Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-28
Słupsk: Wykonanie kanału odprowadzającego wodę ze stawu wodnego nr II przy ul. Madalińskiego rowem nr R-A do stawu Łabędziowego w ciągu spacerowym przy ul. Kaszubskiej w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 202316 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, ul. Stefana Banacha 12, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8432872, fax 059 8433129.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzislupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inwestor Zastępczy Gminy Miejskiej Słupsk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kanału odprowadzającego wodę ze stawu wodnego nr II przy ul. Madalińskiego rowem nr R-A do stawu Łabędziowego w ciągu spacerowym przy ul. Kaszubskiej w Słupsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie odcinka nowego kanału o długości 119m, od istniejącej studni Si w odległości ok. 10,00m od stawku do istniejącej studni murowanej zlokalizowanej w chodniku ul.Kaszubskiej, z rur Ø 600 PP STEAR dwuściennych z wewnętrzną warstwą litą, wraz z robotami towarzyszącymi wynikającymi z dokumentacji i specyfiki zamówienia. Szczegółowy zakres robót należy wykonać wg projektu wykonawczego załączonego do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. trzech zadań polegających na budowie rurociągów kanalizacji sanitarnej, deszczowej lub melioracyjnej z budowlami, o łącznej wartości min. 150% ceny ofertowej, - dysponują kierownikiem robót sanitarnych lub melioracyjnych posiadającym odpowiednie uprawnienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. - ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. - spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie: spełnia-niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia lub dokumenty wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. trzech zadań polegających na budowie rurociągów kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, o łącznej wartości min. 250% ceny ofertowej. b) Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w wykazie. c) Wskazanie osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót. d) Kserokopię uprawnień budowlanych (sanitarnych, melioracyjnych) kierownika robót. e) Kserokopię dokumentu potwierdzającego aktualną przynależność do Izby Budowlanej kierownika robót. 3) W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia - przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzislupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, 76-200 Słupsk. Opłata za siwz - 30,00 zł..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, 76-200 Słupsk, pok. nr 8 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa urządzenia sprzątającego wielofunkcyjnego w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych kąpieliska na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku" - 2025
- Dostawa osprzętu do urządzeń medycznych
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 10 i 20 01 11.
- "Poprawa dostępności transportowej powiatu słupskiego poprzez przebudowę odcinków dróg powiatowych" z podziałem na 3 zadania
- PODN.ZP.321.7.2025 przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i dyrektorów szkół oraz placówek oświatowych w ramach RPS oraz Funduszu wsparcia dla uczniów z Ukrainy.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Kuznocin oraz Mokas
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1765N, odcinek Dłużec - Piecki - etap II
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Latków, Anielin, Kępa Skórecka - część 1 - w m. Latków i Przewóz Tarnowski
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mniszew
- Remont Przedszkola Samorządowego w Międzylesiu - 2 etap
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.