Ogłoszenie z dnia 2017-02-06
Ogłoszenie nr 20190 - 2017 z dnia 2017-02-06 r.
Horyniec-Zdrój: Prace z zakresu utrzymania Parku Zdrojowego w Horyńcu-Zdroju w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Horyniec-Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny
65090067700000, ul.
Al. Przyjaźni
5,
37620
Horyniec-Zdrój, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
166 313 455, faks
166 313 455, e-mail
ug@horyniec-zdroj.pl
Adres strony internetowej (URL): www.oryniec-zdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace z zakresu utrzymania Parku Zdrojowego w Horyńcu-Zdroju w roku 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.3.17.WR
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest : Zakres wykonywanych prac: 1) Utrzymanie w czystości pomostów spacerowych z drewna w okresie od 01.03.2017 r. do 30.10.2017 r. (3000m2 x 28 razy), 2) Wywóz nieczystości komunalnych z terenu parku do regionalnej instalacji w Młynach (60 pojemników 1100 l.), 3) Utrzymanie w czystości chodników, placów, dróg spacerowych, terenów zielonych, koszenie powierzchni zielonych, opróżnianie koszy, jesienne grabienie liści (5998m2 x 2 razy w tygodniu x 48 tygodni), 4) Odśnieżanie ręczne nawierzchni utwardzonej w okresie od 27.01.2017 r. - 28.02.2017 r. i od 01.11.2017 r. - 31.12.2017 r. (5998m2 x 4 razy w miesiącu x 4 miesiące), 5) Konserwacja pomostów spacerowych z drewna (malowanie olejem firmy ALTAX kolor Palisander angielski), 3000m2 x 2,2 powierzchnia x 1 raz w 2017r. 6) Konserwacja ławek + wiat + trejażu z drewnianym olistwowaniem 846 m2 x 2,2 powierzchnia x 1 raz w 2017 r. 7) Utrzymanie dwóch fontann w okresie od 01.04.2017-16.10.2017 r. wraz z środkami do uzdatniania wody i materiałami eksploatacyjnymi 8) Utrzymanie w czystości pomieszczeń budynku amfiteatru i sceny w tym środki czystości według potrzeb (przyjmuje się 338,30 m2 x 10 m-cy), 9) Obsługa dwóch kotłowni olejowych (w budynku amfiteatru i budynku pijalni) w sezonie grzewczym do 31.12.2017 r. w tym serwis (koszty zakupu oleju opałowego ponosi Zlecający), 10) Pielęgnacja bylin/kwiatów (3 krotne plewienie, siekanie, 1 krotne nawożenie, 2 krotne wykonywanie oprysków, podlewanie, zabezpieczenie przed zimą - 13500m2 - 22211szt. kwiatów), 11) Pielęgnacja krzewów (3 krotne plewienie, siekanie, formowanie, nawożenie, wykonywanie oprysków, podlewanie, zabezpieczenie przed zimą: 7644m2 -16558szt. Nie uwzględnia się w kalkulacji pielęgnacji drzew zabytkowych wymagających zlecenia zewnętrznego-zlecenie Gminy.). 12) Utrzymanie i dekoracja świąteczna w okresie Świąt Bożego Narodzenia przy budynku amfiteatru i pijalni wód.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77313000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT141463.41 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 174000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. art. 67, ust 1 pkt 12-15 ustawy Pzp.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
celem utworzenia spółki komunalnej przez Gminę Horyniec-Zdrój było zlecanie zadań własnych gminy, co prowadzi bezpośrednio do polepszenia sytuacji na lokalnym rynku pracy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.