Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-28
Tarnowskie Góry: Dostawa tuszów, tonerów i elementów grzewczych
Numer ogłoszenia: 202024 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, fax 032 3813727.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tuszów, tonerów i elementów grzewczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tuszów, tonerów i elementów grzewczych dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. Dostawa obejmuje tusze, tonery i elementy grzewcze określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oryginalne (tj. wykonane przez producenta sprzętu) lub nowe wyprodukowane przez wytwórców alternatywnych (tzn. krajowych lub zagranicznych producentów nowych materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem niniejszego postępowania, którzy nie są jednocześnie producentami sprzętu). Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty na produkty regenerowane. Koszt dostawy zamówienia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.33.00.00 - Tusz Kod CPV wg słownika 2008: 22.60.00.00 - Tusz Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) nie wykluczeni na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 2) zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3) którzy udzielą gwarancji na tusze, tonery i elementy grzewcze na okres 6 miesięcy. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony pismem maszynowym lub pismem ręcznym czytelnym, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną ,osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 specyfikacji, 2.Zaparafowany przez osobę upoważnioną, osoby upoważnione do reprezentowania wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 2 specyfikacji, 3. Aktualny lub uaktualniony dokument: odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu dopuszczającego do obrotu prawnego lub umowy spółki cywilnej. 5. oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 w/w ustawy, 6. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy). 7. umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w tej formie, (w celu identyfikacji stron,wspólników spółki oraz zasad i sposobu reprezentacji spółki) 8. Oświadczenie o podwykonawstwie ( o ile Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom) stosowny załącznik nr 3 do SIWZ. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS/KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Rodzaj materiałów eksploatacyjnych - 45
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach ul. Karłuszowiec 5, p.101. Możliwość przesłania SIWZ pocztą po otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry,ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: - w kwestiach merytorycznych: Tomasz Paprotny, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. 4832 381-37-97 - w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: Katarzyna Atamaniec, podinspektor w Wydziale Organizacyjnym, tel. 48 32 381-37-86. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 08 września 2008 roku o godzinie 11:00 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania polegającego na budowie budynku miesz. wielorodzinnego w Miasteczku Śląskim w okolicy ul. Białego wraz z niezbędną infrastrukturą
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia szkolne wraz z ich przebudową w SP nr 6 przy ul. Słowackiego 34 w Tarnowskich Górach - II etap
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Dostawa leków i materiałów medycznych, nr sprawy GCR/8/ZP/2025
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.