Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-20
Lubliniec: Poprawa standardu świadczonych usług zdrowotnych pacjentów Oddziału Terapii Uzależnienia od Alkoholu z Pododdziałem dla Kobiet, poprzez montaż zabezpieczeń przeciwpożarowych i utworzenie nowych sal terapeutycznych wraz z ich pierwszorazowym wyposażeniem oraz Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego 07 z Pododdziałem Detoksykacyjnym poprzez montaż nowych drzwi oraz drzwi i okien przeciwpożarowych
Numer ogłoszenia: 201873 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu , ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3532800; 34 3532810, faks 34 3562880.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsnlc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa standardu świadczonych usług zdrowotnych pacjentów Oddziału Terapii Uzależnienia od Alkoholu z Pododdziałem dla Kobiet, poprzez montaż zabezpieczeń przeciwpożarowych i utworzenie nowych sal terapeutycznych wraz z ich pierwszorazowym wyposażeniem oraz Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego 07 z Pododdziałem Detoksykacyjnym poprzez montaż nowych drzwi oraz drzwi i okien przeciwpożarowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Poprawa standardu świadczonych usług zdrowotnych pacjentów Oddziału Terapii Uzależnienia od Alkoholu z Pododdziałem dla Kobiet, poprzez montaż zabezpieczeń przeciwpożarowych i utworzenie nowych sal terapeutycznych wraz z ich pierwszorazowym wyposażeniem oraz Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego 07 z Pododdziałem Detoksykacyjnym poprzez montaż nowych drzwi oraz drzwi i okien przeciwpożarowych. 2. Przewiduje się dofinansowanie inwestycji ze środków dotacji celowej, otrzymanych w ramach Programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w województwie śląskim na lata 2011-2015. 3. Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część I: Remont Oddziału Terapii Uzależnienia od Alkoholu z Pododdziałem dla Kobiet. Część II: Remont oddziału psychiatrycznego ogólnego 07 z pododdziałem detoksykacyjnym. 4. Gwarancja - Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane. - Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na zabudowane materiały i urządzenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.33.11.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: a) dla części I w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100); b) dla części II w wysokości 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego w ING Bank Śląski S.A. O/Lubliniec nr 04 1050 1155 1000 0022 1665 1477. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Wojewódzki Szpital Neuropsychiatrycznego im. dr Emila Cyrana w Lublińcu, w sekretariacie - pok. Nr 13 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej: wadium, dołączonej do oferty. Ponadto w/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną robotę budowlaną: a) dla części I każda o wartości min. 150.000,00 zł; b) dla części II każda o wartości min. 230.000,00 zł; i przedstawi wykaz wykonanych robót budowlanych z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP ogłoszony i obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość istotnej zmiany umowy, warunki takiej zamiany zawarte zostały w Załącznikach Nr 5a i 5b do SIWZ, m.in.: 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy; b) Zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj.: obniżenie kosztu wykonania robót, poprawa wartości, podniesienie bezpieczeństwa itp., c) W trakcie wykonywania przedmiotu umowy nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego lub innych mających wpływ na opisany przedmiot zamówienia; d) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania umowy; e) Przesunięcia terminu wykonania niniejszej umowy w przypadku akceptacji takiej zmiany w umowie na dofinansowanie projektu, którą związany jest Zamawiający. f) Termin realizacji może ulec zmianie w przypadku wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej, wystąpienia robót dodatkowych, wprowadzenia przerwy w realizacji robót na skutek: I. warunków pogodowych uniemożliwiających kontynuację robót oraz niszczących roboty wykonane; II. znalezienia na obszarze objętym robotami niewybuchów; III. odkrycia przewodów, kabli, rurociągów itd. nie wykazanych w dokumentacji; IV. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych potwierdzonych przez zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://83.19.46.58/index.php/zamowienia-2012
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr E. Cyrana, 42-700 Lubliniec, ul. Grunwaldzka 48 tel.(34) 353-28-19 fax (34) 356-28-80 e-mail: zp_wsnlc@gazeta.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 10:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, I piętro, pok. nr 13-14 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane będzie: 97% - dotacja celowa ROPS, 3% - środki własne.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Remont Oddziału Terapii Uzależnienia od Alkoholu z Pododdziałem dla Kobiet..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane będące przedmiotem prac do wykonania na Oddziale Terapii Uzależnienia od Alkoholu z Pododdziałem dla Kobiet, związane są z realizacja zagadnień takich jak: a) remont zawilgoconych sanitariatów, b) remont płyt gipsowych stanowiących elementy ścian poddasza, c) utworzenie czterech sal terapeutycznych na bazie istniejących pomieszczeń: dwie na parterze, jedna w piwnicach oraz jedna na poddaszu (stych), d) montaż instalacji centralnego ogrzewania w piwnicy w nowej sali terapii i na strychu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych, zgodnie z art. 31 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, opisany został za pomocą przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, odpowiednio załącznik nr 2a) i załącznik nr 2c) do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.33.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Remont oddziału psychiatrycznego ogólnego 07 z pododdziałem detoksykacyjnym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach remontu oddziału psychiatrycznego ogólnego 07 z pododdziałem detoksykacyjnym, zrealizowane zostaną prace budowlane przeprowadzane na I piętrze oddziału, w miejscu lokalizacji pododdziału detoksykacyjnego: a) wymiana 22 sztuk drzwi na drzwi przeciwpożarowe, b) wymiana 5 sztuk okien na okna przeciwpożarowe, c) wymiana 13 sztuk drzwi na drzwi zwykłe z samozamykaczami, d) wymiana 24 sztuk drzwi zwykłych, e) ustawienie ścianek p.poż. w ilości 6 sztuk, f) wymiana ościeżnic drzwiowych i skrzydeł drzwiowych, g) organizacja w jednym z pomieszczeń dyżurki pielęgniarskiej: - wykucie dodatkowego otworu drzwiowego - montaż drzwi z ościeżnicą - montaż okna do obserwacji h) prace towarzyszące: tynkowanie, malowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych, zgodnie z art. 31 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, opisany został za pomocą przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, odpowiednio załącznik nr 2b) i załącznik nr 2c) do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.33.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Rewitalizacja terenów przy ul. Paderewskiego w Lublińcu w ramach projektu "Połączeni Zieloną Przestrzenią"
- Zakup i dostawa zestawu systemów klasy XDR, SIEM/SOAR dotycząca realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Zakup i dostawa zestawu systemu do zarządzania infrastrukturą IT oraz systemu DLP dotycząca realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Modernizacja II piętra Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego I, wchodzącego w skład Centrum Zdrowia Psychicznego w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
- Dostawa artykułów elektrotechnicznych dla JW 4101 w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.