eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiZakup wraz z dostawą środków do utrzymania czystości w obiektach garnizonu lubuskiego policji oraz środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-09

Gorzów Wielkopolski: Zakup wraz z dostawą środków do utrzymania czystości w obiektach garnizonu lubuskiego policji oraz środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych.
Numer ogłoszenia: 202234 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99787 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą środków do utrzymania czystości w obiektach garnizonu lubuskiego policji oraz środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą środków do utrzymania czystości w obiektach garnizonu lubuskiego policji oraz środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych. 2. Kod CPV: 39.80.00.00-0 środki czyszczące i polerujące; 39.81.30.00-4 Pasty i proszki czyszczące; 39.83.12.00-8 detergenty; 39.52.51.00-9 ściereczki do kurzu; 33.70.00.00-7 produkty do pielęgnacji ciała; 33.71.00.00-0 perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy; 33.76.00.00-5 papier toaletowy, chusteczki higieniczne, rąk i serwety; 33.77.11.00-6 podpaski lub tampony 3. Szczegółowy wykaz ilości, gramatury i rodzaju (typu) zamawianego przez Zamawiającego asortymentu zawiera zał. nr 1 do SIWZ Formularz Ofertowy. 4. Termin płatności - 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji dostaw oraz warunków reklamacji został zawarty w projekcie umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 6. Miejsce dostawy: Baza Magazynowa KWP Łagodzin 11 B 66-446 gm. Deszczno 7. Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. 8. Wielkość każdej partii zależeć będzie od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, na piśmie (faksem) lub drogą elektroniczną. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia telefonicznie, na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną przez upoważnionego pracownika ze strony Zamawiającego, w ilościach określonych w zamówieniu, do miejsca dostawy. 10. Na oferowany towar Wykonawca zobowiązany jest posiadać atesty PZH lub inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie danego wyrobu do obrotu - jeśli są wymagane odrębnymi przepisami. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi zgodnie z brzmieniem przepisów zawartych w Dziale II i III Kodeksu Cywilnego. 12. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu równoważnego do asortymentu wskazanego w Formularzu Ofertowym za pomocą nazw handlowych pod warunkiem, że asortyment równoważny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne lub użytkowe niż produkt wskazany przez Zamawiającego za pomocą nazwy handlowej. 13. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004r. z późn.zm. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego 14. Nazwy własne jak np. REX zostały użyte przez Zamawiającego w Formularzu Ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ) przykładowo dla określenia typu, klasy itp. Wykonawca może zaoferować asortyment o innej nazwie, równoważny (tzn. nie gorszy) od opisanego w Formularzu Ofertowym - zał. nr 1 do SIWZ. W takim przypadku należy wpisać nazwę i gramaturę asortymentu równoważnego. Brak wpisu oznacza zaoferowanie asortymentu jak przykładowo wskazany w opisie (Formularz Ofertowy Zał. nr 1 do SIWZ -Tabela - kol.2 ). 15. Zamawiający uzna ofertę z zaoferowanym asortymentem równoważnym, jeżeli Wykonawca poda nową nazwę, potwierdzi pisemnie zgodność gramatury oferowanego asortymentu z wymaganą przez Zamawiającego i załączy dokumentację (np.: w postaci opisów, kart charakterystyki itp.) dowodzącą, że oferowany asortyment posiada przeznaczenie i cechy techniczno - użytkowe równoważne (nie gorsze) od wskazanego przez Zamawiającego. 16. Dostarczony przez Wykonawcę asortyment musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, kompletny, zapakowany w oryginalne opakowanie z nazwą producenta oraz terminem przydatności do użytkowania. 17. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia minimum 180 dniowego terminu przydatności do użycia na dostarczony towar licząc od daty jego dostarczenia do Zamawiającego. 18. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w SIWZ. 19. Zamawiający będzie rygorystycznie przestrzegał zgodności jakościowej dostarczonego asortymentu z warunkami określonymi w SIWZ. 20. Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać zaoferowanemu w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Ofertowy. 21. Załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 22. Prawo opcji: Zamawiający, ustalając wartość zamówienia uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji - zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p.; wymienione w Formularzu Ofertowym ilości asortymentu mają charakter szacunkowy , przyjęty w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający gwarantuje, że zrealizuje dostawę minimum 80% ilości podanych w Formularzu Ofertowym zał. nr 1 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.81.30.00-4, 39.83.12.00-8, 39.52.51.00-9, 33.70.00.00-7, 33.71.00.00-0, 33.76.00.00-5, 33.77.11.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DANTA SPÓŁKA CYWILNA TADEUSZ I PIOTR GRACZYK, UL.PIASTOWSKA 63/5, 50-361 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100686,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98003,72

  • Oferta z najniższą ceną: 98003,72 / Oferta z najwyższą ceną: 108171,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.