eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HrubieszówADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA SZALETY W BUDYNKU HANDLOWYM PRZY ULICY LUDNEJ 13 W HRUBIESZOWIE NA POTRZEBY OBSŁUGI TARGOWISKA MIEJSKIEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Hrubieszów: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA SZALETY W BUDYNKU HANDLOWYM PRZY ULICY LUDNEJ 13 W HRUBIESZOWIE NA POTRZEBY OBSŁUGI TARGOWISKA MIEJSKIEGO
Numer ogłoszenia: 20200 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miasto.hrubieszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA SZALETY W BUDYNKU HANDLOWYM PRZY ULICY LUDNEJ 13 W HRUBIESZOWIE NA POTRZEBY OBSŁUGI TARGOWISKA MIEJSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Adaptacja pomieszczenia handlowego o pow. zabudowy 22,5 m2 o konstrukcji drewnianej na szalety - zlokalizowanego na działce nr. ewid. 437/22 stanowiącej własność Gminy Miejskiej Hrubieszów przy ul. Ludnej 13 w Hrubieszowie. Program użytkowy: 1. WC damski z przedsionkiem, kabiną ustępową i kabiną ustępową dla osób niepełnosprawnych. 2. WC męski z przedsionkiem, kabiną ustępową i kabiną z pisuarem. Wykonanie następujących robót budowlanych sanitarnych i elektrycznych. Branża budowlana: - rozbiórka istniejących warstw wykończeniowych ze ścian, podłóg i sufitu. - wykonanie nowych warstw podłogi betonowej pokrytej gresem antypoślizgowym z zachowaniem warstw technologicznych. - wykonanie warstw wykończeniowych ścian na istniejącej konstrukcji drewnianej z zachowaniem technologii wykonawstwa z pełnym ociepleniem, glazurą wewnątrz i tynkiem akrylowym na zewnątrz. - wykonanie nowych ścian działowych w lekkiej zabudowie, o podwyższonej odporności na wilgoć, na szkielecie stalowym. - wykonanie warstw wykończeniowych sufitu z pełnym ociepleniem, i płytami GKBI na ruszcie metalowym. - montaż drzwi zewnętrznych, szczelnych, z profili aluminiowych z wkładką termiczną z naświetlem stałym. Montaż drzwi wewnętrznych płytowych. Branża sanitarna: - wykonanie instalacji wewnętrznej wodociągowej wody zimnej i ciepłej. - wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, - montaż przyborów i armatury. Branża elektryczna: - montaż wewnętrznej instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych. - montaż instalacji pieców konwekcyjnych i ciepłej wody..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00 - Toalety publiczne 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 2.500 zł. słownie: dwa tysiące pięćset zł. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 02.03.2009r. do godz. 11.00. 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a W pieniądzu - wyłącznie na konto Zamawiającego PEKAO S.A. I O/Hrubieszów Nr. 66 12 40 28 29 1111 0000 4027 0267 z dopiskiem -wadium do przetargu Nr. ZP.341- 1 /09 - o wniesieniu wadium decyduje moment wpływu wadium na rachunek zamawiającego. Dowód wpłacenia wadium można dołączyć do oferty lub przedłożyć komisji przetargowej w dniu przetargu. b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- c. kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, d. gwarancjach bankowych, e. gwarancjach ubezpieczeniowych, f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm. UWAGA! W przypadku składnia wadium w innej formie niż pieniężna dokument powinien zawierać zapis, że istnieje możliwość zatrzymania wadium w przypadkach określonych Ustawą prawo zamówień publicznych- Art. 46 ust.4a, 46 ust.5

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać następujące warunki: - Posiadać uprawnienia do wykonania zamówienia - Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na czas realizacji zamówienia - Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - Spełniać wszystkie wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą Specyfikacją. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonana przy zastosowaniu kryterium spełnia - nie spełnia. podstawą do oceny będą złożone dokumenty wykazane w pkt. VIII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy -załącznik nr 1, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 3. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 4, oraz odpis lub kopia uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa wszystkich osób biorących udział w realizacji zamówienia. 4. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 5. oświadczenie złożone na formularzu ofertowym -załącznik nr 1 o akceptacji terminu związania ofertą, 6. oświadczenie złożone na formularzu ofertowym -załącznik nr 1 o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności, 7. oświadczenie złożone na formularzu ofertowym -załącznik nr 1 o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy -załącznik nr 3, 8. oświadczenie złożone na formularzu ofertowym -załącznik nr 1, że prace objęte zamówieniem Wykonawca wykona we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 5, 9. oświadczenie w trybie Art. 22 ust.1 załącznik nr 6 10. Kosztorys ofertowy załącznik Nr 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl,.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzęd Miasta w Hrubieszowie - Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym i Ochrony Środowiska - ul. 3-go Maja 15 ( tel. 084 696 2380 w.56).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 11:45, miejsce: Oferty należy dostarczyć do siedziby zamawiającego - sekretariat, bądź przesłać na poniższy adres zamawiającego: Gmina Miejska Hrubieszów ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1 22-500 Hrubieszów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.