eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pieszyce › Organizacja i realizacja dwudniowej, plenerowej imprezy Święto Miasta Dni Pieszyc 2013 w ramach projektu pn. Kultura i sport w barwach polsko-czeskich współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-24

Pieszyce: Organizacja i realizacja dwudniowej, plenerowej imprezy Święto Miasta Dni Pieszyc 2013 w ramach projektu pn. Kultura i sport w barwach polsko-czeskich współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013
Numer ogłoszenia: 202140 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163110 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pieszyce, ul. Kościuszki 2, 58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie, tel. 74 8365487, 8365488, faks 74 8367230.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja dwudniowej, plenerowej imprezy Święto Miasta Dni Pieszyc 2013 w ramach projektu pn. Kultura i sport w barwach polsko-czeskich współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja dwudniowej, plenerowej imprezy Święto Miasta Dni Pieszyc 2013 w dniach 15 i 16 czerwca 2013 roku pod względem artystycznym, rekreacyjnorozrywkowym. Zakres usługi przewiduje: Przygotowanie i zorganizowanie plenerowej imprezy Święto Miasta Dni Pieszyc 2013, na terenie Stadionu Miejskiego przy ul. Hermana 1 w Pieszycach w dniach 15 i 16 czerwca 2013 roku. Warunki udostępnienia terenu określać będzie zawarta przez wykonawcę odrębna umowa z administratorem terenu. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji wymagań organizacyjnotechnicznych niezbędnych do przeprowadzenia imprezy masowej w ww. terminie, w tym do realizacji wymagań zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 roku (Dz. U. Nr 62, poz. 504 z późn. zm.). Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: I. Przygotowanie 3 (trzech), równoważnych cenowo, koncepcji całej imprezy pod względem artystycznym, rekreacyjnosportowym (w rozbiciu na każdy dzień imprezy). Wykonawca zapewnia zaplecze techniczne i urządzenia rozrywkowe. Każda z trzech przedstawionych koncepcji winna zawierać m.in. a) wstępny program artystyczny z podaniem zaproponowanych zespołów i gwiazd o ugruntowanej pozycji artystycznej b) wstępny program całej imprezy w rozbiciu na każdy dzień; c) wykaz wraz z opisem proponowanych imprez rekreacyjnych i zabaw dla dzieci d) szczegółowy opis sceny, nagłośnienia, oświetlenia i innego wyposażenia e) wykaz proponowanych imprez dla dzieci; f) wykaz proponowanych dodatkowych atrakcji; Zamawiający z przedstawionych trzech koncepcji wybierze jedną, która będzie realizowana przez Wykonawcę II. Realizacja koncertów oraz imprez plenerowych obejmująca: 2.1. Zorganizowanie otwartych koncertów plenerowych z udziałem gwiazd scen muzycznych. 2.2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić występy artystyczne zespołów i gwiazd (przez gwiazdy Zamawiający rozumie wykonawców o ugruntowanej pozycji artystycznej, medialnej i wysokiej rozpoznawalności) na każdy z dwóch dni trwania imprezy, oprawę artystyczną i osobę prowadzącą na scenie przez cały czas trwania imprezy oraz powinien uwzględnić propozycje złożone przez Zamawiającego określone w dalszej części zamówienia 2.3. Do obowiązków Wykonawcy należy zawarcie umów i opłacenie kosztów koncertów artystycznych wraz z rozliczeniem z tytułu tantiem autorskich (ZAIKS), zapewnieniem noclegów, wyżywienia, i innych wymagań przez nich określonych; przygotowanie sceny wraz z nagłośnieniem i oświetleniem, garderób, płotków zgodnie z wymaganiami zespołów i artystów estradowych oraz ochrony sceny i zaplecza, zapewnienie dostawy energii elektrycznej oraz zapewnienie dyżuru elektryka podczas trwania imprezy. 2.4. Zorganizowanie dyskoteki po koncercie gwiazdy w dniu 15 czerwca 2013r. 2.5. Organizacja imprez dla dzieci; 2.6. Organizacja innych atrakcji adresowanych do odbiorców wszystkich grup wiekowych, umożliwiających czynny udział w nich mieszkańców i gości typu rozgrywki grupowe z udziałem publiczności itp. III. Organizacja imprez adresowanych do odbiorców wszystkich grup wiekowych, umożliwiających czynny udział w nich mieszkańców i gości typu rozgrywki grupowe z udziałem publiczności itp. IV. Współpraca i włączenie zaproponowanych przez Zamawiającego imprez i przedsięwzięć do programu Dni Pieszyc. V. Zapewnienie dodatkowych atrakcji podczas trwania imprezy (propozycje wykonawcy). VI. Zapewnienie zaplecza i techniki estradowej zgodnie z wymaganiami zaproponowanych zespołów i artystów estradowych w tym w szczególności: a) jednej sceny wraz z techniką estradową oświetleniem, nagłośnieniem b) profesjonalnych płotków do zabezpieczenia sceny c) zapewnienie akustyków oraz w przypadku wystąpienia takiej konieczności, specjalistów z odpowiednimi pozwoleniami lub licencjami na cały okres trwania imprezy lub w wyznaczonych godzinach. VII. Zapewnienie urządzeń rekreacyjnych: a) Wykonawca zapewnia zaplecze techniczne i urządzenia rozrywkowe b) organizacja wesołego miasteczka dla dorosłych i dla dzieci przez cały okres trwania imprezy c) dmuchane atrakcje dla dzieci, Urządzenia winny mieć aktualne certyfikaty sprawności i bezpieczeństwa. Korzystanie z urządzeń ma być odpłatne. VIII. Bezpieczeństwo, Porządek i Higiena a) zabezpieczenie odpowiedniej ilości kontenerów sanitarnych (w tym przystosowanych dla osób niepełnosprawnych), toalet przenośnych i ich lokalizacja b) zabezpieczenie imprezy pod względem medycznym, c) ubezpieczenie imprezy (OC+NW) d) zapewnienie utrzymania w czystości terenu w trakcie trwania imprezy jak również po jej zakończeniu e) zapewnienie całodobowej ochrony osób i mienia podczas trwania imprezy przez koncesjonowaną firmę ochroniarską, w dniu poprzedzającym imprezę (od czasu montażu urządzeń technicznych np. sceny, namiotów), w trakcie trwania imprezy oraz po jej zakończeniu do czasu demontażu wszystkich urządzeń, IX. Informacje ogólne i założenia programowe imprezy. a) przygotowanie i zabezpieczenie murawy i zaplecza i innych urządzeń na stadionie do realizacji święta miasta i przywrócenie jej stanu po imprezie b) zapewnienie min. 70 miejsc siedzących (np. ławostoły) wraz z parasolami...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr PL.3.22/3.2.00/12.03363 pn. Kultura i sport w barwach polsko-czeskich Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska-Rzeczpospolita Polska 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAMRAT KONSULTING, ul. Mechaników 105, 65-119 Zielona Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39975,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39975,00 / Oferta z najwyższą ceną: 310941,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.