eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockDostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-30

Płock: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku
Numer ogłoszenia: 20187 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy, ul. 3 Maja 16, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 0-24 267 46 56, fax 0-24 267 46 56.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku na rok 2008

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: a) Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zadanie (dostawę), o wartości nie niższej niż zaoferowana cena, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2) a, spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt 4) spełnia każdy z Wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale IV SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 1 dostawy polegające na dostawie materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, a wartość nie niższa niż zaoferowana cena - Załącznik Nr 3. II. Do oferty należy załączyć również: 1.Wypełniony formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podający cenę ryczałtową- Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Formularz cenowy - załącznik nr 4 do SWIZ. 3.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje -nie dotyczy. 5.W przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt I. 1-2 oraz pkt II.4 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Urząd Pracy w Płocku ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock pok. nr 2.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urząd Pracy w Płocku ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock pok. nr 4 - sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.