eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńUsługa polegająca na budowie i wdrożeniu systemu rozwoju kompetencji kadr Urzędu Miasta Torunia, w ramach realizacji projektu pt. Kompetentny Urząd - program rozwoju zasobów ludzkich Urzędu Miasta Torunia - Priorytet V Dobre Rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie Potencjału Administracji Samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja Zarządzania w Administracji Samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-26

Toruń: Usługa polegająca na budowie i wdrożeniu systemu rozwoju kompetencji kadr Urzędu Miasta Torunia, w ramach realizacji projektu pt. Kompetentny Urząd - program rozwoju zasobów ludzkich Urzędu Miasta Torunia - Priorytet V Dobre Rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie Potencjału Administracji Samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja Zarządzania w Administracji Samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).
Numer ogłoszenia: 202307 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na budowie i wdrożeniu systemu rozwoju kompetencji kadr Urzędu Miasta Torunia, w ramach realizacji projektu pt. Kompetentny Urząd - program rozwoju zasobów ludzkich Urzędu Miasta Torunia - Priorytet V Dobre Rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie Potencjału Administracji Samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja Zarządzania w Administracji Samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Budowa i wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr, polegająca na opracowaniu nowej analizy potrzeb szkoleniowych opartej na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych w odniesieniu do aktualnych opisów stanowisk pracy i nowych zadań pracowników UMT; przygotowanie długofalowego, szczegółowego planu rozwoju kompetencji kadr; przeszkolenie pracowników UMT, którzy będą odpowiedzialni za wdrożenie systemu; wdrożenie systemu. Do zadań Wykonawcy w ramach zamówienia należy: I AUDYT DIAGNOZUJĄCY OPISY STANOWISK PRACY I OPRACOWANIE PROFILÓW KOMPETENCYJNYCH 1. Analiza dokumentacji i audyt istniejących opisów stanowisk w Urzędzie: - zapoznanie się ze strukturą organizacyjną urzędu i profilami zadaniowymi na podstawie istniejącej dokumentacji: Regulamin Organizacyjny, Zarządzenia Prezydenta (tu m. in.: Zarządzenie nr 102 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 03.04.2009, Zarządzenie nr 103 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 03.04.2009), dokumentacja z przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko, Ustawa o pracownikach samorządowych, - przygotowanie założeń do systemu oceny kompetencji pracowników (przygotowanie procedury i harmonogramu działań oraz wybór odpowiednich narzędzi i metod). - spotkanie z kadrą kierowniczą - przedstawienie zakresu i harmonogramu prac 2. Analiza specyfiki pracy urzędników na stanowiskach: - zapoznanie się ze specyfiką pracy na podstawie zakresów czynności pracowników - zapoznanie się z wymaganiami kwalifikacyjnymi dla stanowisk pracowniczych - określenie kluczowych kompetencji i ich poziomu wymaganego dla właściwej realizacji poszczególnych zadań 3. Opracowanie modelu profili kompetencyjnych. 4. Uzupełnienie opisów stanowisk o profile kompetencyjne Podsumowaniem Etapu I jest raport pt. Opis profili kompetencyjnych stanowisk pracy. II PRZEPROWADZENIE AUDYTU KOMPETENCYJNEGO WŚRÓD PRACOWNIKÓW URZĘDU Badanie kompetencji pracowników w oparciu o zaprojektowane metody i narzędzia. Podsumowaniem tej części Etapu II będzie raport zawierający wyniki badania kompetencji kadr poprzez wskazanie luk kompetencyjnych pracowników (rozbieżności kompetencji rzeczywistych i wymaganych na danym stanowisku pracy) zgodnie z przeprowadzonym opisem profili kompetencyjnych oraz rekomendacje do prowadzenia szkoleń dla pracowników z konkretnych zakresów tematycznych w dłuższej perspektywie czasu (co najmniej 3 lata) = nowa analiza potrzeb szkoleniowych. III WARSZTATY DLA PRACOWNIKÓW ODPOWIEDZIALNYCH ZA WDROŻENIE SYSTEMU KOMPETENCJI KADR 1. Zakres warsztatów powinien obejmować m. in.: - sporządzanie modeli profili kompetencyjnych - przeprowadzanie naboru pracowników - wykonywanie audytów kompetencyjnych 2. W ramach powyższego podzadania Wykonawca jest zobowiązany do przekazania uczestnikom warsztatów certyfikatów. IV WDROŻENIE MODELU ROZWOJU KOMPETENCJI KADR W ramach powyższego etapu Wykonawca powinien: Zaproponować model rozwoju kompetencji kadr, uwzględniający: - metodologię budowy i rozwoju kompetencji kadr dopasowaną do specyfiki pracy urzędu z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych pracowników - metodologię weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych pracowników - model eliminacji zdiagnozowanych luk kompetencyjnych głównie w oparciu o odpowiednie szkolenia a także model systematycznej oceny/ ścieżki awansu i rozwoju dotychczasowych pracowników. Podsumowaniem Etapu IV jest raport prezentujący metodykę i wdrożenie Modelu Rozwoju Kompetencji Kadr. V AUDYT KOŃCOWY MODELU ROZWOJU KOMPETENCJI KADR W ramach powyższego etapu Wykonawca musi przeprowadzić: Weryfikację poprawności funkcjonowania systemu i ewentualne wprowadzenie usprawnień..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej: a). dwa projekty z obszaru luk kompetencyjnych, obejmujący co najmniej 200 pracowników, b).dwie analizy potrzeb szkoleniowych na grupie co najmniej 200 pracowników. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) osoby, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia posiadają: - doświadczenie w pracy z modelami kompetencyjnymi w różnych procesach zarządzania personelem, w tym: rekrutacji, ocenie potencjału, planach rozwoju-co najmniej 1 osoba, - doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z zakresu: profilowania kompetencji i budowania planów indywidualnego rozwoju pracowników- co najmniej 1 osoba, - min. 5-letnie doświadczenie w branży doradztwa personalnego, w tym 3-letnie w realizacji projektów doradczych- co najmniej 1 osoba. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3, oraz każdy z Wykonawców musi wykazać, brak podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy oraz przedstawić dokumenty o których mowa w pkt.4.3 SIWZ. b) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - potencjał kadrowy - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Urzędu Miasta Torunia, - Kancelaria pok. nr 1 ul Wały gen. Sikorskiego 8, 07-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Urzędu Miasta Torunia, - Kancelaria pok. nr 1 ul Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.