eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoleniówDoposażenie szkół w pomoce dydaktyczne i sprzęt rewalidacyjny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-20

Goleniów: Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne i sprzęt rewalidacyjny
Numer ogłoszenia: 202261 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Goleniowski , ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4180512, 4180361, faks 91 4182530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne i sprzęt rewalidacyjny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją/montażem i szkoleniem fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich sprzętu rewalidacyjnego i pomocy dydaktycznych, spełniających normy bezpieczeństwa oraz parametry techniczne określone w specyfikacjach technicznych. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt do siedziby Zespołu Szkół Specjalnych, ul. Niepodległości 1B; 72 - 100 Goleniów oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, ul. Ks. J. Poniatowskiego 17, 72-200 Nowogard - według wskazania Zamawiającego. Szczegółowe opisy każdej części zamówienia, ilość, wymagane parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawierają załączniki 9, 10, 11, 12,13 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.91.00-3, 22.46.20.00-6, 79.82.30.00-9, 37.52.30.00-0, 37.52.40.00-7, 42.92.31.10-6, 39.16.21.00-6, 37.52.10.00-6, 57.52.00.00-9, 30.19.20.00-1, 37.82.00.00-2, 37.82.10.00-9, 37.82.21.00-7, 22.11.00.00-4, 48.52.00.00-9, 37.52.40.00-7, 32.35.31.00-3, 39.16.21.00-6, 30.19.50.00-2, 30.19.59.20-7, 30.19.54.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej: w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od dnia złożenia ofert - jednej dostaw sprzętu komputerowego o wartości dostawy równej lub większej niż 10 000,00 zł brutto dla części IV i V

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 5 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.goleniow.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, pokój 404.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, pokój 121 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Oś Priorytetowa IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: przygotowanie wzoru (matrycy) wg wskazań Zamawiającego oraz wykonanie nalepek wodoodpornych z logotypami, plakatów promocyjnych z logotypami, tabliczek z logotypami po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.91.00-3, 22.46.20.00-6, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II Część.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: gry, układanki, puzzle, PUS, klocki, przybory dydaktyczne, magnetyczne przybory matematyczne, zabawki edukacyjne, wagi: szalkowa, sprężynowa, kuchenna, glottodywaniki, piktogramy, pakiety zdjęć, miary zwijane, duże i małe krosno, zestaw perkusyjny, przybory plastyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.30.00-0, 37.52.40.00-7, 42.92.31.10-6, 39.16.21.00-6, 37.52.10.00-6, 37.52.00.00-9, 30.19.20.00-1, 37.82.00.00-2, 37.82.10.00-9, 37.82.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III Część.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III: książki, filmy DVD, programy multimedialne, tablice korkowe, tablice magnetyczne, przybory do tablic, plansze dydaktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 48.52.00.00-9, 37.52.40.00-7, 32.35.31.00-3, 39.16.21.00-6, 30.19.50.00-2, 30.19.59.20-7, 30.19.54.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV Część.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV: logopedyczne programy multimedialne, płyty CD, multimedialny program matematyczny, odtwarzacz CD z mp3,wibratory logopedyczne, słuchawki, dyktafon logopedyczny, lustro logopedyczne, ekspander logopedyczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.93.00-7, 32.34.42.80-2, 48.52.00.00-9, 32.34.21.00-3, 32.33.21.00-0, 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: V Część.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V: deska równoważna, Go-go mobile, spręży-guma, mata rehabilitacyjna z kieszeniami, równoważnia drewniana stópki, mały spodek z uchwytami, duży spodek z uchwytami, talerz do bujania, rehabilitacyjny bączek, trampolina z poręczami, grupowy spacer, chusty integracyjne, kula zręcznościowa, zestawy gimnastyczne, zestaw-podrzuć i złam mały i duży, tablica z piaskiem, poduszeczki dotykowe, tuleje skupienia, płaska klepsydra, piłki niespodzianki, dyski dotykowe, trąbiące krążki, sensoryczne kamienie, ślady z fakturą-stopy i ręce, krążki dotykowe , projektor przestrzenny, tarcze do projektora przestrzennego, zestaw lustrzany, imitatory deszczu, lampa UV, magiczne pałeczki, nadmuchiwana piłka świecąca w UV, miękka piła świecąca w UV, wiszące obręcze, krętlik, belki rozbudowujące podwiesie, deskorolka duża, trapez podwójny, mata jeż duża, zestaw do treningu zapachowego, kołdra-kocyk obciążeniowa, łódka podwieszana z piłeczkami, masażer ręczny, huśtawka grzybek, ławeczki drewniane z równoważnią, materace rehabilitacyjne, obręcze, woreczki z grochem, piłki lekarskie, piłki z TPU, piłki gumowe z osnową nylonową, lampa plazmowa, urządzenie do wytwarzania baniek mydlanych, tunel lustrzany, tuba lustrzana z granulatem, wibrujący waż, puszki szmerowe w podstawie, pika fasolka z kuleczkami, labirynt ser, blok moduł schody, blok moduł zjeżdżalnia, szarfy, odskocznia rehabilitacyjna, sześciany akustyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6, 33.10.00.00-1, 33.15.40.00-4, 39.16.21.00-6, 37.44.19.00-0, 33.69.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.