eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoddębiceDOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH ORAZ DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PODDĘBICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-28

Poddębice: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH ORAZ DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PODDĘBICACH
Numer ogłoszenia: 202183 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123902 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach, ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 678 36 22, faks 043 678 20 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH ORAZ DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PODDĘBICACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych oraz dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach, w ilościach i asortymencie szczegółowo określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Kod CPV - 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne ; 3.2 Oferowany towar winien spełniać warunki szczegółowo określone w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ.; 3.3 Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896).W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i nie podlega Ustawie o wyrobach medycznych - należy przedłożyć stosowne oświadczenie.; 3.4 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe wskutek nie spełnienia przez przedmiot zamówienia wymogów określonych stosownymi przepisami.; 3.5 Realizacja dostaw będzie odbywać się sukcesywnie, na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Zaopatrzenia za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem odbioru.; 3.6 Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zaopatrzenia mieszczących się w siedzibie Zamawiającego, w godzinach 7.25 - 15.00 w czasie nie dłuższym niż 5 dni robocze od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia zamówionego towaru w miejscu wyznaczonym przez pracownika Zaopatrzenia.; 3.7 Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji niezwłocznie po ich stwierdzeniu przez Zamawiającego.; 3.8 Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 3 dni roboczych od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę.; 3.9 W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni roboczych od chwili uznania reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt.; 3.10 Jeżeli w czasie wykonywania dostawy Wykonawca będzie zlecał czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia innym podmiotom tj. podwykonawcom, zobowiązany jest wpisać zakres tych czynności w Załączniku nr 1 do SIWZ.; 3.11 Faktyczna ilość zamawianego przedmiotu zamówienia zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do SIWZ (stanowiącym załącznik nr 1 do umowy) ilości asortymentu są ilościami maksymalnymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.; 3.12 Zamawiający zastrzega sobie stałość cen przez okres obowiązywania umowy za wyjątkiem zmian stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami.; 3.13 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika.; 3.14 Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej towaru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET NR 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEIR Przemysław Fila, ul. Pomorska 4, 68-300 Lubsko, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET NR 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDEIR Przemysław Fila, ul. Pomorska 4, 68-300 Lubsko, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144,00

  • Oferta z najniższą ceną: 144,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: PAKIET NR 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3548,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3468,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3468,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3468,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: PAKIET NR 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2908,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2908,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2908,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2908,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: PAKIET NR 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 570,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 489,00

  • Oferta z najniższą ceną: 489,00 / Oferta z najwyższą ceną: 489,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: PAKIET NR 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1096,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1096,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1096,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1096,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: PAKIET NR 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1395,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 279,00

  • Oferta z najniższą ceną: 279,00 / Oferta z najwyższą ceną: 279,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: PAKIET NR 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 394,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 394,00

  • Oferta z najniższą ceną: 394,00 / Oferta z najwyższą ceną: 394,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: PAKIET NR 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1060,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1060,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1060,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: PAKIET NR 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENDEMED Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 52/4, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1144,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 682,12

  • Oferta z najniższą ceną: 682,12 / Oferta z najwyższą ceną: 1144,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: PAKIET NR 14

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3860,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1678,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1678,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1678,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: PAKIET NR 15

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARNO-MED. Sp. zo.o., ul. Kolejowa 24, 55-081 Mietków, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1040,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 401,90

  • Oferta z najniższą ceną: 401,90 / Oferta z najwyższą ceną: 410,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa: PAKIET NR 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMED T. Jakubik, R. Mazurek Sp. j., ul. Ryżowa 69A, 05-816 Opacz, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 946,00

  • Oferta z najniższą ceną: 946,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1243,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 20   

Nazwa: PAKIET NR 20

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMED T. Jakubik, R. Mazurek Sp. j., ul. Ryżowa 69A, 05-816 Opacz, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1876,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1876,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2953,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 21   

Nazwa: PAKIET NR 21

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dräger Polska Sp. z o.o., ul. Sułkowskiego 18a, 85-655 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 625,00

  • Oferta z najniższą ceną: 625,00 / Oferta z najwyższą ceną: 625,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 22   

Nazwa: PAKIET NR 22

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NZ TECHNO Sp. z o.o., ul. Berneńska 5a, 03-976 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1971,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1971,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2336,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 25   

Nazwa: PAKIET NR 25

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZALIMP INVEST Sp. z o.o., ul. Rafii 10, 04-255 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1140,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 26   

Nazwa: PAKIET NR 26

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LM LINE Sp. z o.o., ul. Kniewska 2K, 70-846 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2142,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 28   

Nazwa: PAKIET NR 28

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LM LINE Sp. z o.o., ul. Kniewska 2K, 70-846 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4652,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 29   

Nazwa: PAKIET NR 29

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENDEMED Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 52/4, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 756,00

  • Oferta z najniższą ceną: 756,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4791,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 32   

Nazwa: PAKIET NR 32

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LM LINE Sp. z o.o., ul. Kniewska 2K, 70-846 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1784,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 33   

Nazwa: PAKIET NR 33

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LM LINE Sp. z o.o., ul. Kniewska 2K, 70-846 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 660,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 990,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 34   

Nazwa: PAKIET NR 34

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERTOM Urszula Chodkowska, ul. Lewinowska 8, 03-684 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 960,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 780,00

  • Oferta z najniższą ceną: 780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 663,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 35   

Nazwa: PAKIET NR 35

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOVAMED Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 3, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 459,72

  • Oferta z najniższą ceną: 459,72 / Oferta z najwyższą ceną: 11000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 40   

Nazwa: PAKIET NR 40

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LM LINE Sp. z o.o., ul. Kniewska 2K, 70-846 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2290,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2290,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 41   

Nazwa: PAKIET NR 41

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Covidien Polska Sp. z o.o., ul. Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 546,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.