To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-28
Lublin: Dostawa papieru biurowego i artykułów biurowych na potrzeby Departamentu Strategii i Rozwoju UMWL zaangażowanych we wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego ( RPO WL ) na lata 2007 - 2013 oraz Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego UMWL w Lublinie OP.IV.KB.3331/50/10]
Numer ogłoszenia: 201965 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147006 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 44 16 505, faks 081 44 16 535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru biurowego i artykułów biurowych na potrzeby Departamentu Strategii i Rozwoju UMWL zaangażowanych we wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego ( RPO WL ) na lata 2007 - 2013 oraz Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego UMWL w Lublinie OP.IV.KB.3331/50/10].
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kopiarek oraz artykułów biurowych według niżej podanej specyfikacji: Cześć 1 na potrzeby Departamentu Strategii i Rozwoju: a) karton ozdobny A4, gramatura 246g/m2, opakowanie-25 arkuszy; ilość 49 ryz b) papier xero A3, gramatura 80g/m2, białość co najmniej 160CIE bezpyłowy, ilość 15 ryz c) papier xero A4, gramatura 80g/m2, białość co najmniej 160 CIE, bezpyłowy; ilość 1155 ryz d) papier kolorowy xero A4, gramatura 80g/m2; ilość 12 ryz e) papier ozdobny ze znakiem wodnym A4, gramatura 100g/m2, 20 arkuszy w opakowaniu, ilość 10 ryz. Część 2 na potrzeby Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego; papier do drukarek i kserokopiarek musi odpowiadać następującym minimalnym parametrom ilościowym, jakościowym i technologicznym: - papier xero A4, gramatura 80g/m2, grubość co najmniej 100?m, białość 160CIE bezpyłowy, ilość 1 500 ryz (1 ryza- 500 arkuszy). Część 3 na potrzeby Departamentu Strategii i Rozwoju Regionalnego (Oddziału Funduszy Europejskich): papier kserograficzny biały, A4, 80g/m2, co najmniej CIE 161, ilość 200 ryz oraz sprzęt i artykuły biurowe (szczegółowy opis stanowi załącznik nr 1c do niniejszego wniosku) oraz na potrzeby Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego- papier do drukarek i kserokopiarek musi odpowiadać następującym minimalnym parametrom ilościowym, jakościowym i technologicznym: - papier xero A4, gramatura 80g/m2, grubość co najmniej 100?m, białość 160CIE bezpyłowy, ilość 1 500 ryz (1 ryza- 500 arkuszy).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 33.19.76.44 - 33.19.76.44 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W zakresie części I: współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 W zakresie części II:współfinansowany w 85 % ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet X Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz w 15% z budżetu JST W zakresie części III: współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionaln.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Departamentu Strategii i Rozwoju Regionalnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra Spółka Jawna, ul. Handlowa 4B, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16393,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12036,80
Oferta z najniższą ceną: 12036,80 / Oferta z najwyższą ceną: 12923,38
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
- Agencja Handlowo - Usługowa WIDOK Spółka z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Wojciechowska 5, 20-704 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16393,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14370,00
Oferta z najniższą ceną: 14370,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36705,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: dostawa papieru biurowego i artykułów biurowych na potrzeby Departamentu Strategii i Rozwoju Regionalnego UMWL - Oddziału Funduszy Europejskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra Spółka Jawna, ul. Handlowa 4B, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6147,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5285,11
Oferta z najniższą ceną: 5285,11 / Oferta z najwyższą ceną: 8162,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
- "Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego w Chodczu"
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.