eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozówdostawa samochodu śmieciarki o dopuszczalnej masie całkowitej do 7,5 tony z tylnym załadunkiem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-17

Brzozów: dostawa samochodu śmieciarki o dopuszczalnej masie całkowitej do 7,5 tony z tylnym załadunkiem
Numer ogłoszenia: 20232 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. , ul. Legionistów 10, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4341549, faks 0-13 4341549.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. pgk-brzozow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pgk-brzozow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: utworzony w szczególnym celu zaspokajania potrzeb o charakterze szczególnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodu śmieciarki o dopuszczalnej masie całkowitej do 7,5 tony z tylnym załadunkiem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis samochodu: samochód fabrycznie nowy Podwozie Pojazd fabrycznie nowy Dopuszczalna masa całkowita nie większa niż 7,5 tony Układ napędowy 4x2 Oś tylna wyposażona w koła bliźniacze Koła z ogumieniem nie mniejsze niż R16 Hamulce tarczowe na obydwu osiach System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania ABS Przednia szyba podgrzewana elektrycznie Klimatyzacja automatyczna Reflektory przeciwmgielne Lusterka boczne podgrzewane Podgrzewany filtr paliwa Tylna ściana kabiny z oknem Pełnowymiarowe koło zapasowe Długość pojazdu max 6 600 mm Szerokość pojazdu około 2 100 mm Wysokość pojazdu około 2 800 mm Silnik wysokoprężny, 4-ro cylindrowy, rzędowy, o pojemności powyżej 2800 cm3 o mocy minimum 160 KM Emisja spalin zgodnie z normą min EURO 5 Ogranicznik prędkości 90 km/h Zawieszenie przednie niezależne Oś tylna sztywna na resorach z amortyzatorami Blokada tylnego mostu Zbiornik paliwa zamykany Kabina zabezpieczona antykorozyjnie ocynkiem. Fotel kierowcy amortyzowany Kanapa dla pasażera dwumiejscowa Poduszka powietrzna kierowcy Kliny pod koła Podnośnik hydrauliczny Sygnał dźwiękowy biegu wstecznego Wspomaganie układu kierowniczego Pojemność skrzyni ładunkowej nie mniejsza niż 7 m3 kolor nadwozia biały ZABUDOWA: Pojemność skrzyni ładunkowej nie mniejsza niż 7 m3 Masa przewożonych odpadów nie mniejsza niż 1800 kg Urządzenie załadowcze tylne, przystosowane do załadunku pojemników od 110 litrów do 1100 litrów Max wysokość krawędzi kosza zasypowego 1400 mm Sposób ugniatania odpadów - hydrauliczny ( łopata do przesuwania odpadów z możliwością pracy ciągłej, pojedynczej i sterowanej ręcznie- do wyboru ) Stopień zgniotu od 2 do 5 System opróżniania kontenera z hydrauliczną prasą wypychającą Stopnie dla operatorów antypoślizgowe z barierkami zabezpieczającymi Wyłącznik bezpieczeństwa po obydwu stronach zabudowy Sterowanie urządzenia poprzez przenośny panel z obydwu stron pojazdu Kamera z tyłu pojazdu z monitorem w kabinie kierowcy zgodnie z UNI EN 1501-1 Wyłącznik STOP w kabinie kierowcy Kontrolki ostrzegawcze sygnalizujące obecność operatora na tylnych stopniach Zabudowa kolor pomarańczowy Wyposażenie dodatkowe: zestaw narzędzi z podnośnikiem hydraulicznym, trójkąt ostrzegawczy, zamontowana gaśnica co najmniej 4 kg, apteczka, przewód do pompowania kół, 2 komplety kluczyków do pojazdu, odrębny kluczyk do zbiornika paliwa, gumowe dywaniki podłogowe. sonda poziomu paliwa w zbiorniku o- przepływomierz paliwa. zbiornik na czystą wodę z kranem sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego oznaczenie logo PGK dodatkowe pokrowce siedzeń Gwarancja: gwarancja na zabudowę 36 miesięcy, gwarancja na podwozie 36 miesięcy Uwaga: Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia dokumentów do rejestracji pojazdu, kartę gwarancyjna zabudowy, w języku polskim, inne instrukcje obsługi zabudowy i podwozia w języku polskim, i zapewnienia autoryzowanego serwisu samochodów oferowanej marki w promieniu do 100 km od siedziby Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 PLN słownie: siedem tysięcy złotych. 1) wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn.zmianami). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji, wskazanie zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji, tj. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z .o.o. 36-200 Brzozów, ul. Legionistów 10, b) wskazanie Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, c) dokładną nazwę niniejszego postępowania i wskazanie sumy gwarancyjnej, d) określenie terminu ważności gwarancji, e) zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia pełnej sumy wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a, 5 u.P.z.p. 3) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia banku, spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej i podmiotów , o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy o PARP winno ono zawierać następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy poręczenia, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta poręczenia, tj.: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z .o.o. 36-200 Brzozów, ul. Legionistów 10 b) wskazanie podmiotu udzielającego poręczenia, c) dokładną nazwę niniejszego postępowania oraz kwotę do wysokości, której poręczyciel będzie zobowiązany, d) wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czy poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane, e) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela do zapłaty sumy wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a, 5 u.P.z.p. Wadium wnoszone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest wnoszone w imieniu i na rzecz całego konsorcjum i może być wnoszone przez dowolny podmiot współtworzący konsorcjum. 13. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z .o.o. 36-200 Brzozów, ul. Legionistów 10 Podkarpacki Bank Spółdzielczy O/Brzozów 63864211132011931426470001 z dopiskiem: dostawa samochodu śmieciarki o dopuszczalnej masie całkowitej do 7,5 tony z tylnym załadunkiem Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, kopię dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Oryginał winien być dołączony do oferty w taki sposób aby było możliwe jego zwrócenie w sytuacjach określonych ustawą bez konieczności naruszenia integralności oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełnieni warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełnieni warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełnieni warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełnieni warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełnieni warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

informacja o podwykonawcach, projekt umowy, oświadczenie o spełnieniu parametrów technicznych i posiadania wymaganego wyposażenia, oraz gwarancji posiadanego pojazdu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk-brzozow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 36-200 Brzozów, ul. Legionistów 10. Sektoretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2014 godzina 10:00, miejsce: 36-200 Brzozów, ul. Legionistów 10. Sektoretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW 2007-2013, działanie 321: Usługi dla ludności.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.