Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-24
Nowe Warpno: Zamówienie uzupełniające do postępowania NW.ZP-15.2012 - Punkt selektywnego przerobu odpadów plastikowych wraz z garażami i zapleczem socjalnym na terenie działki nr ewid. 341/2 położonej w Nowym Warpnie, obręb Nowe Warpno 2 - zgodnie z umową nr NW.ZP-15.2012 z dnia 25.10.2012 r.
Numer ogłoszenia: 201906 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe Warpno, pl. Zwycięstwa 1, 72-022 Nowe Warpno, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3129660, faks 91 3129713 , strona internetowa www.nowewarpno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do postępowania NW.ZP-15.2012 - Punkt selektywnego przerobu odpadów plastikowych wraz z garażami i zapleczem socjalnym na terenie działki nr ewid. 341/2 położonej w Nowym Warpnie, obręb Nowe Warpno 2 - zgodnie z umową nr NW.ZP-15.2012 z dnia 25.10.2012 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane opisane w protokole konieczności z dnia 22.04.2013 r. 1) dołożenie w bramach segmentowych przemysłowych dodatkowych drzwi ewakuacyjnych oraz zwiększenie wysokości dwóch z bram do wysokości 380cm w świetle; 2) wykonanie kanału inspekcyjnego pomieszczeniu garażowym wraz z niezbędną ze względów bezpieczeństwa życia i zdrowia instalacją wentylacyjną nawiewno-wywiewną oraz sygnalizacyjno-ostrzegawczą zgodnie, z dostarczoną dokumentacją zamienną; 3) wykonanie dodatkowej wentylacji hali sortowni, poprawiającej wymianę powietrza za pomocą trzech wentylatorów zintegrowanych oraz niezbędną instalacją, zgodnie z dostarczoną dokumentacją zamienną; 4) Wykonanie dodatkowej instalacji kanalizacyjnej wpustowej ułatwiającej utrzymania w czystości pomieszczenia sortowni za pomocą koryt odwadniających i studzienek osadnikowych wraz z wpięciem do istniejącej kanalizacji sanitarnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Postępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z przywołanym przepisem Zamawiający w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Wypełnienie ustawowych przesłanek wskazanych powyżej skutkuje możliwością udzielenia zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ppkt. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: W trakcie realizacji zadania wyniknęły roboty dodatkowe - wykonanie tych robót zlecono dotychczasowemu wykonawcy. Zamówienie dodatkowe realizowane jako konieczny element zamówienia podstawowego tj. umowy nr NW-ZP-15-2012 z dnia 25 października 2012 roku. Zamówienie dodatkowe nie jest objęte zamówieniem podstawowym, ponieważ wiąże się ze zwiększonym zakresem prac budowlanych, które wynikły w trakcie prowadzenia prac podstawowych. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego. Wykonanie zamówienia dodatkowego jest niezbędne i konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Szczegółowe uzasadnienie wykonania robót dodatkowych zawarte jest w protokole konieczności na wykonanie zamówienia dodatkowego. W związku z powyższym, uzasadnione było wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia uzupełniającego, w trybie z wolnej ręki, w oparciu o przesłankę określoną w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Przedsiębiorstwo Budowlane MHM PAECH Sp. z o.o, ul. B Chrobrego 20B, 64-400 Międzychód, kraj/woj. wielkopolskie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.