Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-09
Toruń: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 202011 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny , ul. Krasińskiego 4/4a, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6582560, faks 056 6225443.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakazny.hosp.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno- Zakaźnego w Toruniu n/w sprzętu komputerowego: a/ komputery stacjonarne z monitorami LCD i oprogramowaniem biurowym - w sumie 20 kpl. b/ drukarki - 7 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry techniczno-użytkowe zamawianego sprzętu określa Załącznik Nr 3 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokumenty określone w rozdziale IX pkt.1 d, e SIWZ. 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokumenty (wykaz dostaw + referencje) określone w rozdziale IX pkt.1 f SIWZ. 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie określone w rozdziale IX pkt.1 d SIWZ. 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie określone w rozdziale IX pkt.1 d SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale IX pkt.1 e, f SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać n/w dokumenty: a/ wypełniony formularz ofertowy (wg Zał. Nr 1 do SIWZ) b/ wypełniona specyfikacja cenowa w zakresie zadań, których dotyczy oferta (wg Zał. Nr 2 do SIWZ) c/ określenie parametrów techniczno-użytkowych oferowanego sprzętu (wg Zał. Nr 3 do SIWZ) + foldery producenta z opisami prezentujące wygląd oferowanego sprzętu. W razie wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji deklarowanych parametrów z użyciem wszelkich dostępnych źródeł, w tym zapytanie bezpośrednio u producenta sprzętu lub prezentacja oferowanego sprzętu. d/ oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Zał. Nr 4 do SIWZ) e/ aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . f/ wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia jeśli przedłożony wykaz zrealizowanych zamówień zawiera dostawy w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia (sprzęt komputerowy) do co najmniej 2 podmiotów, gdzie wartość każdego z nich jest nie mniejsza niż wartość oferty brutto składanej w niniejszym przetargu, a ponadto przedłoży co najmniej 2 pisemne referencje potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. g/ zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzających, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom. Wymagane jest przedłożenie nast. dokumentów (certyfikatów, potwierdzeń norm, deklaracji zgodności): Na komputery: 1/. Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibility List na daną platformę systemową (wydruk ze strony), potwierdzenie producenta o zgodności z DMI 2.0 (Desktop Management Interface ) oraz z WMI 1.5 (Windows Management Instrumentation ) 2/. Deklaracja zgodności CE (dokument) 3/. Certyfikacja dla Novell Linux Enterprise Desktop w wersji 10 lub nowszej - wymagana obecność certyfikatu na oficjalnych stronach Novell 4/. Certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001 5/. Certyfikat ISO9241 dla oferowanego modelu komputera 6/. Zgodność z normami EN55022/B, EN55024, EN61000-3-2/3 7/. Certyfikacja Energy Star w wersji co najmniej 4.0 dla oferowanego modelu komputera. Wymagane jest, aby oferowany model komputera znajdował się na poniższej liście produktów certyfikowanych przez U.S. Environemental Protection Agency (EPA) i był uprawniony do oznaczenia logo Energy Star w wersji 4. http://www.energystar.gov/ia/products/prod_lists/computers_prod_list.xls 8/. Poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) powinien wynosić nie więcej niż 21 dB (potwierdzony stosownym dokumentem producenta komputera - oświadczenie wraz z raportem badawczym wykonanym przez notyfikowane laboratorium). W tym przypadku dopuszcza się dokumenty techniczne w języku angielskim. 9/. Certyfikacja EPEAT (obecność oferowanego modelu komputera na stronie http://www.epeat.net, co najmniej ocena brązowa) 10/. Certyfikacja środowiskowa Blue Angel 11/. Certyfikat ISO9001 dla serwisu gwarancyjnego. Na monitory: 1/. Potwierdzenie normy TCO 5.0 2/. Certyfikacja Energy (EPA 5.0), zużycie energii max. 22W wg standardów EPA 3/. Deklaracja zgodności CE , EN60950 4/. Certyfikat ISO 92401-37 (klasa II) -Epeat Silver.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakazny.hosp.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno - Zakaźny
87-100 Toruń, ul. Krasińskiego 4/4a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno - Zakaźny 87-100 Toruń, ul. Krasińskiego 4/4a (sekretariat szpitala).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WK-P na lata 2007-2013..
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Ulhówek
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Pielgrzymka
- Świadczenie usług w zakresie serwisu oprogramowania AGFA IMPAX 6 i systemu AGFA CR, DR.
- Remont budynku przy ul. Mickiewicza 24/26 w Toruniu
- Wykonywanie ochrony mienia i budynków Muzeum Okręgowego w Toruniu
- Dostawa nowego ciągnika siodłowego z naczepą przystosowanego do nauki i egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania w zakresie kategorii C+E prawa jazdy
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- KZP/07/2025 Dostawa sprzętu komputerowego
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu komputerowego
- Komputery 2025
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.