eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaWYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. . POSTĘPOWANIE nr FSGiE-0160-25/2009.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-19

Piła: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. . POSTĘPOWANIE nr FSGiE-0160-25/2009.
Numer ogłoszenia: 202186 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu Filia w Pile , ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123001, 2110449, faks 067 2123527.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. . POSTĘPOWANIE nr FSGiE-0160-25/2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych nieruchomości wskazanych przez ANR na terenie województwa wielkopolskiego w części objętej działaniem zamawiającego. ZAMÓWIENIE JEST PODZIELONE NA 5 CZĘŚCI. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES RZECZOWY PRAC OPISANY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że Wykonawca może brać udział w postępowaniu, zgodnie z art 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający stawia następujące warunki: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem, czyli: prowadzi działalność gospodarczą w zakresie usług geodezyjnych. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii wydane na podstawie odpowiednich przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005r.) dla osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Wykonawca zobowiązany jest również złożyć oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie podobne do niniejszego przedmiotu zamówienia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnieniu tych warunków. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w punkcie 2 formularza oferty, który stanowi ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wspomnianych warunków oraz o tym że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 4. Jeżeli wykonawcą jest kilka podmiotów występujących wspólnie, to niezależnie od przyjętej formy współdziałania, każdy z występujących wspólnie podmiotów musi spełniać warunki o charakterze indywidualnym, o których mowa w CZĘŚCI VII SIWZ i w związku z tym złożyć dokumenty, o których mowa w CZĘŚCI VIII SIWZ pkt. 1 i 2. Jedynie wymagania o charakterze czysto ekonomicznym i kadrowym rozpatrywane będą łącznie, poprzez sumowanie potencjałów ekonomicznych i kadrowych; 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w CZĘŚCI VIII SIWZ pkt. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Wszystkie dokumenty należy złączyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w CZĘŚCI VIII SIWZ pkt. 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyska na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, pok. 102.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 14 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GMINA: ZŁOTÓW OBRĘB: GÓRZNA Podział działki nr 392/2 o pow. 0,69 ha KW 1537 SR Złotów polegający na oddzieleniu gruntu niezbędnego do korzystania z budynku mieszkalnego od części rolnej ok. 0,50 ha..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GMINA: ZŁOTÓW OBRĘB: GÓRZNA Podział działki nr 392/2 o pow. 0,69 ha KW 1537 SR Złotów polegający na oddzieleniu gruntu niezbędnego do korzystania z budynku mieszkalnego od części rolnej ok. 0,50 ha. Projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR . Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji. W terenie granice utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami oznaczonymi jaskrawym kolorem i widoczne z daleka, oraz przedłożyć: - protokół z badania księgi wieczystej - w tym podanie nazwiska ostatniego byłego właściciela przed przejęciem na rzecz Skarbu Państwa; - wykaz zmian danych ewidencyjnych; - mapa i wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GMINA: ZŁOTÓW OBRĘB: GÓRZNA Podział działki nr 804 o pow. 0,4035ha KW 1570 SR Złotów polegający na oddzieleniu gruntu niezbędnego do korzystania z budynku mieszkalnego od części rolnej ok. 0,30 ha..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GMINA: ZŁOTÓW OBRĘB: GÓRZNA Podział działki nr 804 o pow. 0,4035ha KW 1570 SR Złotów polegający na oddzieleniu gruntu niezbędnego do korzystania z budynku mieszkalnego od części rolnej ok. 0,30 ha. Projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR . Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji. W terenie granice utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami oznaczonymi jaskrawym kolorem i widoczne z daleka, oraz przedłożyć: - protokół z badania księgi wieczystej - w tym podanie nazwiska ostatniego byłego właściciela przed przejęciem na rzecz Skarbu Państwa; - wykaz zmian danych ewidencyjnych; - mapa i wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GMINA: Chodzież OBRĘB : Milcz Sporządzenie wyciągu badania stanu prawnego z podaniem podstawy przejęcia na Skarb Państwaj i przedstawienie jej stanu (protokół) oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów, dla następujących nieruchomości : nr 549 pow. 1,94 ha, 70 o pow.1,43 ha, 592 o pow 17,36 ha, 589 o pow. 0,88 ha. 587 o pow. 6,29 ha..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GMINA: Chodzież OBRĘB : Milcz Sporządzenie wyciągu badania stanu prawnego z podaniem podstawy przejęcia na Skarb Państwaj i przedstawienie jej stanu (protokół) oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów, dla następujących nieruchomości : nr 549 pow. 1,94 ha, 70 o pow.1,43 ha, 592 o pow 17,36 ha, 589 o pow. 0,88 ha. 587 o pow. 6,29 ha..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GMINA: ZAKRZEWO OBRĘB: DROŻYSKA WIELKIE Podział działki 333/13 o pow. 4,79 ha na 3 działki wg załączonej mapy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GMINA: ZAKRZEWO OBRĘB: DROŻYSKA WIELKIE Podział działki 333/13 o pow. 4,79 ha na 3 działki wg załączonej mapy. Projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji. W terenie granice utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami oznaczonymi jaskrawym kolorem i widoczne z daleka, oraz przedłożyć: - protokół z badania księgi wieczystej - w tym podanie nazwiska ostatniego byłego właściciela przed przejęciem na rzecz Skarbu Państwa; - wykaz zmian danych ewidencyjnych; - mapa i wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GMINA: CZARNKÓW OBRĘB: GĘBICE 1. Podział działka 380/1 o pow. 31,37 ha na 2 działki z wydzieleniem części o powierzchni +/- 6 ha w obecności dzierżawcy wg załączonej mapy. 2. Podział działka 379/2 o pow. 32,35 ha na 3 działki wg załączonej mapy 3. Podział działka 592 o pow. 41,98 ha na 6 działek rolnych wg załączonej mapy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GMINA: CZARNKÓW OBRĘB: GĘBICE 1. Podział działka 380/1 o pow. 31,37 ha na 2 działki z wydzieleniem części o powierzchni +/- 6 ha w obecności dzierżawcy wg załączonej mapy. 2. Podział działka 379/2 o pow. 32,35 ha na 3 działki wg załączonej mapy 3. Podział działka 592 o pow. 41,98 ha na 6 działek rolnych wg załączonej mapy Projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice należy okazać w terenie dzierżawcy i przedstawicielowi Agencji. W terenie granice utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami oznaczonymi jaskrawym kolorem i widoczne z daleka, oraz przedłożyć: - protokół z badania księgi wieczystej - w tym podanie nazwiska ostatniego byłego właściciela przed przejęciem na rzecz Skarbu Państwa; - wykaz zmian danych ewidencyjnych; - mapa i wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.