Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-28
Gdańsk: Obiekt nr 1 - Konserwacja bieżąca i gruntowna rzek i kanałów, gmina Sztum, pow. Sztum.
Obiekt nr 2 - Konserwacja bieżąca rzek, gmina Stary Targ, pow. Sztum.
Obiekt nr 3 - Konserwacja bieżąca i gruntowna rzek i kanałów, gmina Mikołajki Pomorskie,
pow. Sztum
Numer ogłoszenia: 202251 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku - Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Sucha 12, 80-531 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3432254 do 56 w. 239, fax 058 3432617.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zmiuw.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obiekt nr 1 - Konserwacja bieżąca i gruntowna rzek i kanałów, gmina Sztum, pow. Sztum. Obiekt nr 2 - Konserwacja bieżąca rzek, gmina Stary Targ, pow. Sztum. Obiekt nr 3 - Konserwacja bieżąca i gruntowna rzek i kanałów, gmina Mikołajki Pomorskie, pow. Sztum.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na poszczególnych obiektach, z których każdy stanowi oddzielne zamówienie publiczne, na terenie powiatu: sztumskiego; 2.Wykaz obiektów, z których każdy stanowi oddzielne zamówienie publiczne oraz terminy wykonania robót na poszczególnych obiektach określono w druku (wykaz obiektów), stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3.Charakterystykę poszczególnych obiektów, ich lokalizację, sposób wykonania robót budowlanych oraz przedmiary robót, określają uproszczone dokumentacje projektowe stanowiące załącznik Nr. 5/1, 5/2, 5/3 do specyfikacji; 4.Terminy wykonania poszczególnych obiektów/elementów* określa Zamawiający w harmonogramie, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2.spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4.zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przynajmniej jedno zamówienie z zakresu: - odmulania kanałów i rzek (konserwacja gruntowna)*; - okoszenie kanałów i rzek (konserwacja bieżąca)*;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert w postępowaniu; 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zmiuw.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Terenowego Oddziału, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn (bezpłatnie) lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zarządu, ul. Sucha 12, Gdańsk, w pokoju nr 9 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obiekt nr 1 - Konserwacja bieżąca i gruntowna rzek i kanałów, gmina Sztum, pow. Sztum..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na poszczególnych obiektach, z których każdy stanowi oddzielne zamówienie publiczne, na terenie powiatu: sztumskiego; 2.Wykaz obiektów, z których każdy stanowi oddzielne zamówienie publiczne oraz terminy wykonania robót na poszczególnych obiektach określono w druku (wykaz obiektów), stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3.Charakterystykę poszczególnych obiektów, ich lokalizację, sposób wykonania robót budowlanych oraz przedmiary robót, określają uproszczone dokumentacje projektowe stanowiące załącznik Nr. 5/1, do specyfikacji; 4.Terminy wykonania poszczególnych obiektów/elementów* określa Zamawiający w harmonogramie, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obiekt nr 2 - Konserwacja bieżąca rzek, gmina Stary Targ, pow. Sztum..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na poszczególnych obiektach, z których każdy stanowi oddzielne zamówienie publiczne, na terenie powiatu: sztumskiego; 2.Wykaz obiektów, z których każdy stanowi oddzielne zamówienie publiczne oraz terminy wykonania robót na poszczególnych obiektach określono w druku (wykaz obiektów), stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3.Charakterystykę poszczególnych obiektów, ich lokalizację, sposób wykonania robót budowlanych oraz przedmiary robót, określają uproszczone dokumentacje projektowe stanowiące załącznik Nr 5/2, do specyfikacji; 4.Terminy wykonania poszczególnych obiektów/elementów* określa Zamawiający w harmonogramie, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obiekt nr 3 - Konserwacja bieżąca i gruntowna rzek i kanałów, gmina Mikołajki Pomorskie, pow. Sztum.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na poszczególnych obiektach, z których każdy stanowi oddzielne zamówienie publiczne, na terenie powiatu: sztumskiego; 2.Wykaz obiektów, z których każdy stanowi oddzielne zamówienie publiczne oraz terminy wykonania robót na poszczególnych obiektach określono w druku (wykaz obiektów), stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3.Charakterystykę poszczególnych obiektów, ich lokalizację, sposób wykonania robót budowlanych oraz przedmiary robót, określają uproszczone dokumentacje projektowe stanowiące załącznik Nr 5/3 do specyfikacji; 4.Terminy wykonania poszczególnych obiektów/elementów* określa Zamawiający w harmonogramie, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.