku - Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie ma na celu podniesienie umiejętności interpersonalnych z zakresu zarządzania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi u osób zarządzających personelem w instytucjach pomocy społecznej. Jego dodatkowym celem jest dostarczenie kompetencji psychologicznych i psychospołecznych, którymi powinien odznaczać się kierownik zespołu. 9 szkoleń trzydniowych, ilośc osób do przeszkolenia: 180, podzielonych na 9 grup.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: GRUPA NR 8 Szkolenie pn.: Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla pracowników socjalnych i pozostałych osób zajmujących się bezpośrednią aktywna integracją w obszarze pomocy społecznej. Celem szkolenia jest nabycie umiejętności przeciwdziałania występowania zjawiska przemocy w różnych aspektach oraz niesienia pomocy( kontrakt socjalny, którego elementem jest terapia, udział w grupie wsparcia) oraz niezbędne w pracy z osobami uwikłanymi w przemoc umiejętności interpersonalne, psychologiczne i psychospołeczne. Szkolenie polega na przeprowadzeniu 3 sesji 4 - dniowych. Liczba odób do przeszkolenia : 80 podzielonych na 5 grup.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Program szkolenia - 35
- 3. Materiał szkoleniowy - 35
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: GRUPA NR 9 Szkolenie pn.: Środowiskowa Opieka Psychiatryczna- zadanie 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy w zakresie aktywizacji społecznej osób niepełnosprawnych oraz kompetencji psychospołecznych i psychologicznych niezbędnych w pracy z osobami niepełnosprawnymi. 9 szkoleń trzydniowych x 2 zjazdy. Ilość osób do przeszkolenia: 180, podzielonych na 9 grup..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: GRUPA NR 10 Szkolenie pn.: Pierwsza pomoc w stanach zagrożenia zdrowia i życia- zadanie 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone dla pracowników wszystkich instytucji działających w obszarze pomocy społecznej, którzy mają bezpośredni kontakt z podopiecznymi lub klientami pomocy społecznej. 12 szkoleń dwudniowych, liczba osób do przeszkolenia : 240, podzielonych na 12 grup..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: GRUPA NR 11 Szkolenie pn.: Etyka w praktyce pracownika pomocy społecznej- zadanie 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest podniesienie standardu usług oferowanych przez pracowników instytucji pomocy społecznej. 10 szkoleń trzydniowych, ilośc osób do przeszkolenia:200, podzielonych na 10 grup..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: GRUPA NR 12 Szkolenie pn.: Program Aktywności Lokalnej- zadanie 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 dwudniowych szkoleń, liczba osób do przeszkolenia: 100, podzielonych na 5 grup.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Stworzenie strefy relaksu - os. Mieszka I
- Remont budynku administracyjnego Bazy Materiałowej w Brzozowie .
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej z odcinków dk zlokalizowanych w woj. podkarpackim
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- II
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTĘPOWANIE II)
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Szkolenia okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.