eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CewiceRemont chodnika przy drodze powiatowej nr 1320G w miejscowości Maszewo Lęborskie (koło kościoła) oraz budowa chodnika przy drodze w Osowie Lęborskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-19

Cewice: Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1320G w miejscowości Maszewo Lęborskie (koło kościoła) oraz budowa chodnika przy drodze w Osowie Lęborskim.
Numer ogłoszenia: 201974 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy , ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 059 8613460, faks 059 8613462.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1320G w miejscowości Maszewo Lęborskie (koło kościoła) oraz budowa chodnika przy drodze w Osowie Lęborskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia postępowania o sygnaturze jest Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1320G w miejscowości Maszewo Lęborskie (koło kościoła) oraz budowa chodnika przy drodze w Osowie Lęborskim. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a)remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1320G w m. Maszewo (koło kościoła) o długości 57 m. Wykonanie koryta głębokości 20 cm z jego zagęszczeniem, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej o grub. 8 cm (231.75 m2) i 6 cm (9 m2) na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grub. 3-5 cm. Od strony jezdni chodnik ograniczony krawężnikiem najazdowym na odcinku zjazdów i przed kościołem, na pozostałym odcinku krawężnikiem wystającym, za chodnikiem obrzeżem betonowym, od strony kościoła krawężnikiem wystającym, na zjazdach krawężnikiem wtopionym. b)budowę chodnika przy drodze w Osowie Lęborskim z kostki betonowej szarej o grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grub 3-5 cm, podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie - 15 cm, warstwa odsączająca piasku - 3 cm. Długość chodnika wynosi 221 m, szerokość 1,50 m. Powierzchnia chodnika wynosi 331.5 m2. Krawężniki 15x30 cm na ławie betonowej z oporem 25x35 cm , obrzeża betonowe 6x20 na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm. c)wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, d)wykonanie projektu regulacji ruchu przy drodze powiatowej w Maszewie. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a)dokumentacja projektowa i opis techniczny remontu b)przedmiar robót c)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawaijący wymaga wniesienia wadium w kwocie 2000 zł. 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert. 3.Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1-pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Łebie nr 48 9324 1018 0022 6556 2000 0060 z dopiskiem wadium na budowę chodnika w Osowie i Maszewie; za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego; kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty; 2-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3-gwarancjach bankowych; 4-gwarancjach ubezpieczeniowych; 5-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami) 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one zostać sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: -Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; -Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; -Kwotę gwarancji lub poręczenia; -Termin ważności gwarancji lub poręczenia; -Zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub -nie wniósł należytego zabezpieczenia umowy, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, którzy złożą z ofertą pisemne oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy oraz dokumenty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 2.Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie dokumentów lub oświadczeń. Niespełnienie choćby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy PZP. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów: -odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -wykazu wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) co najmniej dwóch podobnych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane należycie (na załączniku nr 3 do SIWZ) Zamawiający wymaga, aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało referencjami, protokołami odbioru lub innymi równoważnymi pod względem potwierdzenia należytego wykonania zamówienia dokumentami lub oświadczeniami. -wykazu osób wchodzących w skład kierownictwa robót, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (na załączniku nr 4 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami lub oświadczeniami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowej. -pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 4, o którym mowa powyżej Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. -polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. W. Witosa 16 84-312 Cewice pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy ul. W. Witosa 16 84-312 Cewice pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.