eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie pn.Szkolenia i specjalistyczne doradztwo dla kadr instytucji pomocy społecznej działających na terenie województwa podkarpackiego powiązane z potrzebami oraz ze specyfiką realizowanych zadań współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-08

Rzeszów: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie pn.: Szkolenia i specjalistyczne doradztwo dla kadr instytucji pomocy społecznej działających na terenie województwa podkarpackiego powiązane z potrzebami oraz ze specyfiką realizowanych zadań współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 201798 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie , ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 7470600, faks 17 7470601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie pn.: Szkolenia i specjalistyczne doradztwo dla kadr instytucji pomocy społecznej działających na terenie województwa podkarpackiego powiązane z potrzebami oraz ze specyfiką realizowanych zadań współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie pod nazwą Szkolenia i specjalistyczne doradztwo dla kadr instytucji pomocy społecznej działających na terenie województwa podkarpackiego powiązane z potrzebami oraz ze specyfiką realizowanych zadań Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: GRUPA NR 1 Szkolenie pn.: Asystent osoby niepełnosprawnej - Zadanie nr 2. GRUPA NR 2 Szkolenie pn: Trening kompetencji - 4 moduły ,Moduł 1 Rozwój kompetencji interpersonalnych GRUPA NR 3 Szkolenie pn: Trening kompetencji - 4 moduły, Moduł 2 Diagnoza i rozumienie problemów zdrowotnych klientów pomocy społecznej GRUPA NR 4 Szkolenie pn: Trening kompetencji - 4 moduły, Moduł 3 Interwencja kryzysowa GRUPA NR 5 Szkolenie pn: Trening kompetencji - 4 moduły, Moduł 4 Trening interpersonalny - Zadanie nr 4 GRUPA NR 6 Szkolenie pn.: Monitoring, ewaluacja, sprawozdawczość projektu- zadanie 5 GRUPA NR 7 Szkolenie pn.: Kierownik XXI- zadanie 6 GRUPA NR 8 Szkolenie pn.: Studium Przeciwdziałania Przemocy w rodzinie- zadanie 7 GRUPA NR 9 Szkolenie pn.: Środowiskowa Opieka Psychiatryczna- zadanie 8 GRUP NR 10 Szkolenie pn.: Pierwsza pomoc w stanach zagrożenia zdrowia i życia- zadanie 9 GRUPA NR 11 Szkolenie pn.: Etyka w praktyce pracownika pomocy społecznej- zadanie 11 GRUPA NR 12 Szkolenie pn.: Program Aktywności Lokalnej- zadanie 13.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej 2 szkolenia współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • GRUPA NR 1 Szkolenie pn.: Asystent osoby niepełnosprawnej 3 trenerów z których każdy zrealizował co najmniej 75 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia; GRUPA NR 2 Moduł 1 Rozwój kompetencji interpersonalnych 3 trenerów/superwizorów z których każdy zrealizował co najmniej 300 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia i posiada uprawnienia do prowadzenia psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego lub Polskiego Towarzystwa Psychologicznego GRUPA NR 3 Moduł 2 Diagnoza i rozumienie problemów zdrowotnych klientów pomocy społecznej 4 trenerów ,superwizorów z których każdy zrealizował co najmniej 300 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia i posiada uprawnienia do prowadzenia psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego lub Polskiego Towarzystwa Psychologicznego GRUPA NR 4 Moduł 3 Interwencja kryzysowa 4 trenerów/superwizorów z których każdy zrealizował co najmniej 300 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia i posiada uprawnienia do prowadzenia psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego lub Polskiego Towarzystwa Psychologicznego GRUPA NR 5 Moduł 4 Trening interpersonalny - Zadanie nr 4 - 5 trenerów/superwizorów z których każdy zrealizował co najmniej 300 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia i posiada uprawnienia do prowadzenia psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego lub Polskiego Towarzystwa Psychologicznego GRUPA NR 6 Szkolenie pn.: Monitoring, ewaluacja, sprawozdawczość projektu- zadanie 5 - 3 trenerów z których każdy zrealizował co najmniej 75 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia GRUPA NR 7 Szkolenie pn.: Kierownik XXI- zadanie 6 - 3 trenerów z których każdy zrealizował co najmniej 75 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia GRUPA NR 8 Szkolenie pn.: Studium Przeciwdziałania Przemocy w rodzinie- zadanie 7 - 4 trenerów/superwizorów z których każdy zrealizował co najmniej 300 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia i posiada uprawnienia do prowadzenia psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego lub Polskiego Towarzystwa Psychologicznego GRUPA NR 9 Szkolenie pn.: Środowiskowa Opieka Psychiatryczna- zadanie 8 - 3 trenerów z których każdy zrealizował co najmniej 150 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia GRUPA NR 10 Szkolenie pn.: Pierwsza pomoc w stanach zagrożenia zdrowia i życia- zadanie 9 - 3 trenerów z których każdy zrealizował co najmniej 75 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia i posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 08.09.2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2006 r. nr 191, poz.1410 z późn. zm.). GRUPA NR 11 Szkolenie pn.: Etyka w praktyce pracownika pomocy społecznej- zadanie 11 3 trenerów z których każdy zrealizował co najmniej 75 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do ww szkolenia GRUPA NR 12 Szkolenie pn.: Program Aktywności Lokalnej- zadanie 13 - 3 trenerów z których każdy zrealizował co najmniej 75 godz. dydaktycznych szkoleń w tematyce takiej samej lub zbliżonej do w/w szkolenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy/umów w następujących przypadkach i na określonych zasadach: a)dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania zamówienia. Zmiana nie może przekraczać określonego w SIWZ miesiąca realizacji zamówienia, b)dopuszczalna jest zmiana miejsca wykonania zamówienia, c)dopuszczalna jest zmiana kadry dydaktycznej. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia poziomu kwalifikacji zmienionej kadry w stosunku do tej zaoferowanej w ofercie przetargowej. d) dopuszczalna jest zmiana umowy jeżeli jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji Projektu i wynika z decyzji krajowych lub zagranicznych Instytucji zarządzających i monitorujących realizację Projektu. 11. Każda zmiana do umowy/umów wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do Umowy - Aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, pok. 313.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, pok. 313.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny - Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA NR 1 Szkolenie pn.: Asystent osoby niepełnosprawnej - Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy w zakresie aktywizacji społecznej osób niepełnosprawnych oraz kompetencji psychospołecznych i psychologicznych niezbędnych w pracy z osobami niepełnosprawnymi. 3 szkolenia trzydniowe, ilośc osób do przeszkolenia: 60, podzielonych na 3 grupy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA NR 2 Szkolenie pn: Trening kompetencji - 4 moduły Moduł 1 Rozwój kompetencji interpersonalnych - Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zadania 4 jest wzmocnienie kompetencji psychospołecznych i psychologicznych pracowników socjalnych oraz pozostałych prac. instytucji pomocy społecznej niezbędnych dla prawidłowego wykonywania zadań związanych z aktywną integracją. 4 zjazdy 3 - dniowe, po 16 osób w jednej grupie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Program szkolenia - 35
    • 3. Materiał szkoleniowy - 35

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GRUPA NR 3 Szkolenie pn: Trening kompetencji - 4 moduły, Moduł 2 Diagnoza i rozumienie problemów zdrowotnych klientów pomocy społecznej- Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zadania 4 jest wzmocnienie kompetencji psychospołecznych i psychologicznych pracowników socjalnych oraz pozostałych prac. instytucji pomocy społecznej niezbędnych dla prawidłowego wykonywania zadań związanych z aktywną integracją. Liczba osób do przeszkolenia 47, 3 grupy; 4 zjazdy trzydniowe;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. program szkolenia - 35
    • 3. materiał szkoleniowy - 35

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GRUPA NR 4 Szkolenie pn: Trening kompetencji - 4 moduły Moduł 3 Interwencja kryzysowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zadania 4 jest wzmocnienie kompetencji psychospołecznych i psychologicznych pracowników socjalnych oraz pozostałych prac. instytucji pomocy społecznej niezbędnych dla prawidłowego wykonywania zadań związanych z aktywną integracją Liczba osób do przeszkolenia 47, 3 grupy; 4 zjazdy trzydniowe;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. program szkolenia - 35
    • 3. materiał szkoleniowy - 35

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GRUPA NR 5 Szkolenie pn: Trening kompetencji - 4 moduły Moduł 4 Trening interpersonalny - Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zadania 4 jest wzmocnienie kompetencji psychospołecznych i psychologicznych pracowników socjalnych oraz pozostałych prac. instytucji pomocy społecznej niezbędnych dla prawidłowego wykonywania zadań związanych z aktywną integracją Liczba osób do przeszkolenia: 64, 4 grupy; 4 zjazdy trzydniowe;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Program szkolenia - 35
    • 3. Materiał szkoleniowy - 35

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GRUPA NR 6 Szkolenie pn.: Monitoring, ewaluacja, sprawozdawczość projektu - Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie poświęcone będzie nabywaniu kompetencji w zakresie prawidłowej realizacji projektu systemowego, a szczególnie aspektowi sprawozdawczości, monitoringu i ewaluacji. Szkolenie polega na przeprowadzeniu 5 ciu dwudniowych szkoleń, liczba osób do przeszkolenia: 100 osób, podzielonych na 5 grup.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: GRUPA NR 7 Szkolenie pn.: Kierownik XXI wieku - Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie ma na celu podniesienie umiejętności interpersonalnych z zakresu zarządzania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi u osób zarządzających personelem w instytucjach pomocy społecznej. Jego dodatkowym celem jest dostarczenie kompetencji psychologicznych i psychospołecznych, którymi powinien odznaczać się kierownik zespołu. 9 szkoleń trzydniowych, ilośc osób do przeszkolenia: 180, podzielonych na 9 grup.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: GRUPA NR 8 Szkolenie pn.: Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla pracowników socjalnych i pozostałych osób zajmujących się bezpośrednią aktywna integracją w obszarze pomocy społecznej. Celem szkolenia jest nabycie umiejętności przeciwdziałania występowania zjawiska przemocy w różnych aspektach oraz niesienia pomocy( kontrakt socjalny, którego elementem jest terapia, udział w grupie wsparcia) oraz niezbędne w pracy z osobami uwikłanymi w przemoc umiejętności interpersonalne, psychologiczne i psychospołeczne. Szkolenie polega na przeprowadzeniu 3 sesji 4 - dniowych. Liczba odób do przeszkolenia : 80 podzielonych na 5 grup.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Program szkolenia - 35
    • 3. Materiał szkoleniowy - 35

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: GRUPA NR 9 Szkolenie pn.: Środowiskowa Opieka Psychiatryczna- zadanie 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy w zakresie aktywizacji społecznej osób niepełnosprawnych oraz kompetencji psychospołecznych i psychologicznych niezbędnych w pracy z osobami niepełnosprawnymi. 9 szkoleń trzydniowych x 2 zjazdy. Ilość osób do przeszkolenia: 180, podzielonych na 9 grup..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: GRUPA NR 10 Szkolenie pn.: Pierwsza pomoc w stanach zagrożenia zdrowia i życia- zadanie 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone dla pracowników wszystkich instytucji działających w obszarze pomocy społecznej, którzy mają bezpośredni kontakt z podopiecznymi lub klientami pomocy społecznej. 12 szkoleń dwudniowych, liczba osób do przeszkolenia : 240, podzielonych na 12 grup..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: GRUPA NR 11 Szkolenie pn.: Etyka w praktyce pracownika pomocy społecznej- zadanie 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest podniesienie standardu usług oferowanych przez pracowników instytucji pomocy społecznej. 10 szkoleń trzydniowych, ilośc osób do przeszkolenia:200, podzielonych na 10 grup..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: GRUPA NR 12 Szkolenie pn.: Program Aktywności Lokalnej- zadanie 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 dwudniowych szkoleń, liczba osób do przeszkolenia: 100, podzielonych na 5 grup.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.