Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-14
Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego dla Nadleśnictw RDLP w Łodzi - Zn.spr.:ER1-2710-5/12
Numer ogłoszenia: 201970 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi , ul. Matejki 16, 91-402 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6317955, faks 42 6317982.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Nadleśnictw RDLP w Łodzi - Zn.spr.:ER1-2710-5/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń komputerowych wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ.Wykonawca dostarczy sprzęt wg specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. Cała dostawa będzie dokonana do siedzib Nadleśnictw RDLP w Łodzi. Wykaz nadleśnictw stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Dostawa musi być potwierdzona protokołem przekazania sprzętu podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego, tj konkretne Nadleśnictwo którego będzie dotyczyła dana dostawa. Podstawą do odmowy podpisania protokołu jest brak któregokolwiek z elementów składowych urządzeń lub brak karty gwarancyjnej na urządzenia z wymaganą gwarancją wg SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.72.30 - Pamięci 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. RDLP w Łodzi wymaga zabezpieczenia oferty za pomocą wadium w kwocie 5000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi 46 1540 1245 2056 4800 1502 0006 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy RDLP w Łodzi. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego, natomiast jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez RDLP w Łodzi w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium w każdej dopuszczalnej formie musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 25.06.2012 do godz. 10:00 . 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. RDLP w Łodzi zwraca wadium niezwłocznie: a) wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a; b) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) na wniosek wykonawcy, którego wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, RDLP w Łodzi przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. RDLP w Łodzi zatrzyma wadium także w okolicznościach ujętych w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, zamawiający pozostawia warunki udziału w postępowaniu w brzmieniu ustawowym (art. 22 ust. 1 ustawy Pzp), tj nie precyzując (stawiając) warunków w sposób szczegółowy i w następstwie j.w. - nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, zamawiający pozostawia warunki udziału w postępowaniu w brzmieniu ustawowym (art. 22 ust. 1 ustawy Pzp), tj nie precyzując (stawiając) warunków w sposób szczegółowy i w następstwie j.w. - nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, zamawiający pozostawia warunki udziału w postępowaniu w brzmieniu ustawowym (art. 22 ust. 1 ustawy Pzp), tj nie precyzując (stawiając) warunków w sposób szczegółowy i w następstwie j.w. - nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, zamawiający pozostawia warunki udziału w postępowaniu w brzmieniu ustawowym (art. 22 ust. 1 ustawy Pzp), tj nie precyzując (stawiając) warunków w sposób szczegółowy i w następstwie j.w. - nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, zamawiający pozostawia warunki udziału w postępowaniu w brzmieniu ustawowym (art. 22 ust. 1 ustawy Pzp), tj nie precyzując (stawiając) warunków w sposób szczegółowy i w następstwie j.w. - nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty nie wymienione w pkt III.4 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1do oferty należy dołączyć oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp wg wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ (oryginał - nie może to być kopia poświadczona za zgodność); Dokumenty nie wymienione w pkt III.5. W celu potwierdzenia że oferowany sprzęt komputerowy spełnia wymagania zamawiającego ujęte w Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 1 do SIWZ) wykonawca zobowiązany jest:1. Przekazać zamawiającemu kompletny zestaw próbny oferowanego sprzętu w opakowaniach fabrycznych, w skład którego wchodzą wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia, w celu sprawdzenia zgodności z wymaganiami technicznymi przed wyborem ofert. Zestaw ma być dostarczony wraz z ofertą, do siedziby biura RDLP w Łodzi na koszt wykonawcy. Zwrot przekazanego zestawu nastąpi na koszt wykonawcy w terminie niezwłocznie po udzieleniu zamówienia (zawarciu umowy). 2. Podać (wyszczególnić) producenta , typu oraz modelu oferowanego sprzętu występującego w ofercie producenta sprzętu. Zaproponowany przez wykonawcę sprzęt nie może być przez niego samodzielnie modyfikowany, w celu zmiany fabrycznej konfiguracji zaproponowanego modelu z wyjątkiem oprogramowania układowego. Zmiana fabrycznej konfiguracji sprzętu na etapie składania ofert jest niedopuszczalna. 3. Na potwierdzenie, że oferowany sprzęt komputerowy nie jest starszy niż 12 miesięcy od daty jego produkcji, wykonawca złoży stosowne oświadczenie. W tym celu w formularzu ofertowym (Załącznik nr 4 do SIWZ) jest w tym celu przewidziany punkt 5. 4. Sposób (metoda) sprawdzania (testowania) oferowanego sprzętu przez zamawiającego na etapie analizy złożonych ofert, w oparciu o próbny zestaw i informacje, o których mowa powyżej w punktach 1 i 2: a) Wszystkie dostarczone elementy zostaną przez zamawiającego połączone w (biurko leśniczego) i muszą być kompatybilne. b) Dostarczone urządzenia zostaną sprawdzone ze specyfikacją techniczną producenta, czy oferent nie dokonał żadnych modyfikacji wyposażenia urządzeń w stosunku do konfiguracji fabrycznej. c) Do przeprowadzenia oceny, dostarczone urządzenia zostaną połączone w jeden zestaw, w którym będzie zmieniał się tylko router (3G, ADSL, AP/DSL). Podczas wykonywania oceny w zestawie będzie tylko jeden router. d) Na Pamięć Pendrive, kartę SDHC oraz płytę CD-R zostanie umieszczona dystrybucja systemu linux knoppix. e) Wykonane zostaną testy, czy Komputer (ALL in One) oraz Notebook podczas startu, uruchomi system operacyjny linux kolejno z Pendriva, karty SD oraz CD-R. f) Zostanie wykonany test Notebooka oraz komputera (All in One) zgodnie z punktem 2 (Wydajność obliczeniowa) załącznika nr 1 do SIWZ. g) Zostanie przeprowadzony test serwera DHCP uruchomionego na każdym z dostarczonych routerów zgodnie z punktem 3 (Konfiguracja LAN) załącznika nr 1 do SIWZ, gdzie zostaną wykorzystane adresy MAC komputera (All in One), Notebooka oraz drukarki laserowej do rezerwacji konkretnego adresu IP.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lasy.gov.pl/web/rdlp_lodz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RDLP w Łodzi, ul. Matejki 16, 91-402 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 10:00, miejsce: RDLP w Łodzi, ul. Matejki 16, 91-402 Łódź-sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Usługa organizacji szkoleń w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 (ZP-06,07/25-USL/05,06)
- 1.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 482-Sieradz; 2.Budowa doświetlenia i montaż azylu na przejściu w ciągu DW Nr 475-Zgierz; 3.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 479-Miedźno.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń Ośrodka Szkolenia Policji KWP w Łodzi z siedzibą w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywny druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych Województwa Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa rozległej sieci WAN pomiędzy Oddziałami Terenowymi w Kielcach i Gorzowie Wielkopolskim oraz Zakładem Głównym w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 4 części
- Dostawa urządzeń drukujących z materiałami eksploatacyjnymi
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.