eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówKompleksowa obsługa prawna na rzecz Zamawiającego, polegająca na obsłudze Gminy Knurów w zakresie zadań realizowanych przez Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta oraz komórki organizacyjne Urzędu Miasta KnurówGKRiOŚ, GR, IM, UA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-16

Knurów: Kompleksowa obsługa prawna na rzecz Zamawiającego, polegająca na obsłudze Gminy Knurów w zakresie zadań realizowanych przez Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta oraz komórki organizacyjne Urzędu Miasta Knurów: GKRiOŚ, GR, IM, UA
Numer ogłoszenia: 202282 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154652 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa prawna na rzecz Zamawiającego, polegająca na obsłudze Gminy Knurów w zakresie zadań realizowanych przez Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta oraz komórki organizacyjne Urzędu Miasta Knurów: GKRiOŚ, GR, IM, UA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia publicznego pn. Kompleksowa obsługa prawna na rzecz Zamawiającego, polegająca na obsłudze Gminy Knurów w zakresie zadań realizowanych przez Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta oraz komórki organizacyjne Urzędu Miasta Knurów: GKRiOŚ, GR, IM, UA. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie kompleksowej obsługi prawnej w zakresie prawa polskiego, polegającej na obsłudze Gminy Knurów: 1) w zakresie zadań realizowanych przez Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta oraz komórki organizacyjne Urzędu Miasta Knurów: a) Wydział Gospodarki Komunalnej, Restrukturyzacji i Ochrony Środowiska (GKRiOŚ); b) Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa (GR); c) Wydział Inwestycji Miejskich (IM); d) Wydział Urbanistyki, Architektury, Strategii Rozwoju Miasta i Spraw Lokalowych (UA); 2) w zakresie opiniowania spraw dla potrzeb Prezydenta Miasta w obszarze zadań realizowanych przez: MZGLiA, PWiK Sp. z o. o. i inne podmioty, w zakresie działań przekazanych do realizacji Zastępcy Prezydenta Miasta P - 2; 3) w ramach pełnienia zastępstwa za Radcę Prawnego w zakresie zadań wynikających z obowiązującego Regulaminu Organizacyjnego. 3. Szczegółowy zakres merytoryczny odpowiada zakresowi zadań wskazanych w obowiązującym Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Knurów opublikowanym w Biuletynie Informacji Publicznej. 4. W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi w zakresie: 1) bieżącego doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego; 2) sporządzania opinii prawnych i informacji prawnych; 3) bieżącego doradztwa w sprawach realizowanych w komórkach organizacyjnych podległych Zastępcy Prezydenta Miasta P - 2, szczególnie dotyczących przepisów z zakresu: ochrony środowiska, gospodarki komunalnej, drogownictwa, utrzymania czystości i porządku w gminach, odpadów, ochrony przyrody, prawa wodnego, geodezji, geologii, górnictwa, gospodarowania nieruchomościami gminnymi, rolnictwa, rekultywacji gruntów, prawa budowlanego, spraw lokalowych i budownictwa mieszkaniowego, planowania przestrzennego, itp.; 4) bieżącego doradztwa dla potrzeb Prezydenta Miasta w sprawach przekazanych do realizacji Zastępcy Prezydenta Miasta P-2 dotyczących: sprawowania funkcji właścicielskich, komercjalizacji jednostek organizacyjnych Gminy, tworzenia i rozwiązywania spółek prawa handlowego lub przystępowania i występowania Gminy ze spółek, opiniowania i parafowania projektów uchwał zgromadzenia wspólników lub akcjonariuszy spółki, opiniowania zagadnień związanych z zadaniami realizowanymi przez MZGLiA i PWiK Sp. z o. o., doradztwa i konsultacji w zakresie roszczeń z tytułu kaucji mieszkaniowych, tworzenia, likwidacji, przekształceń zakładów budżetowych oraz optymalizacji podatkowej w obrębie gminnych jednostek organizacyjnych i spółek, w których gmina posiada udziały lub akcje,itp.; 5) doradztwa, opracowywania, uzgadniania i opiniowania pod względem redakcyjnym, merytorycznym i prawnym wewnętrznych aktów prawnych, w tym: Zarządzeń, Postanowień i Decyzji Prezydenta Miasta, projektów regulaminów, statutów, projektów umów i porozumień, pism o charakterze prawnym, projektów Uchwał Rady Miasta, w zakresie zadań realizowanych przez obsługiwane komórki organizacyjne; 6) sprawdzania w dokumentach, o których mowa w pkt 5 niniejszego ustępu, przedkładanych przez komórki organizacyjne, treści merytorycznej i podstaw prawnych pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego; 7) przygotowywania projektów pism w reakcji na wnoszone środki ochrony prawnej; 8) bieżącej współpracy i udzielania wyjaśnień pracownikom Zamawiającego w zakresie stosowania przepisów prawnych oraz aktów wewnętrznych obowiązujących u Zamawiającego; 9) udziału w imieniu Zamawiającego w spotkaniach i naradach związanych z zadaniami obsługiwanych komórek organizacyjnych; 10) uczestniczenia w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach lub negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana, rozwiązanie stosunku prawnego, zawarcie ugody lub porozumienia; 11) kontaktów z organami administracji państwowej i samorządowej, bankami oraz podmiotami gospodarczymi w ramach uzyskanych pełnomocnictw; 12) prowadzenia spraw oraz wykonywania zastępstwa procesowego przed organami administracyjnymi i egzekucyjnymi, w tym w szczególności przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym (SKO), Urzędem Skarbowym, Izbą Skarbową, Urzędem Kontroli Skarbowej, RIO, NIK oraz przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi i Sądem Najwyższym, w sprawach dotyczących Prezydenta Miasta i osób zarządzających w imieniu Prezydenta Miasta oraz w sprawach dotyczących działania komórek organizacyjnych: GKRiOŚ, GR, IM, UA, w tym w sprawach interwencji ubocznej dotyczących sądowych nakazów opróżniania lokali; 13) weryfikacji dokumentów, sporządzania opinii prawnych dotyczących interpretacji przepisów prawnych z zakresu prowadzonych spraw i postępowań w komórkach organizacyjnych podległych Zastępcy Prezydenta Miasta P-2, ze szczególnym uwzględnieniem szybkiego terminu sporządzenia zleconej opinii lub weryfikacji dokumentów; 14) problematyki dotyczącej ordynacji podatkowej, kar umownych i praw autorskich, interpretacji przepisów VAT, egzekucji należności, spraw zarządzania majątkiem, postępowania egzekucyjnego w administracji, kodeksu postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych w prowadzonych postępowaniach oraz zamówień publicznych związanych z wydatkowaniem środków publicznych przez obsługiwane komórki organizacyjne; 15) konsultacji prawnych - ustnych, telefonicznych drogą elektroniczną lub faksową; 16) przygotowania, w miarę potrzeb, w obszarze zadań realizowanych przez obsługiwane komórki organizacyjne, skarg konstytucyjnych i ich prowadzenia przed Trybunałem Konstytucyjnym; 17) problematyki związanej z funkcjonowaniem Systemu Zarządzania Jakością ISO, prowadzenia audytu wewnętrznego, kontroli wewnętrznej i kontroli zarządczej w obsługiwanych komórkach organizacyjnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu korzystanie z pomocy prawnej zarówno w siedzibie Zamawiającego nie mniej niż trzy razy w tygodniu w wymiarze nie mniejszym niż łącznie 9 godzin tygodniowo oraz według potrzeb Zamawiającego, jak i w drodze telefonicznej, mailowej lub faksowej przez 5 dni w tygodniu w godzinach pracy Zamawiającego. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 200 godzin. W ramach wynagrodzenia za stałą obsługę prawną, Zamawiający może żądać pełnienia dodatkowych dyżurów w siedzibie Zamawiającego lub obecności na spotkaniach roboczych, negocjacjach i innych, które będą się odbywać na terenie województwa śląskiego. 6. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca, w przypadku szczególnej potrzeby Zamawiającego, stawił się na wezwanie w ciągu 60 minut od potwierdzonego zgłoszenia, w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Adwokacka Adwokat Jerzy Felkowski, ul. Zygmunta Starego 13, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 236160,00

  • Oferta z najniższą ceną: 177120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 471729,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.