Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-23
Dęblin: Dostawa sprzętu informatycznego, tuszy, tonerów i papieru, urządzeń biurowych oraz sprzętu projekcyjnego - Zp/N/48/2007
Numer ogłoszenia: 202071 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3823 w Dęblinie, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8837818, fax 081 8839536.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl/kzp
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego, tuszy, tonerów i papieru, urządzeń biurowych oraz sprzętu projekcyjnego - Zp/N/48/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I 1. zestaw komputerowy stacjonarny kpl. 50 2. komputer przenośny kpl. 10 3. drukarka atramentowa A-3 szt. 5 4. drukarka atramentowa A-4 szt. 4 5. drukarka laserowa A-4 MONO szt. 43 6. drukarka laserowa A - 4 KOLOR szt. 4 7. drukarka laserowa A - 4 KOLOR szt. 2 8. drukarka igłowa 16,5 9 igieł szt. 7 9. monitor 19 cali LCD szt. 7 10. skaner A-3 szt. 2 11. skaner A-4 szt. 2 12. komplet tuszy dodatkowo do drukarek atramentowych A-3 (czarny+kolor) kpl. 5 13. komplet tuszy dodatkowo do drukarek atramentowych A-4 (czarny+kolor) kpl. 4 14. toner dodatkowy do drukarek laserowych A-4 szt. 43 15. komplet tonerów dodatkowo do drukarek laserowych A - 4 kolor kpl. 4 16. komplet tonerów dodatkowo do drukarek laserowych A - 4 kolor kpl. 2 17. klawiatura multimedialna PS2 szt. 6 18. listwa zasilająca do komp. szt. 20 19. mysz z rolką USB 2.0 szt. 16 20. nagrywarka DVD szt. 15 21. nagrywarka komputerowa CD RW szt. 2 22. pamięć przenośna 4GB PQI U510 szt. 10 23. pamięć przenośna 8 GB PQI U510 szt. 4 24. USB 2.0 HUB z zasilaczem 4-PORT GWIAZDA szt. 4 25. pamięć przenośna 1GB ( Flesz drive ) szt. 20 26. zasilacz UPS 500 szt. 18 27. płyta główna z chipset intela do procesora PENTIUM D DUAL-CORE na podstawce LGA 775 FSB 533MHZ szt. 2 28. programowanie Office 2003 Profesional szt. 11 29. program Win RAR szt. 10 30. programy antywirusowe KASPERSKI Licencja wielostanowiskowa szt. 150 31. system Windows XP Profesional szt. 16 32. program antywirusowy Kaspersky Internet Security 7.0 jedno stanowiskowy szt. 20 33. pianka do czyszczenia plastików (300ml) szt. 104 34. płyn do czyszczenia monitorów (250ml) szt. 126 35. powietrze sprężone (400ml) szt. 20 36. dyskietki 3,5 szt. 290 37. płyta czysta CD 700MB + SLIM BOX szt. 370 38. płyta czysta DVD + SLIM BOX szt. 220 39. płyta CD-RW + SLIM BOX szt. 280 40. pojemnik na CD (typu portfel na 20 CD) szt. 40 41. torba do laptopa szt. 3 42. pojemnik na dyskietki (10szt.) szt. 40 43. podkładka pod mysz szt. 134 44. ściereczki antystatyczne (opakowanie 100szt.) op. 60 45. SanDisk Extreme III SecureDigital 2GB szt. 4 46. kabel USB 1,8 m połączeniowy drukarka komp. szt. 22 47. kabel USB 3,0 m połączeniowy drukarka komp. szt. 20 48. kabel CENTRONIC 3mb połączeniowy drukarka komp. szt. 15 Grupa II 49. głowica HP DJ 2000 C4800 CZARNA szt. 3 50. głowica HP DJ 2000 C4801 YELLOW szt. 3 51. głowica HP DJ 2000 C4802 MAGENTA szt. 3 52. głowica HP DJ 2000 C4803 CYJAN szt. 3 53. głowica HP DJ 2250 C CZARNA szt. 1 54. głowica HP DJ 2250 C 4811 YELLOW szt. 1 55. głowica HP DJ 2250 C 4812 MAGENTA szt. 1 56. głowica HP DJ 2250 C 4813 CYJAN szt. 1 57. toner fax PHILIPS PFA 731 szt. 6 58. toner HP 1010 Q 2612 szt. 31 59. toner HP LJ 1100 C 4092A szt. 14 60. toner HP LJ 2100 C 4096A szt. 5 61. toner HP LJ 5000 C 4129 szt. 4 62. toner PANASONIC UG-3350 szt. 18 63. tusz HP 9670 1210 HP C 6656A (19ml) szt. 8 64. tusz HP 9670 1210 HP C 6657A (17ml) szt. 8 65. tusz HP C 9362 EE 336 CZARNY szt. 30 66. tusz HP 3650 HPC 8727 (czarny ) szt. 2 67. tusz HP 3650 HP C 8728 (kolor ) szt. 2 68. tusz HP 930/970 HP C 6578 D (kolor) szt. 15 69. toner TN 2000 (urządzenie MFC 7420 BROTHER) szt. 10 70. toner KYOCERA MITA FS 1010 TK-17 szt. 2 71. głowica HP 88 C 9381A ( czarno - żółta ) szt. 7 72. głowica HP 88 C 9382A ( purpurowo - błękitny) szt. 7 73. tusz HP 88 C 9385AE czarny szt. 20 74. tusz HP 88 C 9388AE żółty szt. 20 75. tusz HP 88 C 9387AE purpurowy szt. 20 76. tusz HP 88 C 9386AE błękit szt. 20 77. taśma PANASONIC KXP-170 szt. 40 78. tusz HP 5940 337 czarny/ szt. 3 79. papier 240 X 12 X 1+1 op. 18 80. papier 240 X 12 X 1+2 op. 61 81. papier 240 X 12 X 1+3 op. 60 82. papier 240 X 12 X 1+4 op. 45 83. papier ksero, komputerowy A-4 ryza 1000 84. koszulka foliowa A-5 ( 1opk=100szt) szt. 11 Grupa III 85. Komputer przenośny (laptop) szt. 4 86. Pamięć przenośna 4GB szt. 9 87. HDSL 8 portowy szt. 4 88. Zestaw komputerowy stacjonarny szt. 1 89. Urządzenie wielofunkcyjne szt. 1 90. Rzutnik multimedialny szt. 1 91. Rzutnik pisma przenośny (walizkowy) szt. 1 92. Drukarka laserowa kolor szt. 1 Grupa IV 93. Niszczarka - wejście 240 mm, ścinki 0,8x9,5 mm, ilość arkuszy do 8 sztuk, niszczy dokumenty łącznie ze zszywkami i spinaczami, zasobnik na ścinki o pojemności min. 35 litrów szt. 7 94. Niszczarka - wejście 230 mm, ścinki 1,9x10 mm, ilość arkuszy do 11 sztuk, automatyczny start/stop, funkcja cofania, termiczne zabezpieczenia prze przegrzaniem, niszczy zszywki, spinacze, karty plastikowe, blokada bezpieczeństwa, pojemnik na ścinki min 28 l. Poziom bezpieczeństwa DIN 4. szt. 18 95. Kalkulator elektr. Zasilanie bateryjne i ogniwo słoneczne szt. 24 Grupa V 96. Rzutnik pisma stacjonarny szt. 15 97. Rzutnik pisma przenośny - odbiciowy szt. 2 98. Stolik pod rzutnik folii szt. 17 99. Ekran projekcyjny szt. 12
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie Oryginalny kod CPV: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Kod CPV wg słownika 2008: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Oryginalny kod CPV: 33.40.00.00 - Przyrządy optyczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (tj. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w części VI siwz. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączniki do oferty muszą zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 1; b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Załącznik Nr 2; c) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3; d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wsosp.deblin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3823, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, za pośredn. poczty po wpłacie 12,00 zł. na konto 62101013390001851391500000. Pisemną prośbę należy przesłać łącznię z dowodem wpłaty.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy złożyć w Kancelarii Jawnej Jednostki Wojskowej 3823, ul. Brygady Pościgowej 5, 08 - 521 Dęblin Otwarcie ofert w dniu 31.10.2007 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego pok. 27.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu informatycznego - Zp/N/48/2007.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę sprzętu informatycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostaw tuszy, tonerów i papieru - Zp/N/48/2007.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tuszy, tonerów i papieru.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0, 21.20.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu informatycznego - Zp/N/48/2007.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu informatycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.10.00.00-0, 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urządzeń biurowych - Zp/N/48/2007.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń biurowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu projekcyjnego - Zp/N/48/2007.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu projekcyjnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 33.40.00.00-4, 36.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa krzeseł biurowych
- Dostawa akcesoriów elektrycznych oraz akcesoriów audiowizualnych, z podziałem na zadania.
- Przedłużenie gwarancji i wsparcia technicznego dla serwerów i przełączników, z podziałem na zadania
- Remont pomieszczeń socjalno-sanitarnych w budynku socjalno-biurowym
- Przebudowa budynku nr 235 - internat "Iskra"
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.