eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieZakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filia w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 przetarg II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-19

Strzelce Opolskie: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filia w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 przetarg II
Numer ogłoszenia: 202160 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy , ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613480, faks 077 4613480.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filia w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 przetarg II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 wg następującego asortymentu : część I - załącznik nr 5 : Chrzan słoik - 30szt, Dżem słoik 300g - 1200szt, fasola czerwona puszka 400g - 30szt, fasola Jaś 400g-140szt, groszek konserwowy puszka 400g - 30szt, groch łuskany połówki 400g - 140szt, koncentrat pomidorowy 30% 200g- 420szt, kukurydza puszka 400g - 30szt, miód sztuczny 220g - 15 szt , miód naturalny słoik 220g - 15 szt, orzech włoski mielony 100g - 20 szt, rodzynki 100g - 12 szt, rodzynki 200g - 12 szt, seler konserwowy słoik 300g - 30 szt, wiórki kokosowe 100 g - 35 szt , część II - załącznik nr 6 : cukier waniliowy -16g - 50 szt, cynamon 20g - 30 szt,czosnek granulowany 15g - 210 szt, herbata ekspresowa 100g - 90 opak.,herbata ekspresowa miętowa 50g - 30 opak. , herbata granulowana czarna 100g -1250 opak., herbata granulowana czarna 90g -470 opak., herbata granulowana czarna 80 g - 500 opak., herbata owocowa ekspresowa 50g - 30 opak., kakao 100g - 60 szt., kakao 200g - 60 szt , kawa naturalna 500g - 4 szt, kawa zbożowa 150g - 60 szt , kminek 20g - 30 szt, kwasek cytrynowy 20g - 350 szt , liść laurowy 10g - 210szt, majeranek 10g - 140szt, majonez 250g słoik - 60szt, majonez 500g słoik - 60szt, musztarda 180g - 300 szt , musztarda 900g - 90 szt , ocet spirytusowy 10% butelka 0,5l - 60 szt, ocet spirytusowy 10% butelka 1l - 90 szt , olej spożywczy 1l - 300 szt , olej spożywczy 3l - 200 szt , papryka słodka mielona 15g - 70 szt , pieprz naturalny mielony 20g - 120 szt , pieprz naturalny mielony 50 g - 130 szt, proszek do pieczenia 36g - 30 szt , przyprawa do flaków 20 g - 45 szt , przyprawa do pierników 50g - 30 szt ,soda oczyszczona 40 g - 20 szt , sól spożywcza jodowana 1 kg - 420 kg , suchary b/cukru 285g - 150 opak., suchary delikatesowe 290g - 100 opak., ziele angielskie 15g - 210 szt , żelatyna spożywcza 50g - 120 szt , część III - załącznik nr 7 : pasztet drobiowy 130g w foremkach - 190 szt, pasztet drobiowy 160g w puszkach - 130 szt. , pasztet drobiowy 200g słoik - 1050 szt , szynka mielona 110g foremka jednorazowa - 290 szt. , szynka mielona 115g foremka jednorazowa - 290 szt., szynka mielona 125g foremka jednorazowa -300szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy załącznik nr 1 oraz załączniki od nr 5 do załącznika nr 7..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 32.12.20.0 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane 15.13.00.00 - Produkty mięsne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. 1 rozdziału nr 5, 3) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie badania złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 4) Realizacja zamówienia będzie następować zgodnie z zasadami: - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment własnym transportem do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2 magazyn, - asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą, - wykonawca zapewnia dobrą jakość towaru, - magazynier obecny przy odbiorze przedmiotu zamówienia lub inna osoba ją zastępująca (ważenie, liczenie, sprawdzenie jakości towaru,), - wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, - Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości, - fakturowanie odbywać się będzie każdorazowo po dostawie, 5) Wykonawca powinien złożyć ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6) Wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć asortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji, 7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości zamówionego asortymentu do 20% wartości umowy. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy. 9) DPS dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia przy uwzględnieniu bieżących potrzeb DPS: a) w przypadku konieczności zwiększenia ilości asortymentu, DPS składa Wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem - zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy Wykonawca w terminie do siedmiu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie. b) w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, DPS składa Wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy. Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale 5 niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) Formularz oferty wg załączonego wzoru OFERTA - załącznik nr 1, b) Dane dotyczące wiarygodności prawnej, ekonomicznej i technicznej Wykonawcy: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - załącznik nr 2 (przedkłada Wykonawca), c) Oświadczenie Wykonawcy złożone na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, d) Wypełniony i podpisany wzór umowy (wypełnić w miejscach przeznaczonych dla wykonawcy) - załącznik nr 4. e) Załączniki od 5 do 7 - szczegółowa wycena artykułów spożywczych. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 6 niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale 6 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta, załączniki od 1 do 7 stanowią integralną część dokumentacji przetargowej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8 budynek główny - zamówienia publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:50, miejsce: siedziba zamawiającego w Strzelcach Op. ul. Strażacka 8 budynek Administracji, dział kadr i administracji, I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Załącznik nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 wg następującego asortymentu : część I - załącznik nr 5 : Chrzan słoik - 30szt, Dżem słoik 300g - 1200szt, fasola czerwona puszka 400g - 30szt, fasola Jaś 400g-140szt, groszek konserwowy puszka 400g - 30szt, groch łuskany połówki 400g - 140szt, koncentrat pomidorowy 30% 200g- 420szt, kukurydza puszka 400g - 30szt, miód sztuczny 220g - 15 szt , miód naturalny słoik 220g - 15 szt, orzech włoski mielony 100g - 20 szt, rodzynki 100g - 12 szt, rodzynki 200g - 12 szt, seler konserwowy słoik 300g - 30 szt, wiórki kokosowe 100 g - 35 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.33.00.00-0, 03.21.22.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Załącznik nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 wg następującego asortymentu : część II - załącznik nr 6 : cukier waniliowy -16g - 50 szt, cynamon 20g - 30 szt,czosnek granulowany 15g - 210 szt, herbata ekspresowa 100g - 90 opak.,herbata ekspresowa miętowa 50g - 30 opak. , herbata granulowana czarna 100g -1250 opak., herbata granulowana czarna 90g -470 opak., herbata granulowana czarna 80 g - 500 opak., herbata owocowa ekspresowa 50g - 30 opak., kakao 100g - 60 szt., kakao 200g - 60 szt , kawa naturalna 500g - 4 szt, kawa zbożowa 150g - 60 szt , kminek 20g - 30 szt, kwasek cytrynowy 20g - 350 szt , liść laurowy 10g - 210szt, majeranek 10g - 140szt, majonez 250g słoik - 60szt, majonez 500g słoik - 60szt, musztarda 180g - 300 szt , musztarda 900g - 90 szt , ocet spirytusowy 10% butelka 0,5l - 60 szt, ocet spirytusowy 10% butelka 1l - 90 szt , olej spożywczy 1l - 300 szt , olej spożywczy 3l - 200 szt , papryka słodka mielona 15g - 70 szt , pieprz naturalny mielony 20g - 120 szt , pieprz naturalny mielony 50 g - 130 szt, proszek do pieczenia 36g - 30 szt , przyprawa do flaków 20 g - 45 szt , przyprawa do pierników 50g - 30 szt ,soda oczyszczona 40 g - 20 szt , sól spożywcza jodowana 1 kg - 420 kg , suchary b/cukru 285g - 150 opak., suchary delikatesowe 290g - 100 opak., ziele angielskie 15g - 210 szt , żelatyna spożywcza 50g - 120 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.86.00.00-4, 15.87.00.00-7, 15.40.00.00-2, 15.82.11.50-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Załącznik nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 wg następującego asortymentu :część III - załącznik nr 7 : pasztet drobiowy 130g w foremkach - 190 szt, pasztet drobiowy 160g w puszkach - 130 szt. , pasztet drobiowy 200g słoik - 1050 szt , szynka mielona 110g foremka jednorazowa - 290 szt. , szynka mielona 115g foremka jednorazowa - 290 szt., szynka mielona 125g foremka jednorazowa -300szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.