eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Gminy Jabłonka w roku szkolnym 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-14

Jabłonka: Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Gminy Jabłonka w roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 202028 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Jabłonce , ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 18 26 111 30, faks 18 26 524 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Gminy Jabłonka w roku szkolnym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Gminy Jabłonka w roku szkolnym 2012/2013 CPV - 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób Nieregularny transport osób Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: 2.1. Gimnazjum w Zubrzycy Górnej: a/ przystanek pierwszy na trasie: Zubrzyca Dolna - Kulówka Przystanek drugi -Zubrzyca Górna - Gimnazjum (wysiadają dzieci wiezione z Kulówki) Przystanek trzeci - Zubrzyca Górna - Zimna Dziura Przystanek czwarty - Zubrzyca Górna - Gimnazjum (wysiadają dzieci wiezione z Zimnej Dziury) Przystanek piąty - Zubrzyca Górna - Zimna Dziura Przystanek szósty - Zubrzyca Górna - Gimnazjum (wysiadają dzieci wiezione z Zimnej Dziury) Przystanek siódmy - Zubrzyca Górna - Ochlipów Przystanek ostatni Zubrzyca Górna -Gimnazjum b/ do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu) c/ 1 kurs około 15,5km d/ przewóz około 100 uczniów wg harmonogramu zajęć lekcyjnych - potrzebny 1 bus min. 25 osób e/ dowóz uczniów na godz. 8.00, powrót między godz. 13.00-16.00 - zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych 2.2.Gimnazjum w Podwilku: a/ przystanek pierwszy na trasie: Formoza b/ przystanek ostatni: Gimnazjum c/ do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu) d/ 1 kurs - 4 km e/ przewóz 40 uczniów, potrzebny 1 autobus (min. 42 osoby). f/ dowóz uczniów na godz. 8.00, powrót między godz. 13.00-16.00 - zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych 2.3. Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gminne Przedszkole Samorządowe w Jabłonce: a/ przystanek pierwszy: dowóz uczniów klas 0-IV z ulic: Biszczaków, Urocza, Zacisze w miejscowości Jabłonka b/ przystanek ostatni: Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gminne Przedszkole Samorządowe w Jabłonce c/ do wykonania 2 kurs dziennie (1- rano, 1- popołudniu) d/ 1 kurs - 3,5 km w Jabłonce e/ przewóz 11 uczniów + opiekun, potrzebny 1 bus min. 12 osób f/ dowóz uczniów na godz. 7.30, powrót między godz. 13.00-15.00 - zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych dowóz uczniów 2.4. Gimnazjum w Jabłonce a/ przystanek pierwszy: dowóz uczniów z Jabłonki-Borów (Dziołek -Kościół) przystanek drugi Gimnazjum w Jabłonce przystanek trzeci - Jabłonka - Matonogi przystanek ostatni: Gimnazjum w Jabłonce c/ do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu) d/ 1 kurs - 6,5 km (Jabłonka Bory - Gimnazjum w Jabłonce - 3,5 km, Jabłonka - Matonogi - Gimnazjum w Jabłonce - 3,0 km) e/ przewóz 30 uczniów potrzebny 1 bus min. 31 osób f/ dowóz uczniów na godz. 7.30, powrót między godz. 13.00 - 16.00 - zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych 2.5. Szkoła Podstawowa w Orawce: a/ przystanek pierwszy: dowóz uczniów klas 0-IV z miejscowości Orawka (osiedle Studzionki) przystanek ostatni: Szkoła Podstawowej w Orawce c/ do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popołudniu) d/ 1 kurs - 3,5 km w Orawce e/ przewóz 11 uczniów, potrzebny 1 bus min. 12 osób) f/ dowóz uczniów na godz. 8.00, powrót między godz. 13.00-14.00 - zgodnie z harmonogramem zajęć lekcyjnych Uwaga: - Cena oferty powinna uwzględniać koszt dojazdu do miejsca rozpoczęcia wykonywania usługi!!! - Istnieje możliwość wykonania usługi wskazanej w pkt. 2.3 i 2.5 jednym busem - Wskazano przystanki najdalsze - dzieci zabierane są na odcinkach pomiędzy przystankami Wykonawca ma obowiązek przed przystąpieniem do opracowania oferty do zapoznania się z dokumentacją stanowiącą przedmiot przetargu oraz dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępną na stronie internetowej Zamawiającego oraz dostępną do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wglądu przez Wykonawcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać odpowiednie zezwolenie na wykonywanie transportu - aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeśli wykaże się, realizację, co najmniej dwóch usług w zakresie przewozu dzieci, m.in. przewóz uczniów, wyjazdy dzieci na kolonie, wycieczki szkolne w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli wykaże się posiadanie lub dysponowanie: - wymagany autobus minimum 42 miejscowy (miejsca siedzące) - 1 - wymagany bus minimum 12 miejscowy (miejsca siedzące) - 1 - wymagany bus minimum 25 miejscowy (miejsca siedzące) - 1 - wymagany bus minimum 31 miejscowy (miejsca siedzące) - 1 Wymagany bus zastępczy minimum 31 miejscowy (miejsca siedzące) -1 Zamawiający żąda udokumentowania ilości miejsc siedzących w poszczególnych pojazdach oraz podania informacją do podstawie dysponowania tymi zasobami - zał. nr 6 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty przetargowej (Załącznik nr 1 do SIWZ); 2. Ogólne informacje dotyczące Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ); 3. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć szczegółową informację o Wykonawcach stanowiących Konsorcjum (Załącznik nr 2a do SIWZ); 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze 5. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, ofertę oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z podmiotów. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 7. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki. 8. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3. - tylko na wezwanie Zamawiającego 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - wymagane w pkt 2a, 2b, 2c, 2d niniejszej części dokumenty winien złożyć każdy Wykonawca. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. 10. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 11. Wykonawca może występować tylko w jednej Ofercie, czy to indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. 12. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w Rozdziale 12 SIWZ na podstawie, których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w Rozdziale 11 SIWZ 13. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 14. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy Zamawiający przewiduje w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: - zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy - zmian osób do nadzorowania robót: - siły wyższej, w wyniku, której nie jest możliwe zachowanie przez Wykonawcę określonego umową terminu realizacja zamówienia publicznego. - zmiana stawki podatku VAT w przypadku zmiany dokonanej prze władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustaw o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym - zmiana osób, przy pomocy, których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej takimi samymi uprawnieniami, jakie wymagane były w SIWZ - przesunięcia terminu prowadzenia zajęć szkolnych - zmiana liczby przewożonych dzieci; - działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, - konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, - wystąpienia utrudnień w ruchu z powodu robót drogowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie usługi zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, - w wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg. stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku Zmiana może dotyczyć tylko tych postanowień umowy, na których treść mają wpływ okoliczności określone w opisanych powyżej przypadkach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Jabłonce, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka, pok. 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjnym w Szkół w Jabłonce, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pokój nr 213, otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, 25.06.2012r. o godz. 10.05, pok. 214.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający upoważnia: Pracowników Zespołu Ekonomiczno - Administracyjnego Szkół w Jabłonce: Pani Elżbieta Zawora, tel. 18 26 111 53, zeas@jablonka.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.