eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Doradztwo w zakresie pozyskania dotacji z funduszy strukturalnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet II - projekty innowacyjne



Ogłoszenie z dnia 2011-07-25

Warszawa: Doradztwo w zakresie pozyskania dotacji z funduszy strukturalnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet II - projekty innowacyjne
Numer ogłoszenia: 201879 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Prasowa S.A. , ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5092222; 0601318047, faks 5092428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doradztwo w zakresie pozyskania dotacji z funduszy strukturalnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet II - projekty innowacyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo w zakresie pozyskania dotacji z funduszy strukturalnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet II - projekty innowacyjne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a osoby fizyczne: oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - na Załączniku nr 1 do formularza ofertowego. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykaz minimum 3 zamówień wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych zamówień, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, których przedmiotem była lub jest usługa wykonania analizy potrzeb szkoleniowych i stworzenia planu szkoleń, o wartości każdego zamówienia przekraczającej równowartość 15.000,00 zł. netto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (nazwa, adres, telefon, osoba do kontaktu) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - na Załączniku nr 2 do formularza ofertowego 2. Wykaz minimum 3 zamówień wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych zamówień, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, których przedmiotem była lub jest usługa doradztwa (w tym przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej) przy pozyskiwaniu dofinansowywania funduszy z Unii Europejskiej na szkolenia i rozwój pracowników, zakończona podpisaną umową o przyznaniu dofinansowania, o wartości każdego zamówienia przekraczającej równowartość 25.000,00 zł. netto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (nazwa, adres, telefon, osoba do kontaktu) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wartość przyznanej dotacji minimum 350 000 zł. - na Załączniku nr 3 do formularza ofertowego. 3. Wykaz minimum 3 zamówień wykonanych na rzecz podmiotów z sektora publicznego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych zamówień, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, których przedmiotem była lub jest usługa prowadzenia szkoleń biznesowych, o wartości każdego zamówienia przekraczającej równowartość 35.000,00 zł. netto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (nazwa, adres, telefon, osoba do kontaktu) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - na Załączniku nr 4 do formularza ofertowego. 4. Wykaz minimum 3 zamówień wykonanych na rzecz podmiotów z sektora publicznego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych zamówień, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, których przedmiotem była lub jest usługa prowadzenia szkoleń językowych, o wartości każdego zamówienia przekraczającej równowartość 35.000,00 zł. netto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (nazwa, adres, telefon, osoba do kontaktu) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - na Załączniku nr 5 do formularza ofertowego. 5. Wykaz minimum 2 zamówień wykonanych na rzecz podmiotów z branży mediów w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych zamówień, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, których przedmiotem była lub jest usługa prowadzenia szkoleń, o wartości każdego zamówienia przekraczającej równowartość 50.000,00 zł. netto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (nazwa, adres, telefon, osoba do kontaktu) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - na Załączniku nr 6 do formularza ofertowego. 6. Oświadczenie wykonawcy, iż przy wykonywaniu zamówień, o których mowa w pkt. 1 - 5 współpracował z trenerami i lektorami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie wykonawcy, iż dysponuje lub będzie dysponować, co najmniej 2 osobowym zespołem w skład, którego wchodzą: 1/ co najmniej jedna osoba pełniąca funkcję Kierownika projektu, która: a) posiada, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu projektów doradczych w zakresie polityki personalnej, głównie w obszarze: - badania i analizy potrzeb szkoleniowych, - przygotowania polityki szkoleniowej, - doboru konsultantów i trenerów. - tworzenia programów szkoleniowych mających na celu poszerzenie wiedzy oraz nabycia ściśle określonych kompetencji przez uczestników szkoleń w obszarach menedżerskim, handlowym i rozwojowym. b) posiada, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu projektów podwykonawcami, c) posiada, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem projektowym, d) posiada, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów dofinansowanych z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na rzecz podmiotów z sektora publicznego, e) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania odpowiadała za przygotowanie i przeprowadzenie, co najmniej 5 projektów rozwojowych na rzecz podmiotów z sektora publicznego. 2/ co najmniej jedna osoba pełniąca funkcję doradcy ds. projektów europejskich, która: a) posiada, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej oraz rozliczaniu projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, b) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania odpowiadała za przygotowanie, co najmniej 5 dokumentacji aplikacyjnych na rzecz podmiotów z sektora publicznego (w tym na rzecz, co najmniej 2 podmiotów z branży mediów). c) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania odpowiadała za rozliczanie, co najmniej 5 projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej na rzecz podmiotów z sektora publicznego (w tym na rzecz, co najmniej 2 podmiotów z branży mediów). Żadna z osób wymienionych powyżej nie może pełnić więcej niż jednej funkcji. 2. Wykaz obejmujący minimum 2 osoby, w tym, 1 Kierownika projektu, oraz co najmniej 1 doradcę ds. projektów europejskich, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na: - wiedzy i doświadczeniu, - osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 100.000,00 zł. 2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1 - Cena - 00
    • 2 - Analiza potrzeb szkoleniowych, stworzenie planu szkoleń oraz rekomendację narzędzi do projektu innowacyjnego - 45
    • 3 - Przygotowanie wniosku o dofinansowanie projektu ze środków UE - 45
    • 4 - Czas wykonania analizy potrzeb szkoleniowych, planu szkoleń i rekomendacji narzędzi do projektu innowacyjnego - 5
    • 5 - Czas przygotowania wnioskuo dofinansowanie projektu ze środków UE - 5

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy, uzgodnione przez Strony, winny być dokonane na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1/ gdy nadzwyczajna zmiana stosunków spowoduje, że spełnienie świadczenia wynikającego z umowy będzie połączone z nadmiernymi trudnościami, albo grozić będzie jednej ze stron stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy. 2/ gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, ze bez zmiany umowy strony nie będą mogły w sposób należyty wywiązać się z postanowień umowy, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3/ gdy wystąpi sytuacja, gdy ten sam rezultat można będzie osiągnąć szybciej, mniejszym nakładem sił i środków. 4/ gdy niedokonanie zmian w umowie będzie ewidentnym działaniem sprzecznym z zasadą celowego i oszczędnego gospodarowania środkami publicznymi. 5/ gdy Wykonawca złoży propozycje, które: a) przyśpieszą ukończenie przedmiotu umowy, b) zmniejszą koszty, c) w inny sposób dostarczą Zamawiającemu pożytku.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pap.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Prasowa S.A. ul. Bracka 6/8 00 - 502 Warszawa.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2011 godzina 13:00, miejsce: Polska Agencja Prasowa S.A. ul. Bracka 6/8 00 - 502 Warszawa.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.