Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-19
Kraków: Wykonanie ROBÓT BUDOWLANYCH polegających na:
MODERNIZACJI POPRZEZ REMONT:
1) 2 BOISK SZKOLNYCH ZEWNĘTRZNYCH I POWIĘKSZENIE JEDNEGO
Z NICH WRAZ Z BUDOWĄ OGRODZENIA;
2) NAWIERZCHNI POSADZKI POPRZEZ WYMIANĘ NAWIERZCHNI
W SALI GIMNASTYCZNEJ NA PARTERZE BUDYNKU ORAZ MALOWANIE LAMPERII
3) SAL GIMNASTYCZNYCH DO SZERMIERKI I INNYCH ĆWICZEŃ GIMNASTYCZNYCH WRAZ Z POMIESZCZENIAMI ZAPLECZA I SIŁOWNIĄ W PRZYZIEMIU BUDYNKU
ZESPOŁU SZKÓŁ EKONOMICZNYCH NR 3 W KRAKOWIE, PRZY
UL. MIECHOWITY 6
Numer ogłoszenia: 202056 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomicznych Nr 3 im. E. Kwiatkowskiego , ul. Miechowity 6, 31-469 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 411 46 00, faks 0-12 411 73 28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zse-3.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ekonomicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ROBÓT BUDOWLANYCH polegających na: MODERNIZACJI POPRZEZ REMONT: 1) 2 BOISK SZKOLNYCH ZEWNĘTRZNYCH I POWIĘKSZENIE JEDNEGO Z NICH WRAZ Z BUDOWĄ OGRODZENIA; 2) NAWIERZCHNI POSADZKI POPRZEZ WYMIANĘ NAWIERZCHNI W SALI GIMNASTYCZNEJ NA PARTERZE BUDYNKU ORAZ MALOWANIE LAMPERII 3) SAL GIMNASTYCZNYCH DO SZERMIERKI I INNYCH ĆWICZEŃ GIMNASTYCZNYCH WRAZ Z POMIESZCZENIAMI ZAPLECZA I SIŁOWNIĄ W PRZYZIEMIU BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ EKONOMICZNYCH NR 3 W KRAKOWIE, PRZY UL. MIECHOWITY 6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ROBÓT BUDOWLANYCH polegających na: MODERNIZACJI POPRZEZ REMONT: 1) 2 BOISK SZKOLNYCH ZEWNĘTRZNYCH I POWIĘKSZENIE JEDNEGO Z NICH WRAZ Z BUDOWĄ OGRODZENIA; 2) NAWIERZCHNI POSADZKI POPRZEZ WYMIANĘ NAWIERZCHNI W SALI GIMNASTYCZNEJ NA PARTERZE BUDYNKU ORAZ MALOWANIE LAMPERII 3) SAL GIMNASTYCZNYCH DO SZERMIERKI I INNYCH ĆWICZEŃ GIMNASTYCZNYCH WRAZ Z POMIESZCZENIAMI ZAPLECZA I SIŁOWNIĄ W PRZYZIEMIU BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ EKONOMICZNYCH NR 3 W KRAKOWIE, PRZY UL. MIECHOWITY 6.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.90 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia przez co należy rozumieć wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (tj. od lipca 2004 r. do czerwca 2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (za roboty odpowiadające swoją wartością zamawiający uważa roboty budowlane za co najmniej 1 500 000,00 zł brutto każde, za roboty odpowiadające swoim rodzajem zamawiający uważa roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowo - budowlanych w obiektach kubaturowych o powierzchni użytkowej min. 1000m2. d) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym (lub będą dysponować niezbędnym potencjałem technicznym i wówczas przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia przedmiotowego potencjału); e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub będą dysponować takowymi osobami i wówczas przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), w szczególności posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. 2003, Nr 207, póz. 2016 z późn. zm., w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego; f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi w terminie 21 dni, od daty odbioru przedmiotu zamówienia i otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z protokołem odbioru przedmiotu zamówienia podpisanego przez obie strony oraz posiadają środki finansowe na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych polskich); Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. UWAGA Złożenie wymaganych dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe tylko w trybie art. 26 ust 3 ustawy PZP. W sytuacji kiedy wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub nie złoży pełnomocnictw, albo złoży wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub złoży wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wezwie do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, obejmującą: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, w języku polskim, pismem maszynowym, ręcznie pismem czytelnym lub w formie wydruku komputerowego. W przypadku dołączenia do oferty dokumentów lub materiałów w języku obcym, wymagane jest przedstawienie ich tłumaczenia na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. b) następujące załączniki i) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 2a lub 2b do SIWZ - w zależności od formy prawnej Wykonawcy, ii) w przypadku, gdy wykonawca przewiduje powierzenie części zamówienia podwykonawcom - wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ - Podwykonawcy; iii) kosztorys ofertowy Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami; b) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że nie zalega on z płaceniem podatków do Urzędu Skarbowego lub oświadczenie o uzyskanej przewidzianej prawem zgodzie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że nie zalega on z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo oświadczenie potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz co najmniej 2 wykonanych z należytą starannością robót w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (tj. od lipca 2004 r. do czerwca 2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (za roboty odpowiadające swoją wartością zamawiający uważa roboty budowlane za co najmniej 1 500 000,00 zł brutto każde, za roboty odpowiadające swoim rodzajem zamawiający uważa roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowo - budowlanych w obiektach kubaturowych o powierzchni użytkowej min. 1000m2) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 1 500 000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych polskich) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz osób, o których mowa w rozdziale 5 lit. e SIWZ, a którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg załącznika nr 5 do SIWZ) wraz z kserokopiami ich uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 tekst jednolity z późn. zm.) oraz aktualnych zaświadczeń o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego; d) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit c, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/index.php?dok_id=25596.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ekonomicznych nr 3 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Krakowie
ul. Macieja Miechowity 6, 31-469 KRAKÓW
tel.fax 012 411-46-00; 411-47-68; fax 411-73-28.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 14:00, miejsce: Zespół Szkół Ekonomicznych nr 3 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Krakowie ul. Macieja Miechowity 6, 31- 469 KRAKÓW parter, Sekretariat Dyrektora ZSE nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dotyczyć tylko i wyłącznie poniższych przypadków: 1) Zamawiający wyrazi zgodę na zastąpienie osób wymienionych w dołączonym do oferty wykazie na inne pod warunkiem, że zmiana ta będzie wynikać z przyczyn losowych, a Wykonawca zgłosi taką potrzebę z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem i wskaże w zamian osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie gorszym niż osoby wskazane pierwotnie jako te, które miały uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 2) Strony wyrażą zgodę na zmianę wynagrodzenia wykonawcy, o którym mowa w §10 ust. 1 w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana będzie polegać na doliczeniu do ceny netto wynikającej z złożonej przez wykonawcę oferty obowiązującego na dzień wystawienia faktury podatku VAT. 3) Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2 jedynie w przypadku zlecenia robót na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i tylko o okres potrzebny do wykonania robót dodatkowych. 4) Nastąpi zmiana ustawy lub innego aktu prawnego mającego wpływ na wykonanie zamówienia, wówczas termin jego wykonania ulegnie przesunięciu o czas niezbędny do dokonania zmian ustalonych przez Strony umowy, a wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawnych. 5) Organy administracji publicznej nie wydadzą orzeczeń (decyzji, postanowień, uzgodnień, opinii itp.) niezbędnych do wykonania zamówienia w terminach przewidzianych prawem - wówczas terminy wykonania zamówienia ulegają przesunięciu o czas oczekiwania na rozstrzygnięcie tych organów..
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Przebudowa kancelarii L-ctwa Skała
- Budowa budynku dla celów socjalno - sanitarnych wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 90, 91, 92, 93, 94 (obręb ewid. Borysławice) położonych w miejscowości Borysławice, gm. Błaszki_2
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie windy osobowej dostosowanej do przewożenia osób ze szczególnymi potrzebami
- Budowa 8-oddziałowego Przedszkola nr 148 przy ul. Rogowskiej 18A we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.