Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-28
Rzeszów: Usuwanie szkód powodziowych na urządzeniach melioracji podstawowych - zadanie 29/K22/2008 - potok Lubatówka w km 20+300-20+340, 26+087-26+115 Obręb: Lubatówka, Lubatowa Gmina: Iwonicz Zdrój
Numer ogłoszenia: 201892 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, fax 017 8536421.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jedn. organiz. nieposiadająca osobowości prawnej (jedn. budżetowa).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód powodziowych na urządzeniach melioracji podstawowych - zadanie 29/K22/2008 - potok Lubatówka w km 20+300-20+340, 26+087-26+115 Obręb: Lubatówka, Lubatowa Gmina: Iwonicz Zdrój.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ręczne karczowanie pni, ścianie i karczowanie zagajników, ręczne wykopy gruntu, formowanie nasypu, wykonanie narzutu kamiennego, wykonanie koszy siatkowo-kamiennych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: a/ niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych b/ spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych c/ spełniający warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawie Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: na podstawie załączonych do oferty dokumentów określonych przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PZMiUW Oddział w Sanoku, ul. Piłsudskiego 10 - pok. 204 - odbiór osobisty lub przesłanie pocztą - za odpłatnością 0,15zł (z VAT) za 1stronę formatu A4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 09:00, miejsce: w Oddziale PZMiUW w Sanoku, ul. Piłsudskiego 10, pok 201 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych,(...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. - (9 zadań)
- Sprzedaż i dostawa trenażerów, manekinów, sztucznych płynów, drobnego sprzętu medycznego oraz 10 sztuk regałów do Centrum Symulacji Medycznej
- Dostawa i montaż 256 szt. akumulatorów będących 4 kpl. baterii do UPS-ów oraz klimatyzatorów w Kl. Ort. i Traumatologii Narządu Ruchu Dzieci - 5 szt. i mag. implantów ortop. Bloku Op. Dzieci - 1 szt.
- Dostawa sprzętu informatycznego.
- Zakup i dostawa konsoli dyspozytorskich dla I Komisariatu Policji w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego- pipet automatycznych, wytrząsarki i zamrażarki dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.