To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-02
Cedry Wielkie: Organizacja kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG oraz kurs spawania stali elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych (MAG) - złącza doczołowe blach w ramach projektu Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2
Numer ogłoszenia: 202043 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180165 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cedrach Wielkich, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 58 683 66 01, faks 58 683 66 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG oraz kurs spawania stali elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych (MAG) - złącza doczołowe blach w ramach projektu Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przeprowadzenia kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG -Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestnika do uzyskania uprawnień spawacza blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG. Szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem sprawdzającym poziom wiedzy i nabyte umiejętności. 2.Przeprowadzenie kursu spawania stali elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych (MAG) - złącza doczołowe blach. Szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem sprawdzającym poziom wiedzy i nabyte umiejętności. 3.Program kursu musi być zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach (nadzorowany przez ministra właściwego d/s gospodarki) oraz z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r. Nr 177, poz. 1193 ze zmianami) 4.Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć 5.Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wśród uczestników kursu oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie kursu. Wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacji Wykonawca przekaże w formie pisemnej Zamawiającemu po zakończeniu kursu. 6.Wykonawca dostarcza Zamawiającemu dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu. 7.Kurs zakończy się egzaminem państwowym zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach W-12/IS/17. Po pozytywnym wyniku egzaminu praktycznego i teoretycznego uczestnik kursu otrzymuje uprawnienia Spawacza potwierdzone wydaniem Książki Spawacza ze stosownym wpisem zgodnym z normą PN-EN287-1:2011 i wytycznymi W-12/IS-17 oraz Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Ukończenie kursu musi być potwierdzone stosownym zaświadczeniem potwierdzającym jego ukończenie. Koszt tego egzaminu pokrywa Wykonawca i powinien go wliczyć w cenę oferty. 8.Miejsce szkolenia: W miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizację zajęć zgodnie z przepisami BHP, w pomieszczeniach odpowiednio dostosowanych do prowadzenia zajęć szkoleniowych, z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia. -WYKŁADY - sala dydaktyczna przystosowana do liczby uczestników, w której każdy kursant będzie mieć zapewnione miejsce siedzące (stolik/ławka bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek oraz niezbędne materiały dydaktyczne i szkoleniowe. -PRAKTYKA - miejsce przystosowane do przeprowadzenia zajęć objętych przedmiotem zamówienia oraz niezbędny sprzęt umożliwiający przeprowadzenie części praktycznej szkolenia (w tym odzież ochronną i sprzęt ochronny - jeżeli to konieczne). 9.Liczba uczestników: 5 Beneficjentów Ostatecznych zakwalifikowanych przez Zamawiającego do udziału w szkoleniu pn. kurs spawania metodą MAG, organizowanym w ramach projektu Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2 oraz 1 Beneficjent Ostateczny zakwalifikowany przez Zamawiającego do udziału w szkoleniu pn. kurs spawania stali elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych (MAG) - złącza doczołowe blach. 10.Termin realizacji: październik 2013r./26 listopad 2013r. 11.Wymiar czasowy: -kurs spawania metodą MAG powinien obejmować 100 godzin - 20 godzin zajęć teoretycznych oraz 80 godzin zajęć praktycznych. Określenie godzina oznacza godzinę zegarową - 60 minut. -kurs spawania stali elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych (MAG) - złącza doczołowe blach powinien obejmować 140 godzin - 35 godzin zajęć teoretycznych oraz 105 godzin zajęć praktycznych. Określenie godzina oznacza godzinę zegarową - 60 minut. 12.Odpowiednio szczegółowy harmonogram realizacji kursu z zajęciami rozpisanymi na każdego uczestnika wymaga akceptacji Zamawiającego. 13.Inne postanowienia dotyczące kursu: -Zajęcia teoretyczne mogą się odbywać w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 9:00 - 19:00 -Wszyscy uczestnicy kursu mają otrzymać od Wykonawcy materiały edukacyjne w formie drukowanej oraz elektronicznej (płyta CD, długopis, teczka, zeszyt/notes, skrypty dotyczące danego kursu zawierające omawiane zagadnienia, oznaczone logo projektu) -Pomieszczenia, w których odbywać się będzie cześć teoretyczna praktyczna kursów oraz zapewnia Wykonawca -Sala, w której odbędą się zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą zostać oznaczone przez Wykonawcę logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. -Zamawiający ma prawo wprowadzić zmiany w przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramie zajęć. Jeżeli Zamawiający wprowadzi takie zmiany poinformuje o tym Wykonawcę minimum 7 dni przed terminem kursu. -W cenie oferty należy przewidzieć koszty pierwszego egzaminu państwowego dla każdego uczestnika -Wykonawca ubezpieczy uczestników na czas trwania szkolenia -Wykonawca zagwarantuje dla uczestników podczas przerw kawowych herbatę, kawę, ciastka, wodę mineralną. -W przypadku, gdy zajęcia będą trwały więcej niż 5 godzin dziennie - Wykonawca zapewni w cenie kursu także 1 gorący posiłek dla uczestników projektu. 14. Cenę oferty należy traktować, jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 15.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 16.Transport do miejsca, w którym będzie odbywał kurs zapewnia Wykonawca.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Operacja współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 7.1.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elbląski Uniwersytet Robotniczy Spółka z o.o., ul. 1 Maja 2, Elbląg, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21000,00
Oferta z najniższą ceną: 21000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21100,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI CEDRY WIELKIE
więcej: przetargi CEDRY WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.